150 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 17:53 Vest is nog steeds niet aan gekomen *ZUCHT* -.-
Soepsas ^.^ 3339 Actief CAT'S PROFILE Age :
18 moons already... Time flies i guess. Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 17:58 Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^
310 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 17:58 Neeeeeej, zie net dat ik een SO voor frans heb morgen D=
Cato ^^ 2662 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:01 Otterpaw schreef: Wie wilt er een topic met Otterpaw? Graag meerdere apprentices, Clan maakt niet uit. ~ <'3 met Redpaw. of Blossompaw? :3
//ja, ik weet dat ik nog veel moet reageren, maar heb ff nieuwe inspiratie nodig (a)
Daan 135
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:02 Spotlight schreef: Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^ Ik heb een SO xD
@Lizle; Haha, me to [:
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:02 @Gabs&Cato; Okay, ik maak wel een topic aan bij grenslijnen. :3 En Gaby, ik heb een ideetje, maar ik vertel wel op MSN. (:
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:02 My zit in de knoei...... >,<'
Cato ^^ 2662 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:03 Yay Danii gebruikt m'n setje <'3 Is goed Juul :3
Daan 135
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:04 Lol, i like it, so i keep it xD
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:05 Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^ Ik heb een SO xD @Lizle; Haha, me to [: Ikke 80% kans op een overhoring :3 Terwijl ik morgen 2 SO's en 1 rep heb
Marieke ;3 345
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:06 Iedereen succes met zijn/haar SO's en andere zooi op school
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:10 Edd schreef: Iedereen succes met zijn/haar SO's en andere zooi op school Thnxx Marieke
*Hug*
Daan 135
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:11 Spotlight schreef: Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^ Ik heb een SO xD @Lizle; Haha, me to [: Ikke 80% kans op een overhoring :3 Terwijl ik morgen 2 SO's en 1 rep heb Poeh, ik moet er niet aan denken xD
Wij hebben deze week elke dag wel een so of proefwerk, behalve op donderdag. Dus, nog 2 te gaan.. :c
Thank you Marieke <3
Nathzz 8> 215 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:12 Blossompaw schreef: Otterpaw schreef: Wie wilt er een topic met Otterpaw? Graag meerdere apprentices, Clan maakt niet uit. ~ <'3 met Redpaw. of Blossompaw? :3 //ja, ik weet dat ik nog veel moet reageren, maar heb ff nieuwe inspiratie nodig (a) Ik wil ook wel een topic - //Nightpaw//Lightpaw(badass)//Brightpaw <3//Frozenpaw <3// Innerpaw//
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:12 Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^ Ik heb een SO xD @Lizle; Haha, me to [: Ikke 80% kans op een overhoring :3 Terwijl ik morgen 2 SO's en 1 rep heb Poeh, ik moet er niet aan denken xD Wij hebben deze week elke dag wel een so of proefwerk, behalve op donderdag. Dus, nog 2 te gaan.. :c Thank you Marieke <3 Ik na morgen nog 1tje <3
Thanks Marieke <3333
Captain America 3633 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:13 Ik wil die human rpg like zo way graag maken. Haha en op mezelf, wat kan ik toch een loner zijn c:
Nananana~ Batman 169
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:14 Nightpaw. schreef: Blossompaw schreef: Otterpaw schreef: Wie wilt er een topic met Otterpaw? Graag meerdere apprentices, Clan maakt niet uit. ~ <'3 met Redpaw. of Blossompaw? :3 //ja, ik weet dat ik nog veel moet reageren, maar heb ff nieuwe inspiratie nodig (a) Ik wil ook wel een topic - //Nightpaw//Lightpaw(badass)//Brightpaw <3//Frozenpaw <3// Innerpaw// In mn sig kan je de clans zien ^^ @ Brightpaw ._.
Daan 135
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:14 Spotlight schreef: Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Spotlight schreef: Frostmist schreef: Weet iemand een goede manier om zo snel mogelijk frans te leren vóór morgen? :') Zit met zelfde probleem (a) moet 4 apprandes en 3/4 opdrachten maken :3 Ga nu beginnen ^.^ Ik heb een SO xD @Lizle; Haha, me to [: Ikke 80% kans op een overhoring :3 Terwijl ik morgen 2 SO's en 1 rep heb Poeh, ik moet er niet aan denken xD Wij hebben deze week elke dag wel een so of proefwerk, behalve op donderdag. Dus, nog 2 te gaan.. :c Thank you Marieke <3 Ik na morgen nog 1tje <3 Haha, succes : )
*gaat weer verder leren*
Linn 3301 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:15 Moonstripe schreef: Ik wil die human rpg like zo way graag maken. Haha en op mezelf, wat kan ik toch een loner zijn c: Can i know the idea? c':
Marieke ;3 345
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 18:15 VIDEO random filmpje
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic