hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Autumnleaf
StarClan
hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 17:39

Late, zag dit staat:

Ik was in een V&D, volgens mij en daar hadden ze enkele boeken.

Dus toen kocht ik Vuur en water of omgedraaid...

In het begin had ik nog niet door dat het een serie was, uiteindelijk ben ik er achter gekomen en heb ik 3/4 boeken in bezit, het eerste echter niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 19:16

Ik heb het leren kennen door Wazoula toen ze het op de Advertise pagina plaatste van WolfStory Smile
Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 16:58

ik heb het idee gekregen van een meisje uit mijn klas toen ik in groep acht zat ik kocht deel één en ik vond hem wel leuk ik kreeg deel twee en drie voor mijn verjaardag en verder heb ik tot middernacht zelf gekocht. eerst kende ik deze site niet maar het meisje dat me dit heeft laten zien gaf me ook het idee van de boeken zij heeft ook een account op dit forum Desertpaw...
Icy
Member
hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 17:21

In de bieb lagen de boeken en ik als ze, was echt verslaafd (:
toen maakte ik een meespeelverhaal aan op Digidier en kreeg ik niet veel later een mailtje van Moon, ik kende dr toen niet eens, met een link naar deze site en toen maakte ik een account aan en kwam ik in de echte rpg wereld terecht 8D
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 17:25

Ik speelde vroeger altijd Wolf Story, en dankzij Demi (die nu gestopt is btw) heb ik ooit een accountje aangemaakt hier, die nooit actief is geworden. Later ben ik hier weer begonnen omdat WS niet meer online is en omdat ik het RPGen miste C:
Rhymepaw
Member
hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 19:46

Well, er zit een lang verhaal achter xD

Mijn broer had het spel Zootycoon gekocht, en ging eens naar de website. Hij maakte een account aan, en vond ineens Wolf Story. Ook daar maakte hij wat accounts aan, en na wat gezeur kreeg ik ook een account. Ik zag daar Warrior cats, en dat werd eigenlijk meteen het forum waar ik het actiefste was =3
James
Member
hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 19:49

Ik vond de serie warrior cats, fantastisch, nadat ik het zesde deel had uitgelezen en toen waren er daarna nog geen vertaald, ben ik warrior cats beginnen googelen in de hoop om iets leuks te vinden, dan kwam ik hier, en heb ik me geregistreerd =) ik wist totaal niet wat rpg was, maar met de uitleg die bij regels stond en veel topics te doorlezen lukte dat wel =D
Darkpaw.
Member
victor
24

CAT'S PROFILE
Darkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 12:22

Khad net twee kittens gekregen we gingen naar boeken kijken ik ging bij avontuur 12+ en dan zag ik een kat dus zo Very Happy
Sharkbite
Member
Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥!
32
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharkbite
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 12:27

Ik kreeg voor mijn 11de het eerste deel. Mijn moeder kiest altijd random boeken ^^
Nu ben ik twaalf en wacht op het derde en vierde deel van de nieuwe profetie.
PS; ik lees ze in het nederlands.
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 13:56

ik kreeg de eerste vier boeken voor mijn verjaardag
Fuzzclaw
Member
gewoon iemand van belgië
6
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fuzzclaw
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 19:50

Ik moest 2 boeken zoeken voor ik op vakantie ging voor in de auto , ik zag daar warrior cats staan ik dacht zo van wat zijn da voor boeken , ik pakte de 1 ste boek ik begon eraan te lezen , ik snapte er eerst niks van en ik dwong mezelf voor door te lezen en toen had ik het boek uit voor ik op vakantie ging dus mocht ik de 2 de boek van warrior cats ook pakke Smile
Malona
Member
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Malona
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 12:09

Een jongen uit mijn klas had deel 1 van Warrior Cats. Ik dacht echt van: "Wtf lees jij" Ik mocht een stukje lezen van hem en was gelijk verliefd op die boeken xD

En nu ben ik bij Dageraad =3
Dotpaw
Member
hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 15:35

Rhymekit schreef:
Well, er zit een lang verhaal achter xD

Mijn broer had het spel Zootycoon gekocht, en ging eens naar de website. Hij maakte een account aan, en vond ineens Wolf Story. Ook daar maakte hij wat accounts aan, en na wat gezeur kreeg ik ook een account. Ik zag daar Warrior cats, en dat werd eigenlijk meteen het forum waar ik het actiefste was =3

Holy bananas o.o
Jouw verhaal is eng gelijkwaardig aan die van mij.

Mijn verhaal;;
Mijn broer was verslaafd aan Zootycoon, en zocht informatie altijd op op een zootycoon forum. Daar had Sharon//Blue van WS een advertentie voor WS gemaakt, en mn broer ging daar kijken. Hij raakte er ontzettend verslaafd aan, en hij zei dat ik er ook een acc op moest nemen. Ik raakte daar als 8 jarig meisje ook verslaafd aan, maar ben na een jaar ofz gestopt.
Vervolgens kreeg ik ooit toen we onderweg waren naar Frankrijk een boek, Warrior Cats. Eerst had ik zoiets van "wat een saai boek" omdat ik wel vaker boeken kreeg die dan iets met dieren te maken hadden en vond t altijd maar matige boeken, maar toen ik begon te lezen raakte ik erg verslaafd, ik kon niet meer ophouden met lezen.
Toen ik weer thuis was dacht ik "Daar moet ik echt een RPG van maken," maar ik checkte eerst op WS of er niet al een van was.
Ik was stomverbaasd toen ik zag dat er al een site was, en hij was heel actief (we hadden toen 300 leden, vond ik toen al heel actief). En ik meldde me er aan, en ook weer gelijk helemaal verslaafd ^^
twinklekit
Member
elvira
27
Actief

CAT'S PROFILE
twinklekit
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 0:08

ik ging vorige week maandag naar de bieb en zocht twee leuke boeken en zo kwam ik warrior cats tegen maar naar alleen deel 3 te lezen was ik er al aan verkocht:cinderpelt: 
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 6:39

Ik heb het van mijn vriendinnen, ik kwam eerst op de site en Juul had bijvoorbeeld deze boeken gelezen toen kreeg ik deel 1 voor mijn verhaardag en de rest van de deken an mijn oma =D
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 23:30

Ik zag in de bieb deel 3 staan en nam hem mee naar huis. •.•

Ik vond het boek heel leuk. Ik was er verslaafd aan en reserveerde alle boeken die ze hadden. Toen ik alle boeken uit had ging ik op internet kijken. Op de site van WC zag ik een spel. Het leek me leuk maar ik kon er niks over vinden. Toen kwam ik de hyves van WC tegen en zag ik een topic over het spel. Iemand vroeg of ze het over deze site hadden. Toen keek ik er en had ik een account aan gemaakt ^^

Laatst aangepast door Nightpaw' op di 13 aug 2013 - 14:49; in totaal 1 keer bewerkt
Birdspirit
Member
10
Birdspirit
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 14:13

Ik heb de boeken ontdekt bij de boekenbeurs en ze leken me wel leuk dus begon ik aan de serie.
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 11:07

Ik had het ontdekt op wattpad, daar had ik veel mensen gezien die der fan van zijn
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 11:25

Het is allemaal Christy (Chi) d'r fout! ;'D Op school was ze al gek van de boeken, en dwong me bijna om ze ook te gaan lezen, maar dat deed ik toen nog niet^^" Toen ontdekte ze dit forum, gewoon door "Warrior Cats" in te typen op google. Ze bleef maar doordrammen over hoe geweldig ze dit forum vond, en toen heb ik het eerste deel van haar warrior cats verzameling (boeken) geleend en ben ik beginnen lezen. Op een keer was ik bij Christy thuis, en wilde ze per se een account aanmaken voor me, en zo ontstond Twilightmoon <33 Hij is eerst een hele tijd inactief geweest, aangezien ik dit 'spel' niet mocht van m'n moeder. Toen ze eindelijk toegaf werd ik hier alsmaar actiever c:
That's ma stooorie ;D
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 22:00

Een jaar geleden. Was ik in de bieb aan t rondneuzen en kwam dat boek tegen (Deel drie dus ben en beetje door elkaar begonnen x'D) Dus die las ik. En kwam toen op de conclusie dat het me wel trok dusja,, Een keer op google gezocht en kwam ik zomaar hier terecht.
Nu heb ik editie 1 al uit en ben in 3rde boek van editie 2. Lees verder ook nog de engelse manga's.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?   hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond? - Pagina 2 Icon_minitime

hoe kwam jij erachter dat warrior cats bestond?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: