|
|
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:25 | |
| Ik ben gewn zo'n persoon die altijd alles zegt wat ze denkt. Deal with it. |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:26 | |
| Hoe krijg je ruzie met mensen
society won't let you say everything you want.. If you do it will break you over and over again live with it |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:27 | |
| Meap, ik ga nu een nieuw setje voor Swiftheart maken <'3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| - Thistlepaw schreef:
- Snowkiller schreef:
- Saxon schreef:
- Wolla~
Thistlekit/-paw apprentice van Smoketear. Lastkit-paw apprentice van Flameclaw Rebelvoice mentor van Creamykit/-paw
Gezellig :'] Jah why not xD Flame is een lieve vent hoowrr Lastpaw is een verlegen, onzekere poes die vaak in d;r eigen wereldje leeft xD Je zult een hele kluif aan d'r hebben :')
@Soof; Okay ;D Ik doe mijn best zo snel en veel mogelijk te posten xD Nah hij kan het wel aan, al moet hij extra tijd nemen om met haar alleen extra te gaan trainen Hij is daartoe bereid |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| - Mallowkit schreef:
- Ik ben gewn zo'n persoon die altijd alles zegt wat ze denkt. Deal with it.
Meisje, je verlaagt je kansen hier echt mee. Just sayin' ~ |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:28 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Snowkiller schreef:
- Saxon schreef:
- Wolla~
Thistlekit/-paw apprentice van Smoketear. Lastkit-paw apprentice van Flameclaw Rebelvoice mentor van Creamykit/-paw
Gezellig :'] Jah why not xD Flame is een lieve vent hoowrr Lastpaw is een verlegen, onzekere poes die vaak in d;r eigen wereldje leeft xD Je zult een hele kluif aan d'r hebben :')
@Soof; Okay ;D Ik doe mijn best zo snel en veel mogelijk te posten xD Nah hij kan het wel aan, al moet hij extra tijd nemen om met haar alleen extra te gaan trainen Hij is daartoe bereid Dat zou sowieso al heel lief zijn xD Ik ga mezelf heel veel post werk geven xD |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:28 | |
| - Angelvoice schreef:
- Hoe krijg je ruzie met mensen
society won't let you say everything you want.. If you do it will break you over and over again live with it IN SOME NEIGHBOREHOODS THEY KILL YOU IF YOU SAY WHAT YOU THINK FUU dit capslock knopje |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:29 | |
| - Mallowkit schreef:
Niet lullig bedoeld of zo, maar jij zeurt ook omdat mensen je niet bij hun bedank topics zetten. Well, this is one of the reasons why. :I |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| - Foxface schreef:
- Angelvoice schreef:
society won't let you say everything you want.. If you do it will break you over and over again live with it IN SOME NEIGHBOREHOODS THEY KILL YOU IF YOU SAY WHAT YOU THINK
FUU dit capslock knopje Indeed |
|
| |
| |
| - Timesong schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Snowkiller schreef:
- Saxon schreef:
- Wolla~
@Soof; Okay ;D Ik doe mijn best zo snel en veel mogelijk te posten xD Nah hij kan het wel aan, al moet hij extra tijd nemen om met haar alleen extra te gaan trainen Hij is daartoe bereid Dat zou sowieso al heel lief zijn xD
Ik ga mezelf heel veel post werk geven xD Hij is gwn heel lief(een van de weinige die ik heb) Tess rape dat caps knopje toch eens nie zoveel xd |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| - Angelvoice schreef:
society won't let you say everything you want.. If you do it will break you over and over again live with it Ja, dat had ik nog niet door.. Soms kan ik me gewn echt niet inhouden, als er bijv iets is wat ik heel erg graag wil ya know. @Lau; ik weet het... Maar ik wil mensen met mijn stomme persoonlijkheid niet kwetsen D: Nu weet ik dus echt niet meer wat te doen. Ik moet egwn ff afleiding. Voor wie kan ik een setje maken? |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:31 | |
| Great, op naar 't oudergesprek >>
Byebye~ |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:32 | |
| - Raccoonpaw schreef:
- Mallowkit schreef:
Niet lullig bedoeld of zo, maar jij zeurt ook omdat mensen je niet bij hun bedank topics zetten. Well, this is one of the reasons why. :I lieverd ook omdat als je niet gekozen word bij een kitten of iets ga je redelijk erg zeuren. En andere gaan zich kut voelen omdat jij zegt PFF weer niet gekozen (not an actual quote) het komt namelijk echt over als godver kut zooi word ik gewoon weer niet gekozen klote nestje. Het is al moeilijk genoeg kits te kiezen |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:33 | |
| Snow is thinnking way to much |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:34 | |
| Ok mensen. Nu is het dus wel duidelijk wat jullie van me vinden.. -IKDOEOOKALLEENMAARMNBEST- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:35 | |
| okee dat ik dit ga zeggen =,='' Hou nu maar ff op guys |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:36 | |
| Mother of Gaia, ik kan hier dus echt niet meer tegen. Altijd gezeur om die kittens he, echt man. Wacht geduldig en laat ons kiezen op ons gemak That's all I care about EDIT; en nu zoals Gabs zegt quit it, or I'm out. |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:37 | |
| @Lau, waarom denk je dat Moon en ik gewoon op de meeting drie kits voor Disturb en Dark gekozen hebben en niet topic hebben geopend XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:38 | |
| Dat zou echt een chaos zijn geworden xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |