Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Crowcall
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 18:10

Van mijn andere accs heb ik dit al gedaan, maar van Salmon nog niet :3
Ik moet zeggen dat er niet echt een bijzondere reden is voor Salmonpaw (later Salmonleap). Ik kwam gewoon opeens op de naam en toen vond ik hem leuk, want:
1. Hij klinkt niet super bijzonder, het zijn vrij normale woorden en het klinkt als een logische warriornaam.
2. Salmon was als voorvoegsel nog niet in gebruik, dus het was lekker speciaal :3
3. Ik moest denken aan Susie Salmon van The Lovely Bones, dat ik een keer heb gelezen voor Engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaporpaw.
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 18:21

Avalanche {ik hou van koude dingen X'D} Demon {past het beste bij haar karakter}
Hurricane {klinkt gewoon cool} steps {kwam zomaar bij me op}
Night {ze is zwart} Shadow {ze is nog steeds zwart}
Petal {moest iets met bloemen} storm {klinkt er leuk achter}
Melody {wilde iets met muziek} song {ben er achter gekomen dat ze goed kan zingen}
Dawn {klinkt zo mooooiiii} sky {klinkt er leuk bij}
Flame {was eerst Fire maar dan kon het achtervoegsel weer niet} flight {klinkt ook al zo leuk!}
Lithium {van het liedje} dust {past er bij}
Bluewisp
Founder
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:22

Bluepaw ~ Ik had haar in eerste instantie als Bluestar, dus het karakter uit de boeken.
Sandspot ~ Ze was deels gebaseerd op Sandstorm uit de boeken, alleen vond ik spots een leuker achtervoegsel.
Jayfeather ~ Naar de medicine cat en tevens mijn favoriete karakter uit de boeken.
Aspenpaw ~ Ik had de naam ooit verzonnen en heb hem laatst weer opgepakt. Ik vind het gewoon een leuke naam, het doet me denken aan de bergen.
Ázzuen ~ Naar 'De belofte van de wolven', geweldige boeken en ik houd van Ázzuen zijn karakter. Hij is gewoon geweldig.
Rush ~ Gewoon een ingeving haha
Mojave ~ Op wolfstory was er ooit een wolf genaamd Mojave, een goeie vriend van me. Dus hij is deels naar hem vernoemd!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 6 Icon_minitime

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: