We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 19 dec 2012 - 14:39
Ik ben van plan de kittens in de kerstvakantie geboren te laten worden De volgorde even op een rijtje: Moonkit, dan Rhymekit, Dovekit, Larkkit en als laatst Dragonkit Als ik het topic heb gemaakt zal ik hem hier voor jullie ook plaatsen
Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} vr 28 dec 2012 - 15:06
Ik ben een klein verhaallijntje aan het uitwerken voor Dovekit zodat er activiteit in hem komt en ik met hem een toekomst heb, Snowcrystal en zijn broertjes en zusjes komen er ook in voor~
Als ik er mee klaar ben en als Waz of een ander team lid de toestemming er voor heeft gegeven post ik hem hier zodat jullie hem kunnen lezen en kijken of jullie er mee instemmen en hem leuk vinden om te doen (: If that's okay, of course.
The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn That's the way it is______That's the way it is
Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} vr 28 dec 2012 - 15:56
Nothing major, het draait vooral op Dovekit (meh) maar Snowcrystal, Stormstar misschien als Moon dat wilt (;, en op zijn minst twee broers of zusjes hebben wel wat te doen uiteindelijk~ en het zal zeker wat veranderen in Snow's familie :3
The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn That's the way it is______That's the way it is