|
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 18:50 | |
| Smoketear gaat wanneer hij een moord heeft gepleegd t aan Thistle vertellen, hoe zou Thistle reageren? |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 18:52 | |
| Misschien in het begin wat geshockeerd, maar daarna vind 'ie het vooral spannend en wilt de volgende keer graag mee xD Zijn pa is en blijft zijn eeuwige voorbeeld namelijk :')
Trouwens, Nath, kom je op msn? I need to ask something :F |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 18:58 | |
| Welke OS vinden jullie het leukst? Deze die ik nu heb of; Deze? |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:01 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Welke OS vinden jullie het leukst? Deze die ik nu heb of;
Deze? Die <3 |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:05 | |
| Voor Josseehhh <3 |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:09 | |
| - Saxon schreef:
- Wolla~
Thistlekit/-paw apprentice van Smoketear. Lastkit-paw apprentice van Flameclaw Rebelvoice mentor van Creamykit/-paw
Gezellig :'] Jah why not xD Flame is een lieve vent hoowrr |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| - Mallowkit schreef:
- Ik hoop niet dat dit heel vervelend overkomt, maar heb ik fckn me best gedaan op een vb post, gaat Waz ook ineens die katje willen en nu weet ik al bijna zeker dat zij hem krijgt, omdat zij zoveel beter RPG't dan ik D:
En dank u >< *ja het komt vervelend over, voor mij en voor degene die kiezen.. Dit hele gefck wilde ik dus nie. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Mooi Juul<'3
Mèh, ik had net Thistle's setje veranderd xD Nu moet ik weer de naam gaan veranderen :') |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:12 | |
| - Fireheart schreef:
- Mallowkit schreef:
- Ik hoop niet dat dit heel vervelend overkomt, maar heb ik fckn me best gedaan op een vb post, gaat Waz ook ineens die katje willen en nu weet ik al bijna zeker dat zij hem krijgt, omdat zij zoveel beter RPG't dan ik D:
En dank u >< *ja het komt vervelend over, voor mij en voor degene die kiezen.. Dit hele gefck wilde ik dus nie. Sorry dat ik me erin meng. Maar iedereen is vrij om zich daarvoor aan te melden, en Waz heeft waarschijnlijk evenveel moeite in die post gedaan als jij, dus een beetje vriendelijkheid en sportiviteit mag ook wel! Bovendien, zo word je nooit gekozen, als je zo gaat reageren. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:14 | |
| - Dragonpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Mallowkit schreef:
En dank u >< *ja het komt vervelend over, voor mij en voor degene die kiezen.. Dit hele gefck wilde ik dus nie. Sorry dat ik me erin meng. Maar iedereen is vrij om zich daarvoor aan te melden, en Waz heeft waarschijnlijk evenveel moeite in die post gedaan als jij, dus een beetje vriendelijkheid en sportiviteit mag ook wel! Bovendien, zo word je nooit gekozen, als je zo gaat reageren. Ja gabs gaat dr neus ook ff drin steken But i agree with Linn |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:14 | |
| God, stop met discussiëren, iedereen heeft een gelijke kans en we gaan niet zeuren over vanalles en nog wat omtrent die aanmeldingen. Er kunnen nog heel veel aanmeldingen komen, de keuze is nog lang niet gemaakt.
|
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:17 | |
| |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:17 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Mooi Juul<'3
Mèh, ik had net Thistle's setje veranderd xD Nu moet ik weer de naam gaan veranderen :') Thanks, Q! <3 ||Tessa; Meeh? D: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:18 | |
| Juultje, waarom heet Cato nog nie gepost xd |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:22 | |
| - Mallowkit schreef:
lesje hoe verklein ik mijn kansen -.- |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:23 | |
| - Angelvoice schreef:
- Mallowkit schreef:
lesje hoe verklein ik mijn kansen -.- Je onderschrift is een beetje broken bij mij. =O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:24 | |
| @Quinty;; Time's topic staat er al >D |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Wauw, ik zeg een ding en er moet meteen een heel drama van gemaakt worde. -.-
GUYS. IGNOREEEEEEH xd |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| - Snowkiller schreef:
- Saxon schreef:
- Wolla~
Thistlekit/-paw apprentice van Smoketear. Lastkit-paw apprentice van Flameclaw Rebelvoice mentor van Creamykit/-paw
Gezellig :'] Jah why not xD Flame is een lieve vent hoowrr Lastpaw is een verlegen, onzekere poes die vaak in d;r eigen wereldje leeft xD Je zult een hele kluif aan d'r hebben :') @Soof; Okay ;D Ik doe mijn best zo snel en veel mogelijk te posten xD
Laatst aangepast door Thistlepaw op di 13 nov 2012 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 19:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |