Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Neonclan-RPG-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Darkblood
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:36

-Rainbowstar-20moons-Camp-Redholder-

Graystripe kwam naar voren, en knikte respectvol. ''Bereid je voor'' Miauwde ze bijna meelevend. Zachtjes raakte ze met haar neus het voorhoofd van de kater aan. Nu zou er een helse pijn door hem heen moeten trekken, en zouden zijn ogen van kleur veranderen.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:39

Zayn schreef:

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
|| Graystripe || Male || 20 Moons || Camp || Single ||
Een brandende pijn schoot door zijn slaap richting zijn ogen toen de poes zijn voorhoofd met haar snuit aanraakte. Het liefst had hij willen snorren, maar dat was op dit moment onmogelijk.

Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Otfe2x
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:48

-Rainbowstar-20moons-Camp-Redholder-

Ze knikte, en riep: ''Bij deze beëindig ik de clan meeting. Jullie mogen weer verder met wat jullie aan het doen waren. Met een handig sprongetje sprong ze van de stone of collours. Met een voldaan glimlachje wachtte ze op Graystripe, Die nu vast wel een beetje hoofdpijn had. ''Heb je nog zin om te jagen? Want ik snap dat je na dit allemaal wel even wilt rusten'' Miauwde Rainbowstar

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 2mmtfud
Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 16:02

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
Met een grijns en traanogen liep hij naar Rainbowstar toe. ''Heb je nog zin om te jagen? Want ik snap dat je na dit allemaal wel even wilt rusten'' Graystripe schudde zijn kop en barstte in proestten uit. "Ik heb gewoon traanogen." Grinnikte hij waarna hij de tranen uit zijn ogen knipperde. "Maar kom, we gaan." Hij glimlachte vriendelijk en wandelde voor haar uit.

Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Otfe2x
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 16:03

Firekit|Greenholder|Camp

'Dan begin ik. In de frisse avond van Leaffal was ik erg opgewonden. Het was zo ver... Die dag zou mijn naam niet langer Rainbowfall zijn. De vorige dag was de vorige Redholder, Colorstar overleden. En ik was de Yellowholder, dus ik moest zijn plek vervangen. Samen met de Purpleholder ging ik op weg naar de Purplecave. De reis er naartoe was zwaar, maar we hielden vol. Toen waren we er. Bij de Purplecave. Vanaf daar mochten we ik meer praten. Stilletjes sloop ik naar binnen. Het was een nauw en donker gangetje. Maar toen werd ik verblind door een fel licht. Ik was er, bij de Black and white stone... Ik liep er angstig naar toe, en raakte hem met mijn neus aan. Ik viel in slaap, en werd wakker. Verbaast keek ik om me heen. Ik was nergens. Op een zwarte aard. Maar er stonden allemaal glinsterende witte gedaantes om me heen. Een voor een gaven ze me een leven. Verder mag ik niet vertellen, dat is geheim'' Zonder iets te zeggen luisterde hij. Toen de leider klaar was, begon hij onmiddellijk aan zijn verhaal. "Later wordt ik ook leider, en dan krijg ik ook negen levens. Maar ik beloof, dan niks te vertellen." Riep hij uit. "En dan kies ik Littlekit tot deputy!" Hij zweeg onmiddelijk. Hij had zijn mond voorbijgepraat. Nu wist iedereen dat hij een crush had op Littlekit.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 18:09

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/nursery

Wauw! Graystripe was tot de nieuwe deputy gekozen! Metaljuice glimlachte dromerig. Ze was jaloers, maar vond het fijn dat er vaste rangen waren in de clan. En voor graystripe natuurlijk. Ze zag dat rainbowstar en hij gingen jagen, dus ze ging weer bij de kittens zitten. Als ze terugkwamen zou ze de nieuwe neon clan deputy feliciteren. "Later wordt ik ook leider, en dan krijg ik ook negen levens. Maar ik beloof, dan niks te vertellen." Ze zag dat firekit uitbundig aan het fantaseren was. "En dan kies ik Littlekit tot deputy!" Hij hield geschrokken zijn mond. Metaljuice keek hem glimmend aan..zou hij op littlekit verlieft zijn. Zo schattig. Ze ging voor firekit staan en miauwde: ''Leader firestar, draag mij op wat ik moet doen.'' Metaljuice was dol op plezier maken.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:05

