|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic zo 4 nov 2012 - 15:36 | |
| -Rainbowstar-20moons-Camp-Redholder-
Graystripe kwam naar voren, en knikte respectvol. ''Bereid je voor'' Miauwde ze bijna meelevend. Zachtjes raakte ze met haar neus het voorhoofd van de kater aan. Nu zou er een helse pijn door hem heen moeten trekken, en zouden zijn ogen van kleur veranderen.
|
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic zo 4 nov 2012 - 15:48 | |
| -Rainbowstar-20moons-Camp-Redholder-
Ze knikte, en riep: ''Bij deze beëindig ik de clan meeting. Jullie mogen weer verder met wat jullie aan het doen waren. Met een handig sprongetje sprong ze van de stone of collours. Met een voldaan glimlachje wachtte ze op Graystripe, Die nu vast wel een beetje hoofdpijn had. ''Heb je nog zin om te jagen? Want ik snap dat je na dit allemaal wel even wilt rusten'' Miauwde Rainbowstar |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic zo 4 nov 2012 - 16:03 | |
| Firekit|Greenholder|Camp
'Dan begin ik. In de frisse avond van Leaffal was ik erg opgewonden. Het was zo ver... Die dag zou mijn naam niet langer Rainbowfall zijn. De vorige dag was de vorige Redholder, Colorstar overleden. En ik was de Yellowholder, dus ik moest zijn plek vervangen. Samen met de Purpleholder ging ik op weg naar de Purplecave. De reis er naartoe was zwaar, maar we hielden vol. Toen waren we er. Bij de Purplecave. Vanaf daar mochten we ik meer praten. Stilletjes sloop ik naar binnen. Het was een nauw en donker gangetje. Maar toen werd ik verblind door een fel licht. Ik was er, bij de Black and white stone... Ik liep er angstig naar toe, en raakte hem met mijn neus aan. Ik viel in slaap, en werd wakker. Verbaast keek ik om me heen. Ik was nergens. Op een zwarte aard. Maar er stonden allemaal glinsterende witte gedaantes om me heen. Een voor een gaven ze me een leven. Verder mag ik niet vertellen, dat is geheim'' Zonder iets te zeggen luisterde hij. Toen de leider klaar was, begon hij onmiddellijk aan zijn verhaal. "Later wordt ik ook leider, en dan krijg ik ook negen levens. Maar ik beloof, dan niks te vertellen." Riep hij uit. "En dan kies ik Littlekit tot deputy!" Hij zweeg onmiddelijk. Hij had zijn mond voorbijgepraat. Nu wist iedereen dat hij een crush had op Littlekit. "The fire of the lions is shining bright upon me" |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic zo 4 nov 2012 - 18:09 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic zo 4 nov 2012 - 19:26 | |
| |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| |
| |
Annemeike :D 8
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 9:19 | |
| Crowstrike|Blueholder|Open place
Hij keek vol belangstelling naar Graystripe. Hij gunde het hem Deputy te zijn. Hij was altijd een rechtvaardige kater geweest, met belangstelling voor anderen. Triest dacht hij aan hun oude Deputy. Zou hij nu meekijken naar de ceremonie? Vanaf de StarClan? Hij wist het niet. Toen ving hij Rainbowstar's blik. Hij werd warm vanbinnen. Waarom kreeg hij de moeilijkste liefde... |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 14:52 | |
| -Rainbowstar-20moons-Hunting ground-Redholder-
Voordat ze met Graystripe vertrok riep ze nog: ''Crowstrike! Jij hebt de leiding'' Met een glimlachje, en een twinkeling in haar ogen knikte ze naar hem. Snel liep Rainbowstar achter de Yellowholder aan. Bijna gelijk rook ze de geur van een musje. Behendig sloop ze zo lenig als een slang naar het diertje toe. Met een krachtige sprong belandde ze op het diertje, die ze gelijk doodbeet. Opeens kroop er een andere geur in haar neus, en voor ze wilde roepen naar Graystripe werd ze van achtere in haar rug gebeten. Rainbowstar krijste kwaad naar de vos. Ze kronkelde wild, en beet in de kop van het beest. Maar de verrasend grote vos draaide haar met gemak op de rug. Gelijk pakte hij zijn kans, en beet Rainbowstar in haar buik. De Redholder lag levenloos op de grond. Ze opende haar ogen, en zag allemaal katten rond zich zitten. ''S-S-Starclan?'' Miauwde ze. ''Je hebt je eerste leven verloren Rainbowstar'' Hoorde ze miauwen. Ze zweefde boven haar eigen lichaam, en zag dat de vos weg was, Maar belangrijker was dat ze zag dat de grote bloedende wond langzaam dichtgroeide. Langzaam zweefde ze terug in haar eigen lichaam, en opende ze haar ogen. Rainbowstar keek op. Ze had haar eerste leven verloren.. |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 14:59 | |
| Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Hunting ground
Metaljuice lachte gelukkig naar de speelse firekit, maar rook opeens een ziltige geur, gemengd met nog iets anders..een vos. Vanaf de Hunting ground! Rainbowstar en Graystripe waren daar! ´Sorry firekit, ik moet even..kijken of iets in orde is..´ Ze knikte naar crowstrike voor toestemming, en sloop het woud in. Van graystripe was geen spoor te bekennen. Geen wonder, het was een jacht, dan moest je wel wat van het kamp weg. Na een tijdje te hebben gelopen, zag Metaljuice wat roods achter een boom. De vos, met een gewonde rainbowstar! Ze had haar ogen niet open, en de vos gaf nog een knauw. Grauwend sprong de zwarte warrior vanaf haar plek, en gaf de vos een enorme mep in zijn oog. Die zag niks meer, en hinkte bloedend weg. Zo te zien opende rainbowstar haar ogen. Voorzichtig mauwde metaljuice: ´Rainbowstar, gaat het met u?´ Ze keek paniekerig om zich heen, en riep hard naar Graystripe. Ze zou haar leader met hem naar de medicine den kunnen dragen?
- bedankt thornpaw, crowkit en zim! :
Desertpaw{}Runner{}AJ{}Bravepaw{}Deathspirit{}Herbpaw{}Beekit{}
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 15:16 | |
´Rainbowstar, gaat het met u?' Miauwde Metaljuice bezorgd. ''Nu wel. Ik heb mijn eerste leven verloren'' Kreunde ze. Opeens schoot haar iets te binnen. Met een ruk stond ze op, Waardoor ze een beetje duizelig werd. ''We moeten Graystripe vinden! En we moeten de clan waarschuwen voor die vos!'' Ratelde ze achter elkaar. |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 15:21 | |
|
Laatst aangepast door Desertpaw op ma 5 nov 2012 - 18:54; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 15:58 | |
"Help!" hoorde Rainbowstar. Met een ruk rende ze naar het geluid, en tot haar grootste angst zag ze dat de vos Firekit aanviel. Met uitgestrekte nagels besprong ze het dier. Met woedende knauwen beet ze in de nek van het dier. Ze kreeg wel wat klappen waardoor haar voorhoofd ging bloeden. Maar Rainbowstar was zo boos dat ze niet was te stoppen. De vos was even afgeleid, en met een snelle zet pakte Rainbowstar de arme kitten bij zijn nekvel. Zo hard ze kon rende ze naar een boom, en zette Firekit er zachtjes neer. Daarna stortte ze zich weer op de vos. De bol vacht en tanden kronkelde wild heen en weer. Eindelijk liep de vos weg. ''Daar hebben we geen last van. ''Metaljuice! Graystripe!'' Riep ze terwijl ze de kit pakte en hem onderzocht. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 16:38 | |
| |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 16:41 | |
| -Blossomdance-Purpleholder-female-Camp- De purpleholder geeuwde en kwam haar hol uit. Ze had zich verslapen, dat gebeurde bijna nooit maar gisteren had ze een zware avond. De poes liep het hol uit en keek rond. Waar was haar leider? Ze keek om zich heen. "Rainbowstar?" Vroeg de poes en ze trippelde het kamp door. Het was rustig, en ze pakte wat voedsel gat eerder gevangen was. Ze begon te twijfelen. Waar was haar leader en een groit aantal warrior.
-Ik hoop dat ik het een beetje goed doe want ik heb niet alle posts door gelezen.- |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| |
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic ma 5 nov 2012 - 18:53 | |
| Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Camp
''Help!'' Metaljuice spitste haar oren. Rainbowstar was meteen naar de kant van de gil gerend, en Metaljuice volgde. Zo te zien was Graystripe erbij gekomen. Nogal dromerig rende ze mee, maar de liefdes waas in haar hoofd verdween meteen toen ze firekit zag, in de kaken van de vos, waarbij ze het ene oog had uit gekrabt.''Metaljuice! Graystripe!'' Klonk de leaders roep. Geschokt sprintte de zwarte kat naar de vos toe. Rainbowstar was snel hersteld, en had zich al op de vos geworpen. Het beest rende alweer weg, en metaljuice draafde nog even bijtend achter hem aan. Met vossenbloed rond haar mond keerde ze terug, en zag het ergste: een slappe firekit bij hun leader. Tranen schoten in haar ogen, en ze bukte zich over hem heen. ''Firekit, zeg dan wat?'''Huilend wreef ze zachtjes over zijn pluizige kopje. - bedankt thornpaw, crowkit en zim! :
Desertpaw{}Runner{}AJ{}Bravepaw{}Deathspirit{}Herbpaw{}Beekit{}
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic | |
| |
|
| |
|