Curse of the Castle - RPG - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Curse of the Castle - RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:15

Hij voelde zich warm worden van binnen toen Flame begon te lachen. Die vrolijkheid van zijn dochter kon altijd zomaar weer opborrelen. Dat vond hij ook zo leuk aan haar. Zij kon wat hij absoluut niet meer kon, dat onbezorgde. Hij schoot in de lach toen ze hem probeerde om te duwen. 'Jij bent te zwaar!' Hij grinnikte. “Ja, maar goed ook. Als alle kittens mij om zouden kunnen duwen, dan had Aka niks aan mij.” Zijn stem klonk nog steeds plagerig het was niet gemeen bedoeld. Hij liet zich door zijn poten zaken toen ze boven op hem sprong en in zijn oor beet. “Help ik wordt aangevallen door een klein gevaarlijk monster,” Hij rolde zich op zijn zij en beet haar toen zachtjes in haar poot. “Ik heb het monster onder controle,” riep hij wat heel raar klonk omdat hij haar poot nog steeds zacht in zijn bek had. Hij zorgde wel dat de anderen hem niet konden horen. Alleen zijn dochter mocht de zachte kant van hem zien.

I'm hunting with StarClan
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:35

B L A I R
''On the ground I lay, motionless in pain. I can see my life flashing before my eyes. Dead I fall asleep. Is this all a dream..?''

Ik was geschokt door de woorden die de rode poes uitsprak. Zou voor altijd een kat moeten blijven? Tja, blijkbaar wel. Ik kon het er beter maar van maken dan. Stilletjes liep ik naar de rode poes toe. 'Ik ..' Even slikte ik. 'Ik zal blijven.' Sprak ik wat nerveus, waarna ik terugliep. Het moest nog even tot me doordringen..

Female // Single // On Trial

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:40

~Lyna~Cat~Status: Verlegen~

De poes was even afgeleid naar en andere kat. Zo te zien was die hier ook net. Ze liep er heen. Misschien zouden ze wel vrienden kunnen worden. Een beetje verlegen zei ze: ''Hallo ik ben Lyna'' Het klonk een beetje zacht. Zou de kat haar wel gehoord hebben? Ze sloeg haar blik naar de grond.

Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 2mmtfud
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:47

Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4 Flame || Kitten || Single || Main Hall || Status - Papaaaaa! Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4
Haar vader rolde zich op zijn zij en rolde zelf van het hoofd van haar vader af. Ze werd zachtjes bij haar poot beetgepakt door haar vader en luidlachend liet ze zich doen. “Ik heb het monster onder controle,” riep hij met zijn mond half dicht, 'Oh ja?' vroeg ze vrolijk en spartelde even waardoor ze haar poot wist te bevrijden. 'Haha, nu niet meer!' riep ze en begon hyper om hem heen te lopen, om uiteindelijk zijn staart te grijpen en niet meer los te laten.

Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Fluffytailos
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Fluffytail
Honeyspots
StarClan
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:48

Vanaf een dikke, afgebrokkelde muur met één, gigantisch gat er in staarde twee, gemoedelijke blauwe ogen naar beneden. Het gegil klonk als muziek in zijn oren. Elke keer weer. De arme zielen. Het was vreemd om te geloven dat het eens mensen waren en hij had het ook niet geloofd tot hij het met zijn eigen ogen zag. Hij walgde van ze, maar hij had zijn trouw gezworen aan Aka en moest haar besluiten volgen. Als zij deze arme zielen een tehuis wilde bieden dan moest hij mee gaan in haar besluit. Ryuuk spande zijn spieren even aan en geeuwde breed, zijn donkere, lange vacht even een paar, vluchtige likken gevend. Sommige mensen die net een kat waren geworden waren zo verschrikt door dat feit dat ze meteen er van door gingen en soms nooit meer terug kwamen. Maar zie maar eens te overleven als mens kat. Dat ging dus vrij moeilijk.

Ryuuk // Tom // 32 manen // Knight

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnCurse of the Castle - RPG - Pagina 3 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:54

Aka || Leader (Location: The main hall)
[image]
Rustig keek Aka naar de verwarring die ontstond, en een scheef glimlachje verscheen op haar lippen toen de meesten haar hun trouw nu al beloofden. Fools, ze hadden nog niet eens gehoord wat de test zou zijn.. Naja, dat kwam nog wel. Ze knikte zwijgend naar de nieuwelingen en murmelde een vlug bedankje voor de muis die ze van één van de katten kreeg. "De kamer van de on trials is daar links," Miauwde ze als laatste, waarna ze omhoog keek. Ze had de presentie van de kater al vlug door. Ook naar hem knikte ze rustig als een begroeting. Ze wist dat sommige katten het niet met haar eens waren dat ze deze nieuwelingen telkens op nam, maar ze wist ook dat ze zich tegen hen zouden keren en wellicht oorlog zouden uitlokken als ze dit niet deed.

{Ik moest heel erg lachen om de status van Flame (: Geweldig, "Papaaaa"}

We are siamese if you please <3
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 15:58

~Lyna~Cat~Status: Verlegen~

"De kamer van de on trials is daar links," Lyna liep weer naar Aka toe en zei zacht: ''Ik snap dat sommige van jullie het niet fijn vinden dat mensen hier komen. Nouhja, menskatten. Maar ik zal mijn best doen om zo veel mogelijk normaal te zijn.'' Ze knikte even, en liep zonder nog om te kijken naar de kamer toe. Eenmaal daar keek ze even om zich heen. Lyna was in haar eentje. Vlug liep ze naar een zacht plekje toe, en ging daar een beetje eenzaam liggen.

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 16:03

Hij keek haar uitdagend aan terwijl hij haar poot beet had. Er lag een plagerig fonkeling in zijn groene ogen. Toen begon ze zich los te wringen en hij had haar niet zo stevig vast dat hij haar pijn zo doen, dus had ze zich al snel los getrokken. Hij grinnikte toen ze rondjes om hem heen begon te lopen. “Ik wordt nog duizelig van je,” hij had het nog niet gezegd of ze greep zijn staart. “Hé,” riep hij gemaakt verontwaardigd. Hij kromde zijn rug en draaide zich naar haar toe, zonder zijn staart te bewegen. Toen hapte hij zachtjes in haar oor. “Hmm.. wat een lekker sappig oortje,” zei hij toen. “Is mijn staart ook zo lekker?” hij keek haar vragend aan, nog steeds met die fonkeling in zijn ogen.

#ButterForPresident
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 16:19

@ Dogdance, ty, vond het wel bij haar passen >3
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4 Flame || Kitten || Single || Main Hall || Status - Papaaaaa! Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4
Plots voelde ze iets nat op haar oor en kort daarna hoorde ze de stem van haar vader. 'JAHAA' riep ze vrolijk en gaf een lik over zijn staart, 'Of toch niet' lachte ze en spuugde de haren uit. Direct sprong ze van zijn staart en liep weer vrolijk om haar vader heen tot ze een groot, zwart beest op de muur zag zitten. 'SPIIIIIN' riep ze en rende naar het diertje toe, snel probeerde ze hem dood te slaan, maar hij zat te hoog, 'PAPA, hij zit te hoog, wil je me optillen?!' riep ze vrolijk

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 16:28

Hij glimlachte toen ze hem over zijn staart likte. “Nee toch niet?” vroeg hij gemaakt verbaast. “Goh wat raar,” Hij grijnsde. “Dat valt me nou weer tegen hoor,” Hij trok geamuseerd met zijn snorharen. Hij sprong overeind toen ze opeens naar de muur toe rende. Hoe verbaasde zich elke keer weer over de energie van zijn dochter. Hij moest zijn lachen inhouden toen hij doorkreeg wat ze probeerde. Hij schudde langzaam zijn kop om het maffe gedrag van zijn dochter. Daarna pakte hij haar bij haar nekvel en tilde zijn kop op, zodat ze op de hoogte van de spin kwam.

#ButterForPresident
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 16:49

Al snel voelde ze hoe haar vader haar bij haar nekvel pakte en optilde precies op de hoogte van de spin, pas nu zag ze hoe vreselijk eng dat dier er uit zag, 'IEUW, die is eng!' riep ze geschrokken en begon te spartelen om weer naar beneden te mogen, maar sloeg hierbij de spin dood. Deze bleef aan haar poot plakken en even keek ze ernaar, 'Oehhhhh' zei ze grijnzend en haalde het lijkje van haar poot, 'Gaan we op spinnenjacht?' vroeg ze vrolijk

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 17:07

Hij greep haar iets steviger vast toen ze begon te spartelen, zodat ze niet zou vallen. Hij wou haar net weer op de grond zetten toen ze de spin doodsloeg. Hij glimlachte en zette haar op de grond, zodat hij kon praten. “Flame de dappere spinnenjager,” zei hij lachend. 'Gaan we op spinnenjacht?' Hij keek even om zich heen, maar het was verder rustig. De nieuwelingen zorgde niet voor problemen. Akise was er en hij had in een glimp ook de gestalte van Ryuuk opgemerkt, dus dat zat wel goed. Als Aka hem toch nodig had, was hij er zo weer. “Maar natuurlijk,” zei hij daarom ook. “Waar wil je op spinnenjacht?” vroeg hij toen.

