Neonclan-RPG-Topic

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Neonclan-RPG-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Darkblood
Member
Neonclan-RPG-Topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 11:49

Redhole~ Dit is het hol van de Redholder en haar/zijn partner.

Purplehole~ Dit is het hol van de Purpleholder. Hier geeft hij/zij alle gewonden medicijnen.

Bluehole~ Hier slapen de Blueholder’s.

Pinkhole~ Hier slapen de Pinkholder’s. Ook de Apprantice van de Purpleholder.

Nursery~ Hier slapen de Greenholder’s samen met hun moeders.

Rainbowmountain~ Dit is een heilige berg. Hij is in alle kleuren van de regenboog. Boven op de berg ligt de Neonclan. Wat meer naar beneden ligt een bos. Daar is veel prooi te vinden.

Purplecave~ Hier dromen de Purpleholder en haar/zijn apprentice samen met de Starclan. Ook de Redholder krijgt hier zijn/haar 9 leven’s

Rpg er maar op los~!!!

Neonclan-RPG-Topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna
Member
Annemeike
107

CAT'S PROFILE
Ravenna
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 11:55

Silverpaw|Purpleholder Apprantice|Single|Pinkhole

Springend huppelde Silverpaw het hol uit. Wat zouden ze vandaag gaan doen? Kruiden zoeken? Silverpaw zag een steen over het hoofd, struikelde en rolde een heuveltje af . 'Woooooooooh!!!' riep ze, en ze knalde tegen iemand op.

Neonclan-RPG-Topic Kittyibynekorobin
Snowberry
Member
Neonclan-RPG-Topic FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 11:58

Littlekit - 4 moons - Nursey

Gapend rekte de kleine poes zich uit, en begon zichzelf te likken. Ze was gewend dat zelf te moeten doen, omdat haar moeder overleden was. Ze miste haar niet zo erg, maar soms was het pijnlijk om toe te kijken hoe de andere kittens wel door hun moeder werden begroet en schoongelikt. En toch zat er ook een voordeel aan, zo zonder moeder. Vooral omdat ze zo klein was, viel ze niet op. En dus had ze de vrijheid om dingen te doen die eigenlijk niet mochten. Maar Littlekit was er eigenlijk te lief voor, en ze was ook nog eens een goed doelwit voor pesters. Plotseling hoorde ze iemand naar haar toe komen. Wie had nou belangstelling voor haar? Dat kleine poesje die nooit wat zei!

Neonclan-RPG-Topic 28tyvrt
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:03

Firekit|Greenholder|Nursey

In een klap was de kleine klaarwakker. Met ene korte miauw liet hij weten dat hij wakker was. Hij keek om zich heen. De meeste moeders waren al wakker samen met hun kits. Maar zijn moeder lag nog te slapen, dus ging het kleine kit alleen uit op avontuur. Hij rekte zich uit en keek in het rond. Zijn igen vielen op een piepklein onopvallend poesje. Hij trippelde er heen en keek bezorgd naar haar. "Waarom ben jij zo alleen?" Vroeg hij. Hij ging naast het poesje zitten, en begon haar met zijn kleine tongetje te likken.

Neonclan-RPG-Topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:05

-Rainbowstar-20moons-Redhole-Redholder-

Rainbowstar gaapte luid. Ze stond op, en liep naar buiten. De Redholder begroette een paar katten met een knikje, en liep naar de Nursery. Daar zag ze Littlekit en Firekit. ''Goeiemorgen Littlekit, en Firekit'' Miauwde ze aardig. Rainbowstar glimlachte lief naar de twee. ''Zullen we samen wat gaan eten?'' Bood ze aan.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:09

Hij keek op toen hij een kat hoorde. Zijn oogjes stonden wijd open van verbazing. De leader kwam met hun twee praten. "Goedemorgen" Antwoordde hij verlegen. ''Zullen we samen wat gaan eten?'' hoorde hij Rainbowstar vragen. Even keek hij naar littlekit. Waarna hij weer naar de Rainbowstar keek. "Ja graag, wij willen graag met u eten." Antwoordde hij beleefd. Opgewonden sprong hij op en neer.