Firekit|Greenholder|Camp

Toen de grote warrior genaamd Metaljuice naar hem toe kwam begon zijn oogjes te glimmen. Vrolijk antwoordde. "Eh... Je moet het kamp verdedigen." Gaf hij als opdracht. Speels kijk hij naar Metaljuice. "Tegen... Dit balletje" Riep hij. Vrolijk sloeg hij met een mosballetje naar de blueholder. "Pak aan" riep Firekit. Waarna hij zich op het balletje wierp. Met zijn kleine tandjes beet hij in de bal. Hij liet weer los en ging met het balletje naar de warrior. "Nu jij" Zei hij alsof hij de warrior ging trainen.

Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:26

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/nursery

De kitten antwoordde vrolijk op haar vraag: "Eh... Je moet het kamp verdedigen." Speels keek hij haar aan, en metaljuice wilde een grinnik onderdrukken. Dat doe je niet tegen een clanleader. ''Tegen... Dit balletje" Hij gooide het tegen haar zwarte vacht aan, en joelde: ''Pak aan!'' Firestar begon met een dodelijke greep in het mosje te bijten, en zien trainde hij haar. ''Nu jij'' Metaljuice speelde het spel mee, en gooide het klauwend de lucht in. Ze ving hem met haar mond, en knaagde eraan. Eerbiedig legde ze het mosballetje voor firekit neer. ''Leader..hij is op weg naar de starclan.''

Cookie
Member
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:23

goldenglow/warrior/bleuholder/bleuhol

goldenglow was net wakker aan het worden toen hij ruw werd geschopt en deduwt. wat wat is er? word wakker het is al zonhoog! wat oke ik kom zo. goldenglow stond moeizaam op hij was nog steeds moe van gister avond. hij was lang op gebleven en hij had veel gegeten.
golden glow liep naar buiten de open plek op de meeste waren aan het eten en samentongen met ze allen. maar goldenglow was oud en had eigenlijk geen zin in gezeldschap hij ging ergens in een hoek zitten om een beetje wakker te worden. goldenglow zat lekker te genieten van de rust toen er iemand naar hem toe kwam om met hem te praten. dat ging vast over zijn oudheid. hij had al vaak gehoord dat hij oud werd en binnekort een oudste werd...

Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Berrykit
Member
Annemeike :D
8

CAT'S PROFILE
Rank:
Berrykit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 9:19

Crowstrike|Blueholder|Open place

Hij keek vol belangstelling naar Graystripe. Hij gunde het hem Deputy te zijn. Hij was altijd een rechtvaardige kater geweest, met belangstelling voor anderen. Triest dacht hij aan hun oude Deputy. Zou hij nu meekijken naar de ceremonie? Vanaf de StarClan? Hij wist het niet. Toen ving hij Rainbowstar's blik. Hij werd warm vanbinnen. Waarom kreeg hij de moeilijkste liefde...
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 14:52

-Rainbowstar-20moons-Hunting ground-Redholder-

Voordat ze met Graystripe vertrok riep ze nog: ''Crowstrike! Jij hebt de leiding'' Met een glimlachje, en een twinkeling in haar ogen knikte ze naar hem. Snel liep Rainbowstar achter de Yellowholder aan. Bijna gelijk rook ze de geur van een musje. Behendig sloop ze zo lenig als een slang naar het diertje toe. Met een krachtige sprong belandde ze op het diertje, die ze gelijk doodbeet. Opeens kroop er een andere geur in haar neus, en voor ze wilde roepen naar Graystripe werd ze van achtere in haar rug gebeten. Rainbowstar krijste kwaad naar de vos. Ze kronkelde wild, en beet in de kop van het beest. Maar de verrasend grote vos draaide haar met gemak op de rug. Gelijk pakte hij zijn kans, en beet Rainbowstar in haar buik. De Redholder lag levenloos op de grond. Ze opende haar ogen, en zag allemaal katten rond zich zitten. ''S-S-Starclan?'' Miauwde ze. ''Je hebt je eerste leven verloren Rainbowstar'' Hoorde ze miauwen. Ze zweefde boven haar eigen lichaam, en zag dat de vos weg was, Maar belangrijker was dat ze zag dat de grote bloedende wond langzaam dichtgroeide. Langzaam zweefde ze terug in haar eigen lichaam, en opende ze haar ogen. Rainbowstar keek op. Ze had haar eerste leven verloren..
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 14:59

