| Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? | |
|
|
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? vr 17 aug 2012 - 16:56 | |
| Ik doe er 3
Skippy: Omdat mijn eigen katje zo heet Leafstorm: Dat was m'n eerste katje, en ik koos haar omdat ik een kat met felgroene ogen wilde. Splashtail: Ik koos haar naam omdat ze een lapjes poes is, Splash betekend spetter ofzow, en ze is ook dol op regen ^^ |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? vr 17 aug 2012 - 17:00 | |
| Ik 4 XD
Aurora = Haar ogen zijn net zo groen als het noorderlicht =) Ijsel = I don`t now, ik dacht aan ijs. Ze heeft hele blauwe ogen en is zo wit als sneeuw Sandkit = Zij is zankleurig XD Softkit = Mohh, ik verzon zomaar wat omdat ik een setje zo schattig vond O.o
|
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 14:05 | |
| Swiftfur heb ik gekozen omdat windclan mijn favoriete clan is en daar zijn de katten snel en ja het klinkt gewoon leuk |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 14:17 | |
| Darkblood: Het klinkt gewoon epic xD Fernfire: Ik vind Fern gewoon een leuk voorvoegsel en ik wist niks beters te verzinnen dus het werd Fernfire xd
|
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 14:21 | |
| Ravenna: Het is een slechte koningin uit een film :3 Snatcher: Ik wou een snel katje x3. Snatching betekent heel snel wegpikken, dus ik likete m :3 |
|
| |
127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 14:24 | |
| 'Firepaw': Eigenlijk door erm volgens mij Gaby, zodat het Firedragon word, past bij Natsu Highfive: Toen ik 'm met cees deelde vonden we dat epic Raza: Geen idee door Julie Musicpaw: I like Music o;
Geen zin om meer te doen ^_^ |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 14:25 | |
| Jaypaw -> Ik had me aangemeld als Jayjay, mijn echte kat, maar die mocht niet in een clan, dus toen maar Jaykit -> Jaypaw c: Shy -> Not my Acc, ik heb em overgenomen, maar ze is erg verlegen c; Dawnflower -> Ik vond Dawn een mooie naam, dus heb ik er een achtervoegsel bij verzonnen ^.^ |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 16:33 | |
| Bramblepaw >> Omdat ik het boek van Warrior Cats had gelezen en Bramblepaw stond mij meer aan dan enig andere naam |
|
| |
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 17:41 | |
| - 'Firepaw' schreef:
- 'Firepaw': Eigenlijk door erm volgens mij Gaby, zodat het Firedragon word, past bij Natsu
Highfive: Toen ik 'm met cees deelde vonden we dat epic Raza: Geen idee door Julie Musicpaw: I like Music o;
Geen zin om meer te doen ^_^ Ghihihih Fire <3 Wel ik zal dr nog een aantal dumpen Demonpaw: Naja eigenlijk luisterde ik het liedje demonfate en vond het een epic naam en aangezien het mocht heb ik dr aangemaakt Nightfire: Naja ik heb wat met vuur en vond um gwn epic. Cottoncandy: I dunno ik wilde iets schattigs xD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 24 maa 2013 - 22:05 | |
| kittypaw ik zou me hier voor aanmelden met mijn eerste acc, kittypaw, maar ik wist geen naam en ik wou iets met -paw of -kit erachter. dus ik kijk naar mijn kat die kitty heet en toen werd het kittypaw ik heb haar het meest in rpg training bespeeld als kitten, en in de echte rpg als apprentice |
|
| |
124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? do 28 maa 2013 - 0:18 | |
| Blackpaw /Blackvelvet omdat Muchi *mijn ene katje* zwart is en super zacht^^
Swimmingwhiskers omdat Monster *mijn andere katje* gek is op water! echt helemaal leip gewoon haha en dan doet ze altijd zo schattig met haar snorhaartjes :3 het eerste wat ik smorgen's als ik opsta moet doen is de badkamer op om voor haar het water aan te zetten van het bad, doe ik dat niet blijft ze zeuren haha <3 |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? wo 22 mei 2013 - 13:35 | |
| Grapepaw* Ik hou van druiven, vond het wel leuk |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? wo 22 mei 2013 - 13:42 | |
| Sunnykit ~ Ik wilde een account aanmaken die Suntail zou vervangen omdat ik haar noga mis. En in het boek Code of the Clans is er een kat genaamd Sunnytail en zo kwam ik op haar voorvoegsel Haar Warrior naam zal Sunnysmile worden omdat ze (bijna) altijd blij en vrolijk is. Colorkit* ~ Geen idee x3 Dreamchaser ~ Ze is echt dromerig en zo.. Ik kan niet echt een andere reden bedenken ^^" |
|
| |
Stijn 62
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? wo 22 mei 2013 - 15:00 | |
| Slender: ik had net pwediepie gekeken en hij speelde de Slender..en ik vond de naam best epic x3 Beau: als het goed is betekend beau mooi in het Frans en ik vond een plaatje van een mooi wit poesje... Pippin: het is een hobbit uit de lord of the rings films, en ik vond de naam schattig Fenghuang: dat is een mythische vogel en ik vind mythologie interessant en het klomn ook mooi
dit is nog lang niet alles maar dit zijn mijn actiefste. |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? wo 22 mei 2013 - 19:27 | |
| Smellpaw: Omdat ik heel gevoelig ben voor geuren. James Arthur: Het is een super goeie zanger, en die naam klinkt gewoon ...! Koalakit: Ik hou van koala's! (nog niet aangemaakt)Scucker: Het is eigenlijk Sucker maar dan met een c achter de S. |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 26 mei 2013 - 11:01 | |
| Sunpool:omdat hij grote, gele ogen heefd
|
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 26 mei 2013 - 11:08 | |
| Mosquitobite Ze rent zoemend rond in het kamp Northernlight resultaat van een vaaaaag gesprek Dyingwish Laaste wens voor het dood gaan. vond het mooi Happyfish AYE SIR. zegt wel genoeg Nightlock HUNGERGAMES Katniss HUNGERGAMES Foxface HUNGERGAMES Shiverthought zo overgenomen van Julie Sleepingcurse ik heb een vaag brein
|
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 14 jul 2013 - 15:13 | |
| Dawnpaw-Dawnchaser: Ja, ik had eerst Dawnstorm in mijn hoofd. Toen ging ik de naam an zijn ouders bedenken, en zijn vader was Stormchaser, en toen vond ik Dawnchaser toch mooier x3 Poisonkit-Poisonmind: Heeft Babs voor me bedacht <3 Deze omdat ik ideeën voor haar heb, voor later :3 Fogkit-Fogbird: Half door een droom en... Ik ben gewoon vaag :') Coyotepaw-Heeft nog geen warrior naamx3: Ik hou hele erg van wolven, alleen het voorvoegsel wolf was al zo vaak in gebruik, en toen dacht ik aan een coyote. Een soort mini wolf, en tada xD |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 14 jul 2013 - 19:36 | |
| Leafheart: ik wist niks te bedenken, en het was net Leaf-fall, dus ik vond Leaf wel een mooi voorvoegsel, en ik hou gewoon van het achtervoegsel Heart x3 Goldenkit-Goldenpaw-Goldenwind(nog niet zeker): Hij was Golden, en hij zit in de Windclan :3 Applenose en Melody: overgenomen |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? zo 14 jul 2013 - 19:44 | |
| Curwelpaw: ik wou een vogel nemen.
Sailor: leek me gewoon leuk....
Silouettekit:hij heet zo omdat hij altijd een beetje als een silhouette was, hoewel hij dat niet wilt.
Morningpath: vernoemd naar ronda de krantenbezorger in de Drakeneiland serie, hoe ze als warrior cat zal heten. Heeft echter ander caractar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? | |
| |
|
| |
|