Snowberry
Member
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:13

'Waarom ben jij zo alleen?' vroeg een bezorgd kijkende kitten. 'Niemand wil met mij spelen omdat ik te klein ben, zeggen ze.' zei ze mismoedig. Ze was ook veel te klein voor haar leeftijd. Maar ze was gewend dat niemand met haar omging. 'Goedemorgen Littlekit en Firekit.' hoorde ze opeens de clanleider opgewekt zeggen. 'Zullen we samen wat gaan eten?' bood ze aan. 'Eh ja, dat....lijkt me fijn.' hakkelde ze. Zoveel aandacht was ze niet gewend.

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:19

-Rainbowstar-20moons-Camp-Redholder-

"Goedemorgen Ja graag, wij willen graag met u eten." Zei Firekit. 'Eh ja, dat....lijkt me fijn.' Antwoordde Littlekit daarna hakkelend. Rainbowstar knikte glimlachend. ''Kom'' Miauwde de poes, terwijl ze de kits voorging naar de prooistapel.

Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:22

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/nursery

Metaljuice was nogal duf opgestaan, en had net haar slaapplek verlaten. Ze zag Rainbowstar, firekit en littlekit praten bij de nursery. Ze ving iets op over eten. Verlegen trippelde ze naar het groepje toe, en miauwde zacht: ''Zou ik ook mee mogen?'' Ze hoopte dat ze niet te laat was, want ze maakten al aanstalte om naar de prooistapel te gaan.

Neonclan-RPG-Topic 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:27

'Zou ik ook mee mogen?' vroeg Metaljuice verlegen. ''Tuurlijk'' Miauwde Rainbowstar. Toen ze er waren, pakte de poes een waterrat van de prooistapel. De prooistapel was groter dan ooit. ''Pak wat je wilt, en houd je niet in'' Miauwde ze lachend.

Snowberry
Member
Esmee
83
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:28

"Goedemorgen Ja graag, wij willen graag met u eten." Zei Firekit. Rainbowstar knikte glimlachend. ''Kom'' Miauwde de poes, terwijl ze de kits voorging naar de prooistapel. Littlekit volgde als een schaduw. Maar er zat toch een kleine glimlach op haar gezicht. Toen kwam er een verlegen poes aangetrippeld. 'Zou ik ook mee mogen?' miauwde de poes zacht. Littlekit wist het niet, wie was zij om dat te bepalen? 'Pak wat je wilt, en houd je niet in.' antwoorde Rainbowstar lachend. Littlekit glimlachte zachtjes.

Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:33

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/nursery

''Pak wat je wilt, en houd je niet in.'' Metaljuice glimlachte dankbaar, en zag dat rainbowstar een waterrat pakte. Zelf nam ze een ekster. Een kitten keek haar glimlachend, maar vragend aan, en metaljuice wist dat ze haar naam nog niet verteld had tegen de nog jonge katten. ''Hoi, ik ben metaljuice. Wil je ook wat?'' Littlekit was natuurlijk ook meegekomen om te eten, en ze schoof vriendelijk de ekster naar de kitten. Zelf verdiende ze wel wat kleiners. De nog jongere neon leden moesten er nog van groeien.

Neonclan-RPG-Topic 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:51

Vol medeleiden keek hij naar Littlekit. Het was vreselijk om alleen te zijn. Hij kroop naar haar toe. Onderweg pakte hij een klein muisje, meer kreeg hij niet op. Naast littlekit begon hij te eten. Hij keek naar hun leider, en onverwacht stelde hij een vraag. "Wilt u misschien een verhaal vertellen?" Vol verwachting keek hij naar Rainbowstar.

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:57

Rainbowstar lachte om de vraag van Firekit. ''Oke dan. Zal ik het verhaal vertellen, van de dag dat ik Redholder werd?'' Ze keek de kittens aan. Wat waren die kleintjes toch altijd nieuwsgierig.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:59

"Jaaaaaa!" Riep hij opgewonden. Yes, een verhaal van Rainbowstar nog wel. Hij ging zitten en keek met zijn groene oogjes naar de leider. Zijn staartje zwiepte vrolijk heen en weer.

Ravenna
Member
Annemeike
107

CAT'S PROFILE
Ravenna
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:16

Crowstrike|Blueholder|Nursery

Crowstrike sjokte door het kamp. Verzonken in gedachten ging hij een muis eten. Waarom moest hij nou in het kamp blijven? Een opgewonden "Jaaaaaa!" wekte hem uit zijn gedachten. Hij wandelde de Nursery in en zag Firekit, Littlekit, Metaljuice en Rainbowstar zitten. Een verhaal? Hij liep er snorrend naartoe en zei: 'Ga je weer zo'n mooi verhaal vertellen, Rainbowstar? Bij jou kun je er altijd van smullen' snorde hij en ging verwachtingsvol zitten

Neonclan-RPG-Topic Kittyibynekorobin
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 14:42

'Ga je weer zo'n mooi verhaal vertellen, Rainbowstar? Bij jou kun je er altijd van smullen' Zei Crowstrike. In een flits fonkelde er een teken in haar ogen dat meer dan vriendschap betekende, maar daarna was daar niks meer van te zien. ''Ja, kom je ook luisteren?'' Snorde ze geamuseerd. ''Dan begin ik. In de frisse avond van Leaffal was ik erg opgewonden. Het was zo ver... Die dag zou mijn naam niet langer Rainbowfall zijn. De vorige dag was de vorige Redholder, Colorstar overleden. En ik was de Yellowholder, dus ik moest zijn plek vervangen. Samen met de Purpleholder ging ik op weg naar de Purplecave. De reis er naartoe was zwaar, maar we hielden vol. Toen waren we er. Bij de Purplecave. Vanaf daar mochten we ik meer praten. Stilletjes sloop ik naar binnen. Het was een nauw en donker gangetje. Maar toen werd ik verblind door een fel licht. Ik was er, bij de Black and white stone... Ik liep er angstig naar toe, en raakte hem met mijn neus aan. Ik viel in slaap, en werd wakker. Verbaast keek ik om me heen. Ik was nergens. Op een zwarte aard. Maar er stonden allemaal glinsterende witte gedaantes om me heen. Een voor een gaven ze me een leven. Verder mag ik niet vertellen, dat is geheim'' Ze stopte. Met een glimlach keek ze naar de katten. En met een glans van liefde naar Crowstrike.

Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:01

Neonclan-RPG-Topic Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
|| Graystripe || Male || 20 Moons || Camp || Single ||
De grijze kater schoot naar voren en sloeg zijn nagels uit. Tevreden keek Graystripe naar zijn vangst. Het dikke konijn lag voor hem. Hij klemde het dier tussen zijn tanden en wandelde rustig richting het kamp.

Nadat hij zijn prooi op de stapel had gelegd had hij Raibowstar en nog een aantal katten in het zicht gekregen. Hij wandelde er rustig heen. "Goedendag." Zijn stem klonk beleefd en vriendelijk. "Rainbowstar, heb je misschien zin om te gaan jagen?" Hij keek haar aan. "De prooi is er vandaag wel bij, en een rustige jacht kan geen kwaad." Voegde hij eraan toe. Met rustig bedoelde hij eigenlijk geen andere katten, te veel katten zouden de prooi verjagen.

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:29

"Goedendag." Miauwde Graystripe. "Rainbowstar, heb je misschien zin om te gaan jagen?" Rainbowstar knikte en zei: ''Ik moet eerst nog even iets aan kondigen.'' Ze sprong op de Stone of Collors, en riep: ''Roep de hele clan bij elkaar voor een clan meeting'' Al gauw kwamen er een paar katten, en in een mum van tijd zat de hele clan op de open plek. ''Zoals jullie weten heb ik sinds het begin van mijn leiderschap nog geen Yellowholder aangewezen. Daarom zijn we nu bijeen. Dan kondig ik nu aan dat de nieuwe Yellowholder zal zijn..'' Ze wachtte even om de spanning op te bouwen. ''De nieuwe Yellowholder is Graystripe. Treed nu naar voren, en kom voor mij staan!''

Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:33

Neonclan-RPG-Topic Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
|| Graystripe || Male || 20 Moons || Camp || Single ||
"Natuurlijk, Raibowstar." Graystripe knikte beleefd en volgde haar naar de plek waar ze haar toespraak ging houden. ''De nieuwe Yellowholder is Graystripe. Treed nu naar voren, en kom voor mij staan!'' Vereerd liep Graystripe naar voren. Hij bleef rustig en professioneel, niet alsof hij leerling werd of zoiets. De grijze kater knikte respectvol naar Raibowstar toen hij was aangekomen.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic Icon_minitime

Neonclan-RPG-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: