| hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? | |
|
|
JoJo c: de vage 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? za 2 nov 2013 - 15:35 | |
| Toen ik 9 jaar was, was mijn nicht (toen 12 jaar) helemaal fan van de warriors serie. Ze zij dat ik het écht moest gaan lezen, en ik beloofde dat te doen, maar dat was ik een beetje vergeten. Toen ik ongeveer 11 jaar was zag ik in de boekhandel deel 5 van warrior cats liggen, en ik dacht terug aan toen zij had gezegd dat ik ze moest gaan lezen. Dus, ik kocht deel 5 en ik ging dat een half uurtje liggen lezen. Na een half uurtje/20 minuten had ik het uit, en ik vond het zo fantastisch dat ik direct ook deel 3, 4, 2 en uiteindelijk 1 ging lezen. Ik ben nu bezig in de 3e serie, en ik heb 3 van de special editions ook al gelezen. Ik kwam anderhalf jaar geleden dit forum tegen, dus nu zit ik hier ook op :3
-that's it ^^ |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? za 2 nov 2013 - 21:36 | |
| Ik stond met school in de bib, we moesten een boek meenemen. Ik was wat boeken aan het bekijken, bij de H. De leraar riep "Esmée, we moeten NU door !" ik greep het boek, want ik mee wou. Aangekomen bij school bleek dat ik een Warrior Cats boek bijhad. "Verdomme, verkeerd boek" zei ik nog. Ik begon er toch maar in te lezen. Warrior Cats, het vijfde deel. Ik verdronk in het boek, met de moedige Blauwster .. Ik verloor mijn hart, kocht AL de boeken, en heb nu me eigen WaCa Bibliotheekje :3 |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 6 nov 2013 - 13:43 | |
| we waren in de bieb en toen zag k het boek ik dacht nou ja das toch het enige leuke boek thuis ging k de achterkant lezen en toen dacht k wat een cool boek en nu heb k de hele serie uitgelezen
|
|
| |
Noa 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? di 19 nov 2013 - 20:53 | |
| Ik moest naar mijn vader, maar op een moment deed de auto het niet meer. Toen ik en mij moeder in een boeken winkel, zag mijn moeder Warrior Cats staan.
the end |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 20 nov 2013 - 12:19 | |
| Ik zat op wolfstory en kwam daar vaak deze site tegen. Toen ik op deze site begon snapte ik er vrij weinig van dus had ik de boeken maar gedownload zodat ik ze kon lezen en deze site misschien meer kon snappen ;o Maar ze bleken veel leuker te zijn dan dat ik dachtte xd |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? di 28 jan 2014 - 16:42 | |
| ik zat de hele tijd de google en toen kwam ik hier terecht |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? vr 18 apr 2014 - 20:14 | |
| Ik lees graag en ging met mijn vader de boekenwinkel binnen en keek rond.Ik moest een boek vinden! Ik hou van katten en vond dan ook een boek met een kat op.Ik las de achterkant en het leek me zo'n spannend en avontuurlijk boek.Nu bestel ik mannacht dus ik moet nog wat lezen. |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? vr 18 apr 2014 - 20:17 | |
| Ik kende het van reclame van de boekenhandel, maar had nooit de moeite gedaan om het te kopen. Maar toen ik geopereerd werd aan mijn voet had mijn moeder als troost de eerste boek gekocht, en tot de dag van vandaag moet ze van mij ieder volgend boek kopen. xD |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? vr 25 apr 2014 - 16:42 | |
| ik las in de seven days over deze site, en dat leek me best wel leuk (and I was right). Dus ik ging dit spelen en toen kwam ik er natuurlijk ook achter dat het boeken waren |
|
| |
Lois 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? vr 25 apr 2014 - 16:48 | |
| Ik las ook de zevendays en ik HOU van KATTEN, en van SCHRIJVEN, dus ik dacht.. Hier moet ik nartoe! Ook wist ik al van de WarriorCats boekenserie af, die ik al LANG aan het lezen was. Ik had hem ook al uit. (eerste profetie tm nr 6) Er stond geen internet linkje in de sevendays, maar ik zat te proberen op google met nederlandse warriorcats rpg, en dat soort dingen. Want ik moest en zou dit vinden! Ik dacht bijna dat deze site speciaal voor mij bestond! En hier ben ik :3. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? do 23 okt 2014 - 22:47 | |
| In groep 7 moest je een boekenbeurs doen(dan moest je iets over een boek vertellen). Een jongen uit m'n klas had het over Warrior Cats, en hij had het eerste deel meegenomen. Hij zei dat als er mensen in het boek wouden lezen, dat ze het maar moesten zeggen. En toen had ik met alle boekenbonnen die ik voor mijn verjaardag gekregen had, de hele eerste serie gekocht.:3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? vr 24 okt 2014 - 18:45 | |
| Ik had net al mijn boeken uitgelezen en was in de Standaard boekhandel op zoek naar nieuw leesvoer. Keek wat bij de boeken waar ik meestal keek, en zag daar een hele serie staan met katten op. Het zag er interessant uit, dus ik zocht het eerste boek en las de achterkant. Ik vond het interessant, en heb het uiteindelijk meegenomen en beginnen lezen ^^ Daarna gewoon iedere volgende keer als ik en de SB was het volgende boek gekocht, maar ondertussen bestel ik ze al in het Engels op bol.com omdat ze te traag vertalen x'D |
|
| |
Anouk~ 54 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: It's rude to ask a woman's ageGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? di 16 dec 2014 - 17:19 | |
| Okay ik heb zin in afleiding en ga mijn verhaal maar eens vertellen!
Vroeger, dat moet denk ik 6 jaar geleden zijn inmiddels zat ik op Gosupermodel een daar begon ik met rpg. {strage eh} Daar maakte iemand waar ik dat veel mee deed een forum aan waar ik toen een half jaar ofzo op heb gezeten. Daarna ben ik met beide dingen gestopt. In de eerste was ik nog eens tussen m'n briefjes met wachtwoorden het wachtwoord voor die site tegen. Ik ging dus kijken maar het was inactief. Bij veel fora zie je onder aan verschillende topics allemaal links naar soortgelijke topic op andere fora. Daar begon ik dus allemaal op te klikken en kwam uiteindelijk hier uit. Dat was in de eerste en ik was nogal vriendloos omdat al m'n echte goede vrienden naar andere scholen gingen. Dus toen had ik veel vrije tijd dus begon weer, echter niet hier. Na iets van een half jaar kwam ik hier pas. Ik vond het eng omdat het zo groot was X"D en tada nu ben ik al weer twee jaar verder. |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? di 16 dec 2014 - 21:11 | |
| Mijn broer heeft de boeken op een of andere manier gelezen, en dunkt ze dan in mijn handen XD Nou, ik was verkocht en haalde mijn broer al snel in. Later begon ik te googlen, en kwam ik op de site en uiteindelijk hier uit ^^ |
|
| |
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? di 16 dec 2014 - 21:16 | |
| Via een youtube filmpje "fanart" achtig iets, het was heel leuk en ik dacht echt "AFADJFHADFJADFJ Wat is dit?!" |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 24 dec 2014 - 16:20 | |
| Ik liep een jaar of 3 ondertussen al geleden over de boekenbeurs in Antwerpen. Ik ben altijd al fan geweest van Katten (en eigenlijk alle beesten maar vooral katten) ik liep daar rond, en vond Géén Enkel boek dat me goed leek, in die tijd was ik nog 11 en nog fan van Geronimo stilton dus ik had net mijn boek late signeren, maar ik was ook fan van 'drakenmeisje' en 'de kronieken van de verezen wereld' dus was ik daar gaan rondneuzen of er een boek was dat ik nog niet gelezen had. Toen zag ik op een uitstal kraapje een grote kattekop naar me staren en sprong er eigenlijk half en half lachen dop af! Katttenennn!!! Toen ik op de achterkant las 'alle kattenfans zullen er gek van zijn' ofzoiets was er ik weg van, even aandringen bij mijn mammie en poef ik had het boek. Nu is hij gehandtekent door Erin Hunter zelve en heeft hij hier en daar een scheur, maar ik ben er nog steeds trots op en herlees hem regelmatig.
|
|
| |
Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 24 dec 2014 - 16:27 | |
| Ik speelde vroeger gewoon paardenspelletjes op spelletjessites, en toen wilde ik wat nieuws dus ging ik erop googlen. Ik kwam uit op een paardensite waar ze dus ook een rpg forum was en heb daar ruim een jaar verschillende onderwerpen uitgetest. Toen kreeg ik zelf een kat van mijn ouders en wild e ik kijken of er ook cat-based-games waren, en toen kwam ik plots uit op een cat-based-rpg :'D Snapte er niet zo veel van omdat het heel anders was dan wat ik gewent was, maar toen ben ik samen met Ceesje hierheen gekomen (A) |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 24 dec 2014 - 21:42 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? za 22 aug 2015 - 12:11 | |
| - Russetleaf schreef:
- Via een youtube filmpje "fanart" achtig iets, het was heel leuk en ik dacht echt "AFADJFHADFJADFJ Wat is dit?!"
Die fanart was dus Warrior Cats CSS, kom ik nu achter :") Ik vond het echt supervet (want hé, katten die vechten), ging toen googelen en kwam op deze site uit. Ik kwam er echt pas een paar weken later achter dat er ook boeken van waren, volgens mij xd |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? wo 21 okt 2015 - 10:38 | |
| Ik zat op wikipedia omdat ik dacht dat ik daar wel een site kon vinden waar je een boek kan bestellen. Beneden zag ik dus de link van dit forum |
|
| |
| Onderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? | |
| |
|
| |
|