I hate cold mornings {Blaze}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I hate cold mornings {Blaze}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runner
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Runner
BerichtOnderwerp: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimema 19 nov 2012 - 18:51

Runner
Het vroege ochtend licht viel naar binnen door een van de gebroken ramen. Slaperig tilde een cream kleurige kater zijn kop op. Runner. Duf keek hij om zich heen. Een paar meter verder sliep een gerafelde oude kat, maar die liet hij lekker liggen. Zelf wilde hij ook nog even blijven luieren, op z'n plek. Hij had honger, maar geen zin om te gaan jagen. Zoals bij de luie clan-katjes was er geen stapel waar je een ontbijtje van afpakte. Hier was het vechten om te overleven. Dat moesten ze daar ook maar eens doen, vond hij. In plaats van voor elkaar opkomen. Hij legde zijn snuit nog even op zijn poten. Het was tijd om na te denken, zo vroeg s'morgens. Hoe zou het zijn om een clankat te zijn? Of nog beter, als kittypet.. Dan kreeg je gratis en voor niets te eten. Hij zou het nog eens vragen, maar aan een krijger was het wat moeilijker. Zo te voelen was het weer een frisse morgen, wat wel gewoon was voor de herfst. Runner stond nu wel op, en rekte zich stijfjes uit. Soepel wurmde hij zich door de opening van het kleine gebouwtje waar hij sliep, en sprong via het gat tussen de dakpannen van de bouwval af. Hij zou lunch, en een kittypet gaan zoeken om te ondervragen. Nou, zijn prooi, die kon niet kletsen. In gedachten verzonken stapte Runner door het kamp, maar knalde tegen een bol pluis op. Da appretice viel naar achteren, en siste woedend toen hij weer opstond. Er zat een kat voor zijn neus, en daar had hij nu helemaal geen zin in.
The fast killer

{Blaze}
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze.
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 8 manden
Gender:
Rank:
Blaze.
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 13:46

Blaze zad te slapen in een boom holte en werd wakker en dacht meteen Runner. Ik wil hem zo graag weer is zien. Ze keek naar buiten er waare vragen op vragen. Waar was Runner en wat zal hijvandaag doen en ben ik echt verliefd of toch niet? Dacht ze. Blaze gaapte even en zag dat het nog donker was. Ze dacht dat ze Runner zal ontmoetten op een dak en dat ze elkaar likjes gaven. Maar ze had het vast weer tevel fantazie. Ze begon op een dak te gaan die heel dicht bij was en daar ging ze liggen. Blaze hoopte dat ze Runner zag vechten en dat ze samen de goede clans uitmoorde. Blaze keek omlaag een kittypet zei ze zagt en ze sprong op de kittypet en vermoorde de kittypet. Blaze kreeg trek zei ze zagt en ze begon te eten van de kittypet en toen ze met de helf klaar was sleepte ze de kittypet naar haar nest om er wat later weer aan te eten. Ze keek op en daar zag ze Runner of was het nep of echt of nep. Ze begon weer uit haar hol te stappen en de kou streelde haar vacht. Ze keek met haar groene ogen naar het dak was het runner of niet dachte ze ze sloop het dak op en keek naar de kat was het hem? Dacht ze even Runner alsjeblieft ben jij dat??
Terug naar boven Ga naar beneden
Runner
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Runner
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 18:31

Runner
De kat waar Runner tegenaan was geknald, deinsde geschrokken terug. ''Eigen schuld, misbaksel!'' De appretice gaf de jongere kat een grote krab tegen zijn neus, en vloerde hem. De bloodclanner stond op, en hinkte jankend weg. Een zieke grijns speelde om Runners lippen. Er zat wat bloed van de aanval op zijn ene poot, maar dat vond hij niet erg. Het zag er lekker moordlustig uit. Hij sprong op een mossig oud muurtje, en bekeek de grond beneden hem. Er lagen zeer smerige resten beneden, van de maaltijden die de bloodclan katten niet meer lustten. Opeens zag hij iets zwarts in een hoek, met prachtige, gele ogen. Zijn verdorven hart maakte een sprongetje. Blaze! Hij klom op het dak dat naast de muur stond, en begon vrolijk te miauwen. ''Blaze! Ik ben zo blij je te zien!'' Hij ging naarbeneden, en gaf haar een tedere lik over haar zachte neus. Hij trok zich een beetje terug, want eigenlijk wist hij niet of Blaze het wel leuk zou vinden als hij opeens zo verliefd deedt. Het moest nog een beetje geheim blijven voor haar. ''Ik ben echt gelukkig, Blaze. Ik miste je echt. Heb..je..euh..misschien zin om op jacht te gaan? Of tweebeentjes te pesten?'' Hij rook opeens kittypet bloed, en zag het half opgegeten lijk. ''Wow. Hoe heb je dat gedaan?'' En hij wilde graag moordenaar worden. Blaze was er al helemaal klaar voor. Runner moest nog veel leren.
The fast killer
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze.
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 8 manden
Gender:
Rank:
Blaze.
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:07

Blaze keek naar de lijk van een huiskat die gewoon de helft was op gegeten en die ze zelf had vermoord maar wat kon het haar scheelen ze had trek en had zo geen honger meer maar ineens merkte ze Runner op en hoorde zijn mooie stem. Runner klom naar beneden Blaze kreeg een glimlach van blijdschap en rende ook naar hem. Runner gaf haar een lik en ze schrok ervan maar merkte dat het best fijn was om een likje op haar neus te voelen en ze merkte dat hij haar had gemist en ze keek hem aan en zei "ik heb je ook gemist Runner." ze glimlachte en hoorde even niet wat hij zei omdat ze kitypet bloed in haar oor had en zei maar: "ja Runner." toen hoorde ze net: "wow blaze hoe heb je dat gedaan?" vroeg runner. Blaze kwek naar het lijk en sprag "ja...het is mischien van mij denk ik oo wacht de kittypet doode gewon niet nadenken en dooden makkie." zei ze. Blaze gadf nu Runner een lik. Blaze ging zitten de ochtent lucht was er nog verbaazing wekkent Ze glimlachte en vroeg "Runner wat heb je gedaan al die tijd....?" ze wachte wat hij zal zeggen of doen.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Runner
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Runner
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 21:16

Runner
"Ik heb je ook gemist Runner." Ze glimlachte even. "ja...het is misschien van mij denk ik o, wacht de kittypet doden? Gewoon niet nadenken en doden,makkie." Runner grinnikte. Alles lijkt zo makkelijk als ze dat zei. Een leering die een kittypet doodde. Zo cool, voor haar imago. Blaze had de smaak van bloed al te pakken. Hij kreeg in vriendelijke lik terug, en scherpte zijn nagels aan de grond. "Runner wat heb je gedaan al die tijd....?" Blaze keek hem vragend aan met haar helder gele ogen. ''Jou zoeken. Ik ben een tijdje gaan zwerven buiten het kamp, ik heb al best veel katten ontmoet.'' Hij miauwde er stilletjes achteraan: ''Maar jij bent toch de beste van allemaal Blaze..'' Hij stopte even, maar stond toen op met een blije zwiep van zijn staart. Zijn bebloedde halsband om zijn nek schuurde, maar hij was zo enthousiast dat hij het amper voelde. ''Wil je mee vuilniszakken open krabben? Honden uitlokken? Ik ben er helemaal klaar voor!'' Hij wist niet zo goed hoe een poes een leuke activiteit zag, maar stelde maar wat voor. Dit waren tenslotte best grappige dingen als je in een goede, vrolijke, maar toch valse bui was. Niks kon hem meer stoppen.
The fast killer
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze.
Member
I hate cold mornings {Blaze} DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 8 manden
Gender:
Rank:
Blaze.
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 21:34

Blaze keek Runner aan hij noemde allemaal leuke dingen op en Blaze sprong op en zei "ja leuk kan ik eindelijk die mormels een pak rammel geven!" Blaze sprong in een rondje en dacht zal ik en Runner eigelijk iets krijgen? Dacht ze nee vast niet hij is een killer ik niet of wel??? Blaze keek Ruunner aan en sprak "wil je mischien ook wat eten ik heb kittypet vlees." lachte ze en het lijk zien en glimlacht er bij. Dee wind zuisde lang haar oren zo hard dat ze tegen Runner aan viel en samen in armen lagen arm om arm. "Is dit een grapje?" Riep Blaze hard op tegen de lucht. Ze zuchten even en gaf Runner een lik en stond op. Maar even dacht ze na zal il het vertellen dat ik op runner ben of niet? En Blaze begon "ik moet je iets vertellen iets belangerijks.... Um....uu.... Ik...b...en..ik ben.. Op... Zullen we de honden een pak rammel geven!?" Blaze stond op en zei niks meer.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I hate cold mornings {Blaze}   I hate cold mornings {Blaze} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate cold mornings {Blaze}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: