| Wat is je favoriete karakter op het forum? | |
|
|
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? zo 10 maa 2013 - 15:57 | |
| Momenteel: Maskpaw: Zo lief en zorgzaam. <'3 Quietwind: Hij blijkt zo onzeker te zijn over zichzelf af en toe, het maakt hem schattig. Shrewleap: (Yeah Soof, you think Inner is a bitch? xD) Ze kan soms zo kwaadaardig toen, vooral toen Thrush haar hoorde zeggen dat dr kittens haar niets maar uitmaakte. Toch, een prachtig uiterlijk en leuk karakter. <3 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? zo 10 maa 2013 - 17:48 | |
| Shrewleap :: Well, niet alleen omdat ik met Shrew/Soof samen mag werken als Deputy met Innerghost. Maar gewoon omdat haar karakter zo anders en uber awesome is.
Graystripe & Swiftheart :: Die twee staan wel gelijk bij mij, als ik die topics door lees lieft ik hun echt gewoon.
Darkfire :: Altijd al één van mijn favoriete katten geweest
Smokebreath :: Eens iets anders dan een lieve zachtaardige Medicine cat
Eigenlijk staan alle katten wel wat gelijk, want ze zijn allemaal op hun manier origineel, en dat maakt ze allemaal leuk x3 |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? zo 10 maa 2013 - 18:36 | |
| Rust in vrede Brokenstar, je blijft nog steeds het meest awesonme karakter ooit, ook Saxon is geweldig. Verder vind ik Dotpaw en Mousefur echt heel leuk. c: |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? zo 10 maa 2013 - 18:47 | |
| Ik denk dan toch Cometkit van Laura. Sowieso toen ik dat setje al zag en de naam viel ik voor dat katertje, en omdat ik enorm fan ben van alles wat maar een beetje met 'space' te maken heeft .. idk <3 Hij is uniek en I just love that kitty <33 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 apr 2013 - 9:25 | |
| Ik voeg hier echt teveel characters aan toe. xD Stormstar;; Een wijze, lieve en zorgzame kater. Nightwing;; Ze heeft toch wel een opmerkelijk innerlijk. Silverfang;; Altijd al die kater geliefd. <3 |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 apr 2013 - 16:38 | |
| Ik vindt het zo super lief van jullie dat ik zo vaak wordt genoemd Het geeft me een goed gevoel, dat je karakters worden gewaardeert ^^ Super bedankt iedereen, jullie zijn ook té gék! Welke mij de laatste opvielen, Disturbingvoice: She is so awsome. You are gone be a good, evil partner for my baddas, badgirl Petalcloud: Floriske doet het erg goed en ik vind Petal erg lief ^^ Fleckkit: Erg leuke kit, Stormstar kan erg goed met de kleine opschieten. Ze hebben een goede klik die me bevalt. Vreemd genoeg, zal ze later genoeg dingen uithalen . Creamypaw: Erg leuk katertje die Stormstar graag mag. Hij wil graag dat Creamypaw de wereld minder onzeker gaat zien en weet dat hij een goede warrior wordt. Dit zijn er maar 3, maar voel je niet gepasseerd. Want iedereen hier is awsome, ja ook jij Gast! |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 apr 2013 - 16:53 | |
| Kearn: 'Cause hij is een supergoede vader voor Aurora =3 Blossompaw: Niet dat ik het karakter zo goed ken, maar als ik haar topics lees dan vind ik gewoon dat Cato haar awesome bespeelt Darkblood: Ik krijg elke keer medelijden met haar als ik de RPG posts lees Moonstripe: De vader van Rhymekit, die ze nooit zal kennen helaas. Maar ik moest m noemen x3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 apr 2013 - 19:18 | |
| Amg yay thanks Es en Danii <33
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet echt meer een favoriet heb. Elke kat is op zijn eigen manier bijzonder en leuk, ik zou gewoon echt niet kunnen kiezen uit al deze awesome karakters hier! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 apr 2013 - 21:16 | |
| Moonstripe en Graystripe ook. ~ Graystripe>heeft een awesome setje en is gewoon...Graystripe >:3 ~ Moonstripe> geen idee waarom, toen ik hier kwam had hij zo'n awesum setje..maar..jammer dat ie is gestopt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 7 jun 2013 - 21:08 | |
| Ik vind Twirlfang best gaaf^-^ Hij is zo creepyx) |
|
| |
3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? zo 9 jun 2013 - 23:27 | |
| Ik vind Firestar een supergoede leider! Ik vind hem ook super in de boeken! |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? ma 10 jun 2013 - 16:39 | |
| lionroar, ik weet niet waarom maar goed |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 20 jun 2013 - 16:51 | |
| *Dawnpaw hij is zo arrogant en zo, ik vind hem gewoon een super apprentice ^-^ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 20 jun 2013 - 16:54 | |
| Mockingpaw, hij's gewoon zo chill. |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 20 jun 2013 - 19:11 | |
| Phantom. Hij is echt geweldig. c: |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 21 jun 2013 - 19:46 | |
| Thanks all <3...
Ik vind Ijsel en Sandstorm stiekem nog steeds een leuk koppeltje~..
|
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 jul 2013 - 15:33 | |
| -Bump-
Ik vind Wolftail griezelig (Maar vet) xD En ik ben fan van Shrewstar. Ik kies geen kant >D xD |
|
| |
Amy 69
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 jul 2013 - 15:36 | |
| Ik ben fan van Twirlfang, hij kan zo wisselen, en dat is leuk aan hem.
En ik ben fan van Cleverkiller en Skullfur, gewoon, omdat ze zo lekker sadistisch zijn... :']
En laat ik Dogdance niet vergeten, met haar awesome karakter.
Laatst aangepast door Rainkit. op di 23 jul 2013 - 15:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 jul 2013 - 15:37 | |
| Wolftail, sws x'D En Shrewstar en Snowypaw <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? | |
| |
|
| |
|