|
|
Juul 308
| |
| |
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:11 | |
| - Faithpaw schreef:
- Weetje.. Eigenlijk zijn we allemaal kinderen dus maakt het niet uit dat we allemaal een beetje kinderachtig zijn :')
*kuch* |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Ik word er gewoon zo knettergek van dat iedereen, ja ik gooi jullie allemaal op één hoop, van een mug een olifant maakt >>
Vlieg elkaar toch niet telkens in de haren. OF DOE 'T IN IEDER GEVAL VIA PB, ZODAT NIEMAND HOEFT MEE TE LEZEN.
|
|
| |
Meerz 56
| |
| - Fleckkit schreef:
- Het is zwaar bij mij thuis.
En alle mensjes nu snappen jullie een deel van mijn problemen waardoor k af en toe kinderachtig kan zijn.
Srry daarvoor D; als ik even handjes mag zien bij wie niet. Meeste rpgérs hebben sowieso iets in hun leven waardoor ze rpg doen. Het is iets waardoor je je eigen probleempjes even aan de kan kan schuiven om een fictief personage te bespelen |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:12 | |
| - Glowkit. schreef:
- Faithpaw schreef:
- Weetje.. Eigenlijk zijn we allemaal kinderen dus maakt het niet uit dat we allemaal een beetje kinderachtig zijn :')
*kuch* ..? |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:13 | |
| - Summerwish schreef:
- Fleckkit schreef:
- Het is zwaar bij mij thuis.
En alle mensjes nu snappen jullie een deel van mijn problemen waardoor k af en toe kinderachtig kan zijn.
Srry daarvoor D; als ik even handjes mag zien bij wie niet. Meeste rpgérs hebben sowieso iets in hun leven waardoor ze rpg doen. Het is iets waardoor je je eigen probleempjes even aan de kan kan schuiven om een fictief personage te bespelen Jhaa daarom hou ik er nu over op |
|
| |
Juul 308
| |
| Well, laten we doen alsof dit nooit gebeurd is, en gewoon lekker verder kletsen. |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Om dit gezzelige gesprek ergens anders op de brengen, wat moet ik tekenen bro's? XD |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:14 | |
| - Rolo schreef:
- Well, laten we doen alsof dit nooit gebeurd is, en gewoon lekker verder kletsen.
Goed idee :3 @Moon; Justin Bieber die wordt aangevallen door een eenhoorn :3 |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| @Moon; Stormstar & Smoketear samen xD
Of Storm en zijn nieuwe nestje <3 |
|
| |
Juul 308
| |
| - Stormstar schreef:
- Om dit gezzelige gesprek ergens anders op de brengen, wat moet ik tekenen bro's? XD
OEH OEH OEH. *Brofist* Teken ons met Silverkit en Stormstar in onze armen. x'D |
|
| |
Meerz 56
| |
| MIJ MET SLAGROOM EN EEN TULBAND GEMAAKT DOOR MIMMEEH |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:15 | |
| - Rolo schreef:
- Stormstar schreef:
- Om dit gezzelige gesprek ergens anders op de brengen, wat moet ik tekenen bro's? XD
OEH OEH OEH. *Brofist* Teken ons met Silverkit en Stormstar in onze armen. x'D Okem y gaat ook vrolijk meedoen dan (Als het van jullie mag :3) |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Ok i am gone try it XD *all* |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| - Rolo schreef:
- Stormstar schreef:
OEH OEH OEH. *Brofist* Teken ons met Silverkit en Stormstar in onze armen. x'D Dan zakt Moon door d'r knieën heen xD No offence xD |
|
| |
Juul 308
| |
| - Fleckkit schreef:
- Rolo schreef:
- Stormstar schreef:
OEH OEH OEH. *Brofist* Teken ons met Silverkit en Stormstar in onze armen. x'D Okem y gaat ook vrolijk meedoen dan
(Als het van jullie mag :3) Ofcourse sweetheart. <3 (: ||Quinty; Omg whahaha. x'D True story |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:17 | |
| - Rolo schreef:
- Fleckkit schreef:
- Rolo schreef:
- Stormstar schreef:
OEH OEH OEH. *Brofist* Teken ons met Silverkit en Stormstar in onze armen. x'D Okem y gaat ook vrolijk meedoen dan
(Als het van jullie mag :3) Ofcourse sweetheart. <3 (: ||Quinty; Omg whahaha. x'D True story Jeej *Hug all of Wc* Love you! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:17 | |
| Ik wordt gek als ik niks kan doen XD . *denkt na* Misschien ga ik het keyboard wel even opzoeken, niet dat ik dat kan . |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:18 | |
| Mèh. Hopelijk krijg ik PS aan de praat, ik wil weer bewerken D: Al moet ik eerst mijn huiswerk maken, 'course >> |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |