We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 22 jun 2014 - 17:18
Avatar Randje: Ja, doorzichtig Naam erop: nope Extra: Wie dit ook gaat maken, kun je de ogen blauw maken? Licht? Plaatjes:
Klik:
Signature Randje: Ja, doorzichtig Naam erop: Ja, Symphonypaw Lettertype: Weet ik niet zeker, maar niks pixeligs/digitaals/computerachtig. Misschien http://www.dafont.com/olivier.font?text=Symphonypaw Tekst: Ja, Music makes me feel alive Extra: De ogen weer blauw ^^ Plaatjes: Die van boven + misschien iets met
dit:
Laatst aangepast door Symphonypaw op ma 23 jun 2014 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Wishclaw
Member
404 Actief
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and one single day Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 22 jun 2014 - 19:54
Ik heb een setje gemaakt. Als er iets aan veranderd moet worden of andere plaatjes moet gebruiken zeg je het maar c:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! di 8 jul 2014 - 16:56
Avatar Randje: Ja, je mag kiezen Naam erop: nee Extra: Plaatjes:
pic:
Signature Randje: Ja, je mag kiezen Naam erop: Ja, Snowkit Lettertype: iets moois, dat bij haar karakter past (lief - verlegen - vriendelijk) Tekst: Ja, Live your dream Extra: een leuk effectje ofzo mag er altijd bij c: Plaatjes:
pic:
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw
.:
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! di 8 jul 2014 - 17:33
Ine;
Code:
[IMG]http://i61.tinypic.com/2ylwd36.png[/IMG]
--
-- Ik heb de helderheid wat veranderd bij beide, maar ik vind dat het er nu 'levendiger' uitziet, en de avatar vind ik -persoonlijk- schattiger zo wat lichter. Als jij dat niet vind, geef een gilletje en ik hermaak hm ;3
Avatar Randje: maakt niet uit Naam erop: Ja Extra: Plaatjes:
of
Signature Randje: hetzelfde als ava Naam erop: Ja Lettertype: maakt niet uit, als het er maar bij past haha Tekst: Ja; When the sun sets, the blood flows Extra: Plaatjes:
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
Vulture
Member
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 14 aug 2014 - 17:55
Avatar Randje: ja, doorzichtig. (of iets anders, kies maar) Naam erop: nee Extra: kun je de oogkleur in het bruin veranderen? alvast bedankt! Plaatjes:
als het een te lage kwaliteit heeft, zoek ik wel iets anders^^:
of (al deze nog niet in gebruik is) of je kan de beste eruit kiezen, liefst de eerste^^
Signature Randje: ja, hetzelfde als bij de avatar, verras me Naam erop: nee Lettertype: iets sierlijk ofzo, verras me! Tekst: nee Extra: alvast bedankt^^ Plaatjes:
hetzelfe als bij avatar van kwaliteit enzo:
en eventueel of ook hier kun je de beste eruit kiezen.
wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.
Bedankt:
super tekening van Nele!
Thnx Anna/duckface! Thnx Nele! Bedankt! Ook voor degene die er niet bijstaan.
nog lieve dingetjes:
-awesome tekeningen van Floriske en Nele!-
Stem van Lightleaf, met dank aan Evelynn! bedankt allemaal <3
Lightleaf/Fantasypaw. the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Laatst aangepast door Lightleaf op za 3 jan 2015 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Demon
Member
383 Actief
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! vr 15 aug 2014 - 11:49
Postsheet Randje: Maakt niet uit Font naam: Maakt niet uit, iets wat bij dr past Tekstje: When the sun sets, the blood flows.. Font tekstje: Maakt niet uit, iets wat erbij past Plaatjes:
~:
Extra: Hij is voor Sunset
Postsheet Randje: Maakt niet uit Font naam: Iets Evils Tekstje: It's where my Demons hide. Font tekstje: Iets Evils Plaatjes:
~:
Extra: Hij is voor Demon
Postsheet Randje: Maakt niet uit Font naam: Iets krullerigs Tekstje: ever tried. ever failed. no matter. try again. fail better Font tekstje: Iets krullerigs Plaatjes: