| Curse of the Castle - RPG | |
|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG vr 2 nov 2012 - 20:16 | |
| |Scar|Kitten|Single|Main hall|Status: Boos|
Weer sloegen die pijnlijke nagels in zijn vel. Scar keek kwaad naar Andro. “En dat zegt een kitten die mijn dochter dom noemt. Heb je zelf eigenlijk wel enig greintje verstand?” ''Ik wel. Maar jij niet!'' Miauwde hij weer brutaal. Opeens werd er zo hard in zijn nek gebeten dat er wondjes kwamen. Weer gilde Scar oorverdovend. De kitten werd weg geslingerd, en bonkte met een harde klap op zijn hoofdje. Net toen hij wilde op staan, werd Scar weer tegen de grond gedrukt. . “Ik zou maar eens wat respect tonen, want ik breek zo dat dunne nekje van je.” En angstflits schoot door hem heen. De kitten wist dat deze kat daar in toe in staat was. Maar hij vermande zichzelf en zei: ''Ik ben niet onder de indruk hoor'' “Beledig me nog één keer en je weet wat je te wachten staat." Miauwde hij dreigend. Net toen Scar nog wat wilde zeggen liep Andro weg, en begon tegen zijn dochter te praten. Kwaad gooide Scar een takje tegen zijn rug. Toen begon hij te grijnzen. Weer gooide hij wat. Dit keer een klein steentje. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG za 3 nov 2012 - 15:10 | |
| Nyxerinn ON TRIAL // SINGLE // ANNOYED // MAIN HALL Het was haar duidelijk. De uitleg van Aka, ze zou nooit meer mens zijn. Gefrustreerd haalde ze haar klauwen over de grond. De leider had wat uitgelegd over een tijd om jezelf te bewijzen en wees hen ook de plaats waar zij nieuwelingen thuishoorde. Twijfelen deed ze niet over waar ze heen wilde. Dit was nog altijd beter dan buiten rondzwerven, zonder dak boven je hoofd.
Tags: None Een zwarte poes met enkele witte strepen en blauwe ogen met een paarse tint. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG zo 4 nov 2012 - 9:02 | |
| julius/On trial/ single
Stil liep de kater weg, hij voelde er niks voor om hier te blijven zitten. Hij besloot om eventjes naar buiten te gaan. Niet voor eeuwig natuurlijk, alleen om even rond te kijken. Toen hij even later buiten stond keek hij verbaasd om zich heen. De wereld was helemaal veranderd. Plotseling zag hij twee jongens staan. Hij herkende hun als zijn vrienden. Hij miauwde hard om te kijken of ze hem zagen. Maar zodra ze hem hadden opgemerkt begonnen ze met stokken te gooien. Haastig vluchtte hij aar binnen, maar een stok raakte hem pijnlijk in zijn zij. Een kleine snee ontstond, vlug likte hij het bloed weg. Hij ging verder naar binnen en stond algauw weer bij de andere katten. Hij liep gelijk door naar de On trial slaapplek. Waar hij hij ging liggen, e zuchtend over de situatie nadacht. Hij kon niet meer terug, dat was duidelijk. Hij bleef voor de rest van zijn leven een kat. Met deze gedachte viel hij in slaap. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG zo 4 nov 2012 - 10:58 | |
| Annie -- On Trial
Annie zag een zwarte poes met enkele witte strepen staan en liep naar haar toe. Ze moest toch iets. Ze was nog steeds half verdoofd door de schok van het besef dat ze nu een kat was en dat voor eeuwig zou blijven. Even bleef ze stil staan. 'Hallo,' zei ze toen zacht. Ze schrok nog steeds van haar stem. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| |
| |
Tanooow 27
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG zo 4 nov 2012 - 11:17 | |
| |Scar|Kitten|Single|Main hall|Status: Sad|
'Nu ja, niet heel veel, gewoon een beetje.' Hoorde Scar haar zeggen. 'Maar ik vind hem eng, papa' Flame keek om naar hem. Scar voelde zich schuldig. Want de echte reden dat hij zo deed, was dat hij vroeger ook liefde voelde. Maar zijn ouders lieten hem in de steek. Dus nu voelde hij geen liefde. Maar toch was de kitten verliefd geworden op Flame. Ookal wilde hij dat niet toegeven. Daarom deed hij dus zo. Scar's ogen werden groot van verdriet. Hij staarde lang naar Flame, en ging zuchtend zitten. Een klein traantje gleed over zijn wangetje... |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG zo 4 nov 2012 - 19:22 | |
| Hij kwam iets dichter naar haar toe om de wond te bekijken, maar haar vel was inderdaad alleen maar wat geschaafd. Dat zou uit zichzelf wel weer genezen het was niet ernstig. Hij negeerde de andere kitten die takjes en steentjes naar hem toe begon te gooien. Hij wou zich nou eerst om zijn dochter bekommeren, later kwam dat mormel wel weer. Hij gaf een lik over de schaafwond en keek zijn dochter met een kalme glimlach aan. “Dat zal snel weer genezen hoor,” zei hij geruststellend. 'Maar ik vind hem eng, papa' Hij keek weer even kwaad om, maar wat hij verwachtte dat de kitten hem bespottend aan stond te kijken was niet waar. Hij zat er verslagen bij, alsof hem niet iets heel erg pijn had gedaan, geestelijk. Hij keek hem gefronst aan terwijl hij met zijn snorharen trok. Met dat andere gedrag wist hij nog wel hoe hij er mee moest omgaan, maar wat moest hij hier nou weer mee. Was het een truc of was de kitten echt van streek? Hij keek naar zijn dochter. “Ik denk dat hij niet wil dat je hem eng vind,” Hij keek Scar aan. “Denk je dat ze je op deze manier aardig vind Scar? Want dit is nou niet bepaald de goede manier om vrienden te maken.” Hij ging naast Flame zitten, terwijl hij Scar in de gaten hield. |
|
I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG zo 4 nov 2012 - 20:19 | |
| Nyxerinn ON TRIAL // SINGLE // ANNOYED // MAIN HALL Nyx keek met een scherpe blik naar de poes die op haar af kwam gestapt, maar het was niet genoeg geweest. De vreemdeling had haar al gedag gezegd. Simpelweg negeren deed ze meestal niet, maar een gesprek stond nu wel onderaan haar lijstje van dingen die ze wilde. De oren nog altijd plat, draaide ze haar hoofd iets weg. 'En wat moet jij?' kwam er zacht maar dreigend uit.
Tags: Annie Een zwarte poes met enkele witte strepen en blauwe ogen met een paarse tint. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG ma 5 nov 2012 - 8:54 | |
| Annie -- On Trial
'En wat moet jij?' vroeg de andere kat dreigend. Annie zette een stapje achteruit. 'Niks, laat maar,' zei ze zacht en ze draaide zich met een zucht om. Die ene kat zei dan wel dat haar familie en vroegere vrienden haar weg zouden jagen, maar bij deze katten leek het ook niet veel beter te zijn. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG wo 28 nov 2012 - 14:34 | |
| Annie -- On Trial
Annie keek naar de grijze tabby die van de trap af kwam lopen. Hij zag er best vriendelijk uit, al was het maar omdat hij er jong uitzag. Tenminste, Annie dacht dat hij er jong uitzag. Ze had eigenlijk geen idee hoe een jonge kat er precies uitzag. Oké, een kitten was wel te herkennen, maar dat was deze kater nou ook weer niet. Hij leek al best volwassen, maar hij had gewoon iets, tja, jongs. Annie durfde niet naar hem toe te gaan. Wat nou als hij ook boos werd? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| |
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG vr 30 nov 2012 - 17:17 | |
| Annie -- On Trial
De kat kwam naar haar toe. 'Hallo, jou ken ik nog niet,' zei hij vrolijk. Nee, nogal logisch, dacht Annie even, maar ze zei het niet hardop. “Mijn naam is Raindrop, wat is de jouwe?” vroeg hij. Raindrop? Wie noemt zijn kind nou regendruppel? vroeg Annie zich af, maar ook deze gedachte sprak ze niet uit. 'Annie,' zei ze in plaats daarvan zacht. Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG ma 10 dec 2012 - 19:44 | |
| Annie -- On Trial
“Aangenaam Annie,” zei Raindrop “Wat vind je van het kasteel? Blijf je?” Annie haalde haar schouders op. 'Ik denk het...' mompelde ze 'Veel keus heb ik niet, wel?' Ze keek in de richting van de deur. Zouden haar ouders al ongerust zijn? Ze zouden vast boos worden op Cat. Ze vonden het al niet geweldig dat 'hun lieve dochter met zo'n wild meisje' omging. Annie nam het ze niet kwalijk. Ze waren gewoon bang dat ze soms ietwat bazige Cat de verlegen Annie dingen zou laten doen die ze eigenlijk niet wilde. Misschien wel dingen stelen van arme oude mensen, ofzo. Maar Annie wist dat Cat niet zo was. Goed, ze hield zich niet aan alle regels, maar stelen deed ze niet. Het begon langzaam tot Annie door te dringen dat al deze dingen, Cat, haar ouders, nu tot het verleden behoorden. Dat ze hen nooit meer zou zien. Nou ja, zien misschien, maar zij zouden haar niet herkennen... Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG vr 14 dec 2012 - 20:05 | |
| Annie -- On Trial
“Je hebt altijd een keus,” zei Raindrop. Ja, natuurlijk had ze een keus. Hier blijven of overal weggejaagd worden en vervolgens doodgaan. Alsof dat een keus was. “Alleen de ene is makkelijker als de andere,” vervolgde de vrolijke kat. “Maar het valt hier heel erg mee hoor. Het is leuk om hier te wonen. Ik hoop dat jij het ook naar je zin krijgt. En het spijt me voor je als je het niet leuk vind wat er gebeurt is." Annie keek weg. Natuurlijk vond ze het niet leuk wat er gebeurt is. Haar hele leven was zojuist vernietigd. Ze had helemaal niets meer. Geen thuis (tenzij je dit een thuis kon noemen), geen vrienden, ze kon niet naar haar familie. Ze had zelfs zichzelf niet meer. Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG | |
| |
|
| |
|