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Hunting ground

Metaljuice lachte gelukkig naar de speelse firekit, maar rook opeens een ziltige geur, gemengd met nog iets anders..een vos. Vanaf de Hunting ground! Rainbowstar en Graystripe waren daar! ´Sorry firekit, ik moet even..kijken of iets in orde is..´ Ze knikte naar crowstrike voor toestemming, en sloop het woud in. Van graystripe was geen spoor te bekennen. Geen wonder, het was een jacht, dan moest je wel wat van het kamp weg. Na een tijdje te hebben gelopen, zag Metaljuice wat roods achter een boom. De vos, met een gewonde rainbowstar! Ze had haar ogen niet open, en de vos gaf nog een knauw. Grauwend sprong de zwarte warrior vanaf haar plek, en gaf de vos een enorme mep in zijn oog. Die zag niks meer, en hinkte bloedend weg. Zo te zien opende rainbowstar haar ogen. Voorzichtig mauwde metaljuice: ´Rainbowstar, gaat het met u?´ Ze keek paniekerig om zich heen, en riep hard naar Graystripe. Ze zou haar leader met hem naar de medicine den kunnen dragen?

Fernfire
Member
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:16

´Rainbowstar, gaat het met u?' Miauwde Metaljuice bezorgd. ''Nu wel. Ik heb mijn eerste leven verloren'' Kreunde ze. Opeens schoot haar iets te binnen. Met een ruk stond ze op, Waardoor ze een beetje duizelig werd. ''We moeten Graystripe vinden! En we moeten de clan waarschuwen voor die vos!'' Ratelde ze achter elkaar.
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:21

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Hunting grounds

''Nu wel. Ik heb mijn eerste leven verloren'' Metaljuice schrok. Een leven verliezen, gebeurde als doodgaan, maar door resterende levens leefde je weer op. Met een ruk stond rainbowstar op, en riep: ''We moeten Graystripe vinden! En we moeten de clan waarschuwen voor die vos!'' Metaljuice keek haar bezorgd aan toen ze zag dat haar clanleader erg duizelig was. ''Ik heb al geroepen, rainbowstar.'' Dat laatste klonk dromerig, en ze hield snel haar mond. Niemand mocht weten over haar gevoelens.

Laatst aangepast door Desertpaw op ma 5 nov 2012 - 18:54; in totaal 2 keer bewerkt
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:53

Firekit|Greenholder|Nursey

Plotseling liep Metaljuice weg. Waarom ging de warrior weg, ze waren net zo leuk ana het spelen. Tja, het mosballetje was dood dus had hij niks meer te doen. Wacht eens, misschien kon hij meegaan met Metaljuice. Hij liep naar buiten maar de poes was nergens te vinden. Een Blueholder zei dat Metaljuice naar de bomen was gegaan. Voorzichtig liep hij het bos in, het was toch wel groot. "Metaljuice?" Riep hij zachtjes. Verder op krakte een takje. Angstig dook Firekit weg. "Wat was dat?" Een oranje dier kwam uit de struiken. Het was een... vos. "Help!" Riep het kitten, toen de vos langzaam op hem afliep. De vos deed zijn mond open om te bijten. Tanden drongen zijn velletje binnen en het kitten schreeuwde.

Fernfire
Member
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:58

"Help!" hoorde Rainbowstar. Met een ruk rende ze naar het geluid, en tot haar grootste angst zag ze dat de vos Firekit aanviel. Met uitgestrekte nagels besprong ze het dier. Met woedende knauwen beet ze in de nek van het dier. Ze kreeg wel wat klappen waardoor haar voorhoofd ging bloeden. Maar Rainbowstar was zo boos dat ze niet was te stoppen. De vos was even afgeleid, en met een snelle zet pakte Rainbowstar de arme kitten bij zijn nekvel. Zo hard ze kon rende ze naar een boom, en zette Firekit er zachtjes neer. Daarna stortte ze zich weer op de vos. De bol vacht en tanden kronkelde wild heen en weer. Eindelijk liep de vos weg. ''Daar hebben we geen last van. ''Metaljuice! Graystripe!'' Riep ze terwijl ze de kit pakte en hem onderzocht.
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:38

