We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! vr 21 maa 2014 - 18:50
Avatar Randje: Ja. Iets zoals Daykit heeft vind ik wel mooi, maar voel je vooral vrij om gewoon te doen wat mooi is Naam erop: Nee Extra: Op dit moment is het plaatje meer breed dan lang. Ik zou het mooi vinden als het zo gesneden wordt dat hij in verhouding wat langer is Het plaatje mag wat lichter en het mag ook wel bewerkt worden, maar het hoef niet fancy-pancy glitterkitten love sterretjes hartjes boem bewerkt te worden. Gewoon mooi, beetje bewerkt, maar redelijk simpel Plaatjes:http://hannahcombs.deviantart.com/art/a-kitten-24806251
Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! vr 21 maa 2014 - 19:18
Ik wil wel een voor je maken ^^*vliegt naar photoshop* edit: hier is 'ie:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 23 maa 2014 - 11:32
Zou iemand het leuk vinden om hier een avatar van te maken voor Nimblekit (voor als 'ie Nimblepaw heet ) Als het kan zou ik het mooi vinden als de lengte weer groter is dan de breedte, maar het liefst niet alleen de kop erop ofzo. Ik vind de kleuren van de achtergrond en de houding van de poes wel ook heel mooi, dus als dat er op een of andere manier allemaal in zou kunnen, ben ik blij. Love and eternal gratitude in return.
ps; als je je dan toch aan t uitleven bent, zou je ook een onderschrift ervan kunnen maken?
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 23 maa 2014 - 11:39
Ik wil best een setje voor je maken, maar dat plaatje is volgens mij van de oude lay-out van WC. Ik weet niet of dat een probleem is, maar misschien dat je beter een andere foto kan nemen. Als je perse eentje met dit plaatje wil kan dat ook hoor c;
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 23 maa 2014 - 12:35
Oei, balen >< Oke, volgende poging dan. Alleen graag de scherpe kat rechts. En als het kan (zonder dat t lelijk wordt), de kat iets lichter zodat de kat zelf wat beter te zien is. Als t niet kan, laat t dan maar zo
Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! zo 23 maa 2014 - 17:44
Ik wil wel wat voor je ineen prutsen als ik terug op de computer kan~
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 2 apr 2014 - 17:14
Avatar Randje: Ja, dubbel doorzichtig (anders gewoon doorzichtig) ^^ Naam erop: Ja, Dawnstar Extra: Lettertype pixellove als het kan, anders normaal Plaatjes: Zie onderaan ^^
Signature Randje: Ja, same als ava Naam erop: Ja, Dawnstar Lettertype: Iets simpels, met misschien lichte krul (zie os nu voor voorbeeld) Tekst: (Alleen als het mooi is) If you gave me a chance I would take it It's a shot in the dark but I'll make it Extra: Nope Plaatjes: Zie onderaan :3
Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 23 apr 2014 - 22:33
kaders
Wil zou graag een mooie kaders willen voor Emberpaw. misschien wil iemand iets maken met dit plaatje, ik houd van duidelijk heid, goed te zien tekst enzo..