#ButterForPresident
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 17:07

|Scar|Kitten|Single|Main hall|Status: Boos|

De kleine kitten liep met boze stapjes naar Flame die met haar vader was. ''Doe niet zo stom. Het is maar een spin! Je bent kinderachtig'' Miauwde hij zuur. Scar zocht altijd iemand om te pesten. Hij ontblootte zijn kleine nageltjes, en haalde uit naar Flame die niet meer werd vast gehouden werd door haar vader. Hij raakte alleen haar flank, maar dat zou genoeg zijn. ''Haha!'' Miauwde hij gemeen.

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 17:30

Hij draaide zich met een ruk om toen hij een andere kitten aan hoorde komen. Alleen voordat hij Scar tegen kon houden, had hij Flame al een mep gegeven. Hij sprong er tussen voordat Scar nog iets kon doen, of Flame Scar zou aanvallen. Zodat hij ze misschien beide pijn zou doen als hij het wou voorkomen. Hij sloeg zijn nagels uit en duwde Scar hardhandig tegen de grond met zijn nagels in zijn schouder. Hij bracht zijn kop omlaag zodat hij de kitten aan kon kijken. Zijn groene ogen stonden koud, maar er brandde een klein woedend vuurtje in. Die heel gevaarlijk was en dat zou je weten als je hem beter kende. Hij duwde hem wel zo hard tegen de grond dat de kitten niet uit zou kunnen halen, maar niet zo hard dat hij zijn boten zou breken. “Weet je waar ik nou heel kwaad van kan worden,” zijn stem klonk vreemd kalm. “Van eigenwijze kittens die denken dat ze iemand anders wel gewoon even pijn kunnen doen,” Zijn kop overbrugde het laatste stukje en hij beet Scar in zijn neus. “Jij blijft in vervolg van mijn dochter af, als de insteek is haar pijn te willen doen begrepen?” Siste hij. "En je noemt haar ook niet stom of kinderachtig," Hij trok zijn nagels in, maar hield de kitten nog steeds tegen de grond gedrukt. “Begrepen?” vroeg hij dreigend.

#ButterForPresident
Honeyspots
StarClan
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 17:36

Ryuuk zag Aka langs komen die hem toeknikte. Hij knikte terug naar haar en trok met zijn oren. Zwijgend sloeg hij het spelende paar samen dat bestond uit en zijn dochter. Ze maakte een hels kabaal en zo te zien had een kleine kitten die bekend stond als Scar zijn dochter uitgekozen. Koeltjes keek hij toe hoe de kitten op zijn plaats werd gezet met zijn lichte, blauwe ogen. Vanaf zijn plaats op de muur zag hij ook hoe alle katten naar de zogeheten 'Trial kamer' die links was. Hij weerstond het idee om de kleine kitten aan te spreken en duwde zich omhoog. Soepel gleed hij van de muur en landde op vier poten. Hij ging zijn leider achterna de hal in waar alle nieuwelingen werden ontvangen en ging naast haar lopen. "We hebben veel nieuwe recruten zie ik" Merkte hij op met een zwiep van zijn staart. Er zat niets anders op dan ze gewoon maar welkom te heten en ze te helpen met het wennen aan hun 'katachtige vorm' die ze nooit meer kwijt konden raken.

Ryuuk // 32 Moons // Single // Knight // With Aka

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnCurse of the Castle - RPG - Pagina 3 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 17:39

|Scar|Kitten|Single|Main hall|Status: Boos|

Opeens werd Scar tegen de grond gedrukt door de grote kater. De kitten toonde zijn angst niet, en keek brutaal naar hem. Maar de kat duwde hem wel steeds harder tegen de grond. De lucht werd uit zijn longetjes gedrukt. Scar gooide zijn kopje naar achter, en snakte naar lucht. . “Weet je waar ik nou heel kwaad van kan worden,” De kitten keek hem weer aan. “Van eigenwijze kittens die denken dat ze iemand anders wel gewoon even pijn kunnen doen,” Scar probeerde uit te halen, maar hij werd te hard tegen de grond gedrukt. “Jij blijft in vervolg van mijn dochter af, als de insteek is haar pijn te willen doen begrepen?” Het katertje deed niks, en keek hem vol pure haat aan. Opeens beet de kater hem in zijn neusje. Scar piepte zo schel en hard dat het pijn deed aan je oren. Sommige katten keken op. "En je noemt haar ook niet stom of kinderachtig," De nagels werden ingetrokken. De kitten hield op met het piepen. “Begrepen?” Zei andro op een dreigende toon. Scar ontblootte zijn kleine tandjes. ''Ik luister niet naar jou stuk rattenpoep!'' In zijn stem klonk pure haat.

Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 18:50

Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4 Flame || Kitten || Single || Main Hall || Status - Whut, who, daddy? Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 1hez4
Toen haar vader haar had neergezet kwam er plots iemand aanlopen, deze begon haar uit te lachen en gaf haar een mep op haar flank. Een lichte schram stond er nu, maar niet echt diep, gewoon een soort van schaafwond, maar toch deed het wel pijn. Nog voor ze verder iets kon zeggen, had haar vader de kitten tegen de grond gedrukt. Ze ging vlug achter haar vader staan en keek met grote ogen naar de kitten. Het katertje klonk erg gemeen en Flame had haar oortjes in haar nekje geduwd, terwijl ze met grote, een beetje verdrietige ogen naar het dier bleef kijken. Ze probeerde zich sterk te houden en er niet geheel als een kleine, doodsbange kitten uit te zien, maar dit lukte niet geheel. 'Papa?' vroeg ze nog stil

Crowcall
Member
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 19:39

Annie -- On Trial

Langzaam kwam Annie weer in beweging. Ze draaide zich om en zag vanuit haar ooghoek het puntje van een staart. Van háár staart. Ze liep in de richting van de andere katten. Ze zag dat enkele anderen er ook nog een beetje onwennig uitzagen en ze liep naar hen toe. Ze ging bij hen staan, maar zei niks. Ze vertrouwde haar eigen stem niet meer. Ze durfde niet te praten. Ze wilde niet horen hoe haar stem veranderd was in gemiauw.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 19:51

Aka || Leader (Location: The main hall)
[image]
Door vernauwde ogen keek Aka naar Scar, het katertje gedroeg zich niet goed. Haar blik zei genoeg, die kon wel doden. Maar Andro leek het katertje goed aan te pakken, dus dat kwam waarschijnlijk wel goed. Hierna richtte ze haar blik op Ryuuk, die naar haar toe kwam. "We hebben veel nieuwe recruten zie ik" Miauwde de kater. Aka zuchtte bijna geruisloos, "Helaas wel ja," Murmelde ze, met een zwiep van haar staart.

We are siamese if you please <3
Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 20:03

Dhino || Kater || Disciple || Main Hall || Status: Bored
Verveeld lag het katertje in een hoekje, zijn ogen gingen wat van links naar rechts en hij keek eens wie er allemaal in de Main Hall waren, best veel katten eigenlijk, waar kwamen die allemaal plots vandaan? Sinds dat hij hier was aangekomen als een kitten was de groep erg gegroeid en nu leuk er wel een explosie aan nieuwelingen te zijn. Een zachte zucht ontsnapte uit zijn lichaam terwijl hij verveeld rond bleef kijken

Livia || Poes || On Trial || Kasteel || Status: WTF?
Rustig liep Livia rond, nu nog op haar twee benen, in de verte had ze daarnet een kasteel gezien en daar ging ze nu heen. Eindelijk bij het kasteel aangekomen liep ze naar binnen en ze had nog geen 2 stappen gezet of iets stopte haar, verkleinde haar, gaf haar vacht en transformeerde haar helemaal. Dit alles gebeurde in slechts enkele seconden. Geschrokken bleef ze doodstil staan, ze veroerde zich niet, bang voor wat er zou komen, pas daarna keek ze naar zichzelf en schrok zich dood. Ze had plots 4 poten met klauwen er aan, een staart en een vacht. In een weerspiegeling zag ze een snuit, snorharen en 2 spitse oren. Geschrokken deinsde ze achteruit tot tegen een muur. Wat, hoe...

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG   Curse of the Castle - RPG - Pagina 3 Icon_minitime

Curse of the Castle - RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: