|
| Wat is je favoriete karakter op het forum? | |
| |
Chi 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 26 feb 2019 - 21:01 | |
| Eveningglow, Pepperkit atm c: |
| | | Jamie 337 Actief “Dear universe, give me something to burn for”
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 24 apr 2020 - 12:17 | |
| Heyo dit topic mag eens omhoog gegooid worden en ik ga er gelijk even wat complimentjes bij gooien want dat krijg je ervan als je je characters zo goed schrijft <3
Orchis: Ik denk dat ik niet de enige ben die in zo'n korte tijd helemaal verslaafd ben geworden op Orchis zijn topics en persoonlijkheid. Hij zo'n heerlijke disturbing creep en je weet nooit wat je van hem moet verwachten. Ik wil 3000 topics met hem en hij is een van de weinige karakters op de site waar ik ook ieder topic van lees. Echt mad respect, buitenclanners zijn een uitdaging en dit brengt echt de angst terug in de elite.
Prairiefox: Iedere keer dat ik op het war x prairie topic post schreeuw ik al hoe lekker topic het is maar echt hoor. Lo je schrijft haar zo verdomd intelligent en ik ben zelf gewoon enorm nieuwsgierig om meer over haar te weten dus you know War moet haar maar gaan stalken.
Coyote: Mijn vader en man! Coyote is een vieze hond van een vent en ik hou ervan. We hebben ook een klein prive topicje tussen hem en rag gedaan en oh wat hou ik van die disfunctional relatie. Echt heerlijk. Ik hou ervan om karakters in de rpg te zien je laten twijfelen of ze goed of slecht zijn en yote doet dat echt goed. Hij kan zowel een hele goede jongen zijn als ineens de healer kopje onder houden in een argument. Ook zijn controle problemen en daddy issues die op zijn karakter invloed hebben blijft zo interessant om te lezen en yote posts zijn een van mijn favorieten om op te reageren.
Cyanide: Kunnen we hier gewoon alle chars van kip wegzetten? Mens wat heb je een talent in karakters bouwen zeg. Maar ook met Cyanide, zo'n creatieve manier om een oud karakter nieuw leven in te blazen. En op dezelfde manier als met Orchis echt op een goede manier gekheid weergeeft. Je voelt zowel zo veel medeleven met Cyanide als dat je gewoon disturbed bent. Echt geweldig.
Wren: Wat een strong independed woman. Ik heb een zwak voor felle persoonlijkheden en Wren past hier zo perfect mee. Ze schreeuwt, zegt waar het voor staat en slaat mijn kind een bloedneus en ik kan voor niks meer vragen dan dat. Ik wil echt veel meer topics met Wren en haar pit. Ik hou echt van dr en de tribe is lucky om zo'n leuk karakter erin te hebben.
Fern: Sorry maar Fern is een absolute schat en ik hou van de relatie tussen haar en Spark. Dit voelt oprecht als de oude Tall x Ace topics al eindigt dit hopelijk niet bij een poging tot wereld dominatie. Nee oprecht Fern is zo'n goed kind en het warmt mijn hartje.
Day: Genoeg tribe hype? Nooit genoeg tribe hype. Day is gewoon het filosofische hart van de tribe en heeft hiermee gewoon het hart van iedereen op de site gestolen. Zijn bijzondere idealistische wereldblik en manier van doen is zo origineel en je weet nooit wat je van die man kan verwachten. Echt een fantastisch personage wat gewoon zo geweldig geschreven word dat ik er geen woorden voor heb.
Sinclaw & Butterstar: MIM dont get me started. Ik denk dat je al weet hoe hoog mijn Sin liefde zit maar nog steeds, je hebt geen idee hoeveel art projects met haar ik al wel niet heb willen starten en hoevaak ik aan haar denk bij liedjes. Hopelijk krijg sommige hiervan op een punt waarin je ze ook kan zien. En Butter heeft opdezelfde manier mijn hartje gestolen en gebroken. Ik ben oprecht zo aan je chars gehecht en dat is enkel en alleen omdat je ze zo goed kan schrijven dat je niet anders kan dan er attached aan raken. De hoeveelheid dat jij me hebt laten huilen is onvergefelijk, maar in ruil daarvoor heb ik wel mijn beste ship in rpg ooit gehad.
Dit waren even een paar die ik in mijn pauze kon opschrijven, sorry voor de messyheid <3 Maar echt credit naar iedereen hier die de site vullen met zo veel geweldige originele karakters en me zo veel kunnen laten voelen door hun posts. |
| | | Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? za 25 apr 2020 - 15:18 | |
| Ik doe ook gewoon even mