| Kittens Time {Snow x Moon} | |
|
|
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 21 nov 2012 - 17:43 | |
| I've got it x'D Is goed hoor c: |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 21 nov 2012 - 17:54 | |
| btw, de kittens blijven bij hun moeder omdat niemand weet van hun geheime relatie? Misschien dat ooit een kitten naar Moonstripe mag, maar zover ik weet heb je hiervoor admin toestemming nodig, en niet zomaar bij kleine dingen. Dus ze zitten in de RiverClan |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 21 nov 2012 - 18:12 | |
| Is het laatste stukje van Rhymekits karakter goed?
Wat dan blijf ik er nu van af, en dan is ze klaar ^^ (ik hoop dat haar karakter een beetje terugkomt in de Post) |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
It starta with a B and ends with a S >D 133
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 21 nov 2012 - 21:23 | |
| NAME KITTEN; Goodkit FUTURE NAMES; Goodpaw, Goodbye CLAN; Riverclan FUTURE CLANS; x CLANLEADER; Stormstar GENDER; Male FUR LENGHT; Langharige FUR COLOR; grijs EYES; Blauw/grijs NOSE; Bruin/roze PADS; Grijs KEYWORDS; Likes to say Goodbye - Loves swimming - Likes Water - Hyper kit - Never can sit still CHARACTER; Goodkit;Als Goodkit is hij erg druk en kan hij niet stilzitten. Hij rent veel door het kamp, dus botst hij ook veel. Als hij gaat stoppen met spelen dan zegt hij altijd, je raad het al, ''Goodbye!'' Als hij gaat slapen, ''Goodbye!'' Oftewel, hij roept veel Goodbye. Dat is ook zijn lievelingswoorden. Wat hij ook niet kan weerstaan zijn waterplassen. aangezien hij daar nog niet kan zwemmen, springt hij in de plassen. Meestal komt hij weer kletsnat in de nursery. Goodpaw;Als Goodpaw houd hij nog steeds van zijn woordje Goodbye. Hij zegt het dan ook steeds meer. Nu hij leert zwemmen ligt hij veel meer in het water dan zou moeten. Hij is nog steeds erg hyper, en kan er niks aan doen dat hij gewoon niet weet dat hij meer moet jagen, dan zwemmen. Hierop word hij dan ook regelmatig gestraft. Goodbye;Bij de Veremonie was hij verschrikkelijk blij met zijn warrior naam, die paste bij hem, Goodbye. Hij zegt nu wat minder Goodbye, maar nog steeds redelijk veel. Hij heeft nu ook geleerd dat hij meer moet jagen, minder zwemmen. Hij kan nog steeds heel hyper zijn, en kan nog steeds bijna nooit stil zitten. Het leukste van jagen vind hij vissen, aangezien hij toch nog een beetje nat word, of erin valt. MY NAME; Bo MY BEST KNOW CHARACTER; Jaypaw/Beautysoul WHY DO I WANT THIS?; Omdat SnowxMoon Awesomness is <'3 WHAT DO I PROMISE?; Ik blijf van hem houden & Zorg dat hij niet inactie raakt <3 https://i.servimg.com/u/f46/17/46/20/66/ava22.pnghttps://i.servimg.com/u/f46/17/46/20/66/onder23.pnghttps://i.servimg.com/u/f46/17/46/20/66/pro11.png- Tha Warrior Pic:
- Spoiler:
Laatst aangepast door Linttail op zo 2 dec 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} do 22 nov 2012 - 22:02 | |
| Ik ga mijn aanmelding morgen of zaterdag afwerken... |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} do 22 nov 2012 - 22:05 | |
| @Liann, you decide for the name you love the most jij moet er tenslotte mee rpg-en @viktor & Linttail het is voor ons wat prettiger als je je aanmelding doet als je hem af hebt, anders zitten wij met halve dingen. Snappie Misschien een tip voor de rest ook (No I'm not angry) |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} vr 30 nov 2012 - 18:20 | |
| Gelieve nog tot volgende woensdag jullie aanmeldingen af te werken of weet ik het, daarna zal ik het waarschijnlijk even sluiten en gaan we in de loop van de week wel beslissen. =) |
|
| |
It starta with a B and ends with a S >D 133
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} zo 2 dec 2012 - 9:41 | |
| Mijn aanmelding is nu af :3 Ik beloof er niet meer aan te zitten :33 - Spoiler:
|
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} zo 2 dec 2012 - 12:17 | |
| Ik meld me af met Mallow. [size=13.333333969116211] [/size] |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} zo 2 dec 2012 - 17:22 | |
| Name: Skykit Future Names: Skypaw - Skyline Age: Unborn Gender: Male
Friends: Not yet Crush: Not yet Brothers & sisters: Unknown yet Parents: Let it be; Moonstripe x Snowcrystal
Character: Sky is een rustige kater die graag een steentje bij bouwt als dat nodig is. Hij is behulpzaam en aardig. Hij vat grapjes en sarcasme goed op, ook wanneer hij gepest wordt. Hij leeft een beetje in zijn eigen goede wereldje en weet zo niet echt wanneer hij iets gevaarlijk doet of niet... Outside: Gray tabby kater met turquoise ogen. Theme: One Direction - I Would Voice: Niall Horan
MeName: Lyan .P Age: 11 Years old Experience: About 1 year
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:09 | |
| Okee, als een ode aan Zsa word dit nestje geboren <3 Zsa zal nog meebeslissen, hoe het verhaal gaat lopen, zal ik later wel vertellen. Ik wil eerst alles bespreken. even het lijstje van alle aanmeldingen: Christy (Hailkit, Hailpaw, Hailstream) - Cesanne (Milkykit, Milkypaw, Milkyway) - Cynthia (Larkkit, Larkpaw, Larksong) - Esmee (Rhymekit, Rhymepaw, Rhymesong) - Laura( Otterkit, Otterpaw, Ottertail) - Floor ( Mosskit , Mosspaw, Mossstone) - Viktor (Icekit, Icepaw, Icefruit) - Rens? (Rattlekit, Rattlepaw, Rattlesnake) - Iro (Mosskit, Mosspaw, Mossdelve) - Lianne (Dove/Fern) - Aimee (Lastkit, Lastpaw, Lasthope) - Annemeike (Fallenkit, Fallenpaw, Fallenfeather) - Bo (Goodkit, Goodpaw, Goodbye) - Lyan (Skykit, Skypaw, Skyline)
Aangezien Daniëlle stopt zal ik haar aanmelding niet erbij zetten.
Volgensmij was dit alles, zouden jullie kunnen melden of jullie nog willen(sweet face) xx Gab
Laatst aangepast door Snowcrystal op di 4 dec 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:12 | |
| Ja ik wil nog <3 maar, Goodkit/paw/bye is van mij, Bo :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:16 | |
| Okee, Goodbye is dus van jouw Bo xd Nog meer dingen die ik moet rechtzetten? xd |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:18 | |
| (Niet dat ik weet) Ik wil ook nog :'D - Xx:
|
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:32 | |
| Jep, ik doe nog mee en noem me maar Katero. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} di 4 dec 2012 - 21:34 | |
| Ik las het net jah xd ik faal een beetje Maar aanmeldingen zijn verder gesloten want we zijn aan het bespreken >3 |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} wo 5 dec 2012 - 7:50 | |
| Ik wil ook nog met Skykit x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Time {Snow x Moon} | |
| |
|
| |