In gedachten verzonken wandelde Graystripe voor de poes uit. Zijn ogen waren nu Geel-Oranje gekleurd, maar verder voelde het alsof er niks was veranderd. Opeens hoorde hij een heleboel geluid achter zich en draaide zich met een ruk om. Razendsnel schoot hij Rainbowstar te hulp en beet met zijn vlijmscherpe tanden in de achterpoot van de vos. Hierdoor zou hij veel langzamer lopen dan anders.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 23h6cdj

Icoon
Member
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 16:41

-Blossomdance-Purpleholder-female-Camp-
De purpleholder geeuwde en kwam haar hol uit. Ze had zich verslapen, dat gebeurde bijna nooit maar gisteren had ze een zware avond. De poes liep het hol uit en keek rond. Waar was haar leider? Ze keek om zich heen. "Rainbowstar?" Vroeg de poes en ze trippelde het kamp door. Het was rustig, en ze pakte wat voedsel gat eerder gevangen was. Ze begon te twijfelen. Waar was haar leader en een groit aantal warrior.

-Ik hoop dat ik het een beetje goed doe want ik heb niet alle posts door gelezen.-

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 53110480
Crumblekit
Member
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 18:04

goldenglow stond op en liep weg hij bleef even staan om naar de spelende kittens te kijken. toen liep hij naar graystripen en gaf hem een snelle felicitatie. goldenglow ging het kamp uit om een beetje rond te zwerven. dat deed hij wel vaker dan ging hij keiken bij de trainingen. hij vond het het leukst als hij een van de trainers kon verbeteren, hij was daar erg goed in omdat hij veel ervaring had. hij was tenslotte al bijna 30 moons. en dat is erg oud voor een kat. goldenglow werd vaak aangesproken omdat hij zo goed verhalen kon vertellen. hij was vroeger op veel belangrijke gevechten geweest, hij heeft ook al veel veianden verslagen. hij heeft rainbowstar leader zien worden. zelf had goldenglow daar nooit echt interesten in hij was niet echt een leader tipe. goldenglow was uiteindelijk aan gekomen bij een rivier. hij stopte om wat te gaan drinken toen hij geritsel achter zich hoorde. hij draaide zich met een ruk om en keek recht in de ogen van een zeer grote krijger. je zag zijn aderen onder zijn huid lopen. hij had reusachtige poten met vlijmscherpe klauwen. voordat goldenglow het besefte zat de kat boven op hem en gaf hem klappen in zijn gezicht, niet eens met zijn klauwen maar gewoon met zijn blote poot. golldenglow voelde na elke klap zijn brein heen en weer schudde. maar goldenglow wist de kat een gemene beet te geven. ook al wist goldenglow dat hij het niet zou gaan winnen weigerde hij om te sterven. nadat goldenglow zo vaak was gebeten en gemept dat hij sterren zag. gaf hij het op hij liet zijn spiren hangen en wachte op de dood. toen hij op keek omdat er geen klappen meer kwamen, zag hij dat er een kat uit de clan boven op zijn kwelgeest was gesprongen. duizelig stond goldenglow op. dankje wel honderd maal dank. zonder jou had ik het waarscheinlijk niet gered.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 2lrsz4
Crumble's:
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 18:53

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Camp

''Help!'' Metaljuice spitste haar oren. Rainbowstar was meteen naar de kant van de gil gerend, en Metaljuice volgde. Zo te zien was Graystripe erbij gekomen. Nogal dromerig rende ze mee, maar de liefdes waas in haar hoofd verdween meteen toen ze firekit zag, in de kaken van de vos, waarbij ze het ene oog had uit gekrabt.''Metaljuice! Graystripe!'' Klonk de leaders roep. Geschokt sprintte de zwarte kat naar de vos toe. Rainbowstar was snel hersteld, en had zich al op de vos geworpen. Het beest rende alweer weg, en metaljuice draafde nog even bijtend achter hem aan. Met vossenbloed rond haar mond keerde ze terug, en zag het ergste: een slappe firekit bij hun leader. Tranen schoten in haar ogen, en ze bukte zich over hem heen. ''Firekit, zeg dan wat?'''Huilend wreef ze zachtjes over zijn pluizige kopje.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Neonclan-RPG-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: