|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:42 | |
| Chi: You meanie xD Danii: Lol, gelukkig, toch niet de enige. Nja, ik heb ook zo eens mijn problemen. Maar niet echt dat ik depressief ben, vaak moet huilen, geen vrienden heb ofzo. Want ik barst er eigenlijk van, van vrienden xD Ik vind Rpg'en gewoon leuk. |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:44 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:44 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Chi: You meanie xD
Danii: Lol, gelukkig, toch niet de enige. Nja, ik heb ook zo eens mijn problemen. Maar niet echt dat ik depressief ben, vaak moet huilen, geen vrienden heb ofzo. Want ik barst er eigenlijk van, van vrienden xD Ik vind Rpg'en gewoon leuk. wij zijn 't zelfde ? ;o Behalve die vrienden heel veel vrienden dan, maar vrienden heb ik wel <3 |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:45 | |
| Box Linn! Ik word vaak gek dat ik nooit alleen ben xD Ik dacht, vanmiddag dagje op mezelf, vragen gelijk 2 mensen of ik kan afspreken. Ik like, shut up. :') |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:47 | |
| - Glowkit. schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Chi: You meanie xD
Danii: Lol, gelukkig, toch niet de enige. Nja, ik heb ook zo eens mijn problemen. Maar niet echt dat ik depressief ben, vaak moet huilen, geen vrienden heb ofzo. Want ik barst er eigenlijk van, van vrienden xD Ik vind Rpg'en gewoon leuk.
wij zijn 't zelfde ? ;o
Behalve die vrienden heel veel vrienden dan, maar vrienden heb ik wel <3 Nja, je krijgt meteen eigenlijk wel 7/6 vriendinnen wanneer je in een klas zit met 8 meisjes. Dan worden er niet zo snel groepjes gevormd right? Althans, zo ziet het ernaar uit <'3 Al hadden we vrijdag wel even ruzie, lol xD Wave: Lol, zo sociaal ben ik ook weer niet, hehe ~ Nja, ik zou het wel leuk vinden. Een middagje met de meiden naar de Bios voor Twilight <'3 Maaar.. thats it xD |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:48 | |
| Ik droomde vannacht dat er een meeting was met jullie en penguins en Linn was er ook maar ik weet niet eens hoe jij er uit ziet Linn o.O en sommige mensen hadden een pikachu pak aan. |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:49 | |
| rosa's tekening heeft swagg x'D |
|
| |
Iroo :'] 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:49 | |
| Loll wat had ik aan. xhoopttsubaki/blackstarcosplay |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:50 | |
| - Dovekit schreef:
- Ik droomde vannacht dat er een meeting was met jullie en penguins en Linn was er ook maar ik weet niet eens hoe jij er uit ziet Linn o.O en sommige mensen hadden een pikachu pak aan.
Whahaha x'D Awesome x3 |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:51 | |
| - Auburnkit schreef:
- Loll wat had ik aan. xhoopttsubaki/blackstarcosplay
ik weet het niet meer D: volgens mij een pinguinpak - Silverpaw' schreef:
Whahaha x'D Awesome x3 yush x3 |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:51 | |
| Iemand zin in topic? Met Frozen? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:53 | |
| - Dovekit schreef:
- Ik droomde vannacht dat er een meeting was met jullie en penguins en Linn was er ook maar ik weet niet eens hoe jij er uit ziet Linn o.O en sommige mensen hadden een pikachu pak aan.
Loll, hoe zag ik eruit in je droom dan? XD En jup, ik behoor tot de categorie Pinguins, vandaar dat ik er was ~ hehe |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:53 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
Loll, hoe zag ik eruit in je droom dan? XD Langer dan ik (dus best wel lang) en met bruin haar x'D klopt dat? x] |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:54 | |
| - Dovekit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
Loll, hoe zag ik eruit in je droom dan? XD Langer dan ik (dus best wel lang) en met bruin haar x'D klopt dat? x] Voor geen meter xD Ik ben amper 1.60 + ben blond hahaha xD |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:55 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
Loll, hoe zag ik eruit in je droom dan? XD Langer dan ik (dus best wel lang) en met bruin haar x'D klopt dat? x] Voor geen meter xD Ik ben amper 1.60 + ben blond hahaha xD nou :c fuck you brain x'DD |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:56 | |
| Linn, mogen wij je eigenlijk ooit eens zien? ;o |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| - Dovekit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Dovekit schreef:
Loll, hoe zag ik eruit in je droom dan? XD Langer dan ik (dus best wel lang) en met bruin haar x'D klopt dat? x] Voor geen meter xD Ik ben amper 1.60 + ben blond hahaha xD nou :c fuck you brain x'DD hahah xD Ik ben mega blondheid ~ En volgens mij hadden andere mensen ooit es een foto van mij gezien .. Ik weet niet meer wie hehe. Juul: You don't want to, imma ugly on pictures xD |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Yeah, de laatste keer dat ik 't Lucht je Hart topic heb ondergespamt met mijn probleempjes. Ik ga drinken halen beneden en dan eindelijk aan Biologie beginnen.
Bye~! |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 13:58 | |
| |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 14:10 | |
|
Laatst aangepast door Foxface op za 10 nov 2012 - 14:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|