Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Stormwise
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:16

Fireheart schreef:
Bij dat topic van favoriete kat van dit forum.. heel veel mensen zeggen Fireheart, maar de meesten enkel om het karakter in de boeken, niet om hoe ik het doe.. ;-;

dat is niet waar!
je bespeeld Fire geweldig Wazz, ik zweer het op Starclan.
Misschien vind je zelf dat je niet veel post, maar dat maakt toch niet uit? Je posts hebben in houd, daar gaat het om ^^
*BROFIST!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernfire
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:17

het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit zeg ik altijd^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:18

Stormstar schreef:
Fireheart schreef:
Bij dat topic van favoriete kat van dit forum.. heel veel mensen zeggen Fireheart, maar de meesten enkel om het karakter in de boeken, niet om hoe ik het doe.. ;-;

dat is niet waar!
Misschien vind je zelf dat je niet veel post, maar dat maakt toch niet uit? Je posts hebben in houd, daar gaat het om ^^
*BROFIST!*

Thanks Moon & Tanya :3
T is gwn dat men algemeen sws al naar hem opkijkt omdat hij de hoofdrol speelt in de eerste boekenreeks. Dan heb ik meestal niet het idee dat het is om wat ik doe, maar meer omdat t karakter gwn bekend staat als een leuk karakter.
*Brofist* gehe
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:22

Fireheart schreef:
Stormstar schreef:
Fireheart schreef:

dat is niet waar!
*BROFIST!*

T is gwn dat men algemeen sws al naar hem opkijkt omdat hij de hoofdrol speelt in de eerste boekenreeks. Dan heb ik meestal niet het idee dat het is om wat ik doe, maar meer omdat t karakter gwn bekend staat als een leuk karakter.
*Brofist* gehe

Het is te begrijpen dat je dat denkt.
Maar ik vind van niet, want je doet het heel erg goed. Ik heb genoeg met jou Fire geRPG't om dat te weten. -poke Darkfire en Sun X''D-
Je mag trots op jezelf zijn over Fireheart, je doet hem heel erg goed. ^^
X''D
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:22

Fireheart schreef:
Stormstar schreef:
Fireheart schreef:

dat is niet waar!
*BROFIST!*

*Brofist* gehe

Ik zeg Fireheart omdat, Waz, jij, met Fire, toen ik noob was, altijd, mijn grote voorbeeld was.
Geef toe je las met pauses ertussen :3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:25

Thanks guys <3
En haha ik las idd met pauzes.

Fire is altijd zo los geweest. Bij de meeste chars heb ik een heel vast karakter opgesteld, waar meestal al genoeg aan gesleuteld is en dus staat het ook vast. Hij schommelt een beetje. Ergens wel fijn xD K hoop dat ik weer wat inspiratie krijg eens hij leider is enzo, met de kittens wil ik sws wel wat leuke topics hebben.
Een van de tekeningen van mijn kunstopdracht wordt wss Fire met zijn kits, en Icestorm erbij als StarClan kat die over hen waakt.
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:29

Wazzie, ik weet niet of je nu tijd hebt [waarschijnlijk niet], maar als je tijd hebt, ik had op de inactieve acc lijst, toen je hem pas een paar dagen open had, Bunnykit & Vocalsong aangevraagd, het ww van Bunnykit kreeg ik toen, maar die van Vocal heb ik nooit gehad ;S
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:37

Fireheart schreef:
Thanks guys <3

Fire is altijd zo los geweest. Bij de meeste chars heb ik een heel vast karakter opgesteld, waar meestal al genoeg aan gesleuteld is en dus staat het ook vast. Hij schommelt een beetje. Ergens wel fijn xD K hoop dat ik weer wat inspiratie krijg eens hij leider is enzo, met de kittens wil ik sws wel wat leuke topics hebben.
Een van de tekeningen van mijn kunstopdracht wordt wss Fire met zijn kits, en Icestorm erbij als StarClan kat die over hen waakt.

^^
Het karakter vn Fire is awsome.
Ik denk dat indd ook een goede leider zal zijn. Leader zijn geeft indd gewoon veel insp X''D
famly portred<3! So cute! ^^
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:41

waarom word ik nooit gekozen met kittens ._. ik weet dat ik niet echt proffesioneelachtig ben.. maar toch >.<
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:13

Fireheart schreef:
Thanks guys <3

Je speelt Fire Inderdaad awesome, zelf zou ik Fire niet zo kunnen spelen.
Maar ook gewoon hoe beschermend enz hij is tegen over Ice en hoe bezorgd enz.
Ja ik stalk je posts als je post xD
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:21

Vocalsong♥ ~:

So in love on this Char<3
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:24

@Lyra; Da's jammer, want ik was eerder met Vocal ~ ;C
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:27

Otterpaw schreef:
@Lyra; Da's jammer, want ik was eerder met Vocal ~ ;C

Nee... Ik heb haar al op de 19e gevraagd...

~Ik kwam er vanmorgen achter dat ik haar ww nooit heb gekregen~

Edit; Ik was zegmaar een beetje vergeten dat ik haar had aangevraagd, omdat ik het ww nooit heb gekregn, dus zegmaar, ik keek zo een beetje de pagina's door, en ik zo van ; "Huh, ik krijg Vocalsong nog! "
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:33

The time is there >D DARKVOICE GAAT DOOHOOD! 8D
Sacredkit
Member
Danii ~
284

CAT'S PROFILE
Sacredkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:33

Whoee, ik heb mijn frans verpest met een 3,4 xD

Maar ik sta nog voor geen enkel vak een onvoldoende, en het raport komt over een week. :')
En we mogen een onvoldoende staan als je over wilt. Moi happy :'D
Snowberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:34

Darkvoice schreef:
Aaah jij vind het leuk dat ze dood gaat O.o
Jellybean
Member
Axe girl~
120

CAT'S PROFILE
Jellybean
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:34

@Lyra; *Confused* We'll, we zien wel wie Waz het ww stuurt, het heeft weinig zin daar nu al over te gaan discussiëren. x'3 Btw, haar setje die je hebt gemaakt is prachtig! <'3
----
Ghehe, ik ben vrolijk. Vandaag bij gym had mn crush zand in z'n oog, toen vroeg hij of ik in zn oog wou blazen. <3 En ook viel hij met ringzwaaien de hele tijd voor mn voeten neer. x'D
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:36

Snowberry schreef:
Darkvoice schreef:
Aaah jij vind het leuk dat ze dood gaat O.o

Daar heb je gelijk in 8D
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:36

Jellybean schreef:
@Lyra; *Confused* We'll, we zien wel wie Waz het ww stuurt, het heeft weinig zin daar nu al over te gaan discussiëren. x'3 Btw, haar setje die je hebt gemaakt is prachtig! <'3
----
Ghehe, ik ben vrolijk. Vandaag bij gym had mn crush zand in z'n oog, toen vroeg hij of ik in zn oog wou blazen. <3 En ook viel hij met ringzwaaien de hele tijd voor mn voeten neer. x'D

Dankje, gemaakt met picmonkey.. *heeft geen gimp etc*
Ja, ik zie wel xd
----
Hij valt voor je...
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:39

jippie mij

10 voor rassenkennis FCI hondenrassen groep 1
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: