|
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:02 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:04 | |
| |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:04 | |
| SE week is voorbij, yeey xD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:05 | |
| Hai.
@ Eaglewing; En, heb je er een goed gevoel over c: ? Jouw "real name" komt trouwens overeen met de bijnaam voor mijn kat. Lol. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:21 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:23 | |
| Hoi Moon :3
Sorry, maar is het erg dat ik moest gniffelen om de oren van le Darky in zijn os? Wat ben ik toch kinderachtig =w= |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:24 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:28 | |
| Ola Cethin ~ Ik ken jou denk ik niet o3o Er zijn geloof ik maar... Een handvol, of iets meer, mensen die ik nog ken x')
Hmn. Ik ga maar eens masterchef kijken voordat mijn moeder een rageaanval doet ~ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:30 | |
| En Laura brak net bijna haar pols, olé. Al een geluk dat dat bot teruggeschoven is hoor, nou ja hopelijk is dat het geval want hij blijft opgezwollen en pijnlijk. ;s |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:32 | |
| - Kyõki schreef:
- Darkened schreef:
- #Lieroo, because ik krijg voor verjaardag een sims3-bestendige laptop , ga een Ice Watch krijgen binnenkort en enenen ik ben gwn happy :]
- Swiftbreath schreef:
- *** Ik zit nu gewoon te janken!!
Girl that escalated quickly x'D
I know, het is leuker als 't dezelfde persoon was, but still xD
--
Ik ga, dada <3 Bye Tann; Al gelezen? Ice Watch, laptop, Happyness overloaded me alright xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:33 | |
| Ahh Laura D:
Hates my mother, ze zou patat halen en nu krijg ik een de een of andere chinese viese maaltijd .__. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:37 | |
| Aawh Laura :[ medelijde. Pijnlijk. Hoe dat? *Hugg* |
|
| |
Danii 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:43 | |
| - Solarpaw schreef:
Omg, hier ben ik zo trots op. Kan iemand hem coderen? Graag zonder scrollbalk en als het kan een tekst shadow code. :3 Ik ga het zo voor je regelen :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:45 | |
| Onze rolluik thuis (de grote in de woonkamer) werken al een tijdje niet goed meer mee, dus moeten we ze altijd dicht doen door 1 iemand die hem trekt naar beneden aan het raam, en een iemand aan de koord. En ik stond dus aan de koord, men moeder trok maar ik was niet op tijd mee om tegelijk te doen dus mijn hand/arm zat tussen die koord en dat bakje eventjes geklemd. Toen heb ik hem er snel uitgedaan nadat men ma stopte met trekken aan dat ding. En ik keek naar mijn arm, en ik zag dat het uiteinde van dat bot van mijn arm (bij mij steekt dat zowiezo gigantisch veel uit die bol) verschoven was, echt super raar vergeleken die aan mijn andere arm. Dus ik zo tonen aan mijn ma, ondertussen werd ik al gelijk misselijk en alles, alleen de gedachte dat ie verschoven was al.. & dus was men ma al van ja we gaan naar de spoed moeten gaan. Ze vroeg me wel eff eerst de andere kant te tonen en alles en bij het draaien en zo (ze vroeg zo van kan je je pols draaien en alles) is ie terug op z'n plaats geklakt blijkbaar. Maar hij staat nog steeds een beetje gezwollen en hij doet nog steeds pijn. |
|
| |
Chris Styles ♥ 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:49 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:49 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:50 | |
| - Hollypaw schreef:
- Ola Cethin ~
Ik ken jou denk ik niet o3o Er zijn geloof ik maar... Een handvol, of iets meer, mensen die ik nog ken x')
Hmn. Ik ga maar eens masterchef kijken voordat mijn moeder een rageaanval doet ~ Lol nee, mij ken je ook niet xD Ik was hier noob toen jij mod was, vandaar dat ik je herken hihi c: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:52 | |
| - Linttail schreef:
- Flamestripe schreef:
- Linttail gedichtje is af...
Over wat gaat het hier ?
I know <3 hij is echt mooi bedankt <33 ggd |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:52 | |
|
Laatst aangepast door Mallowkit op wo 21 nov 2012 - 19:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 18:55 | |
| Vraag dat in een shopje ofzoo. Maar ik kan wel randje maar ben niet goed met namen.. :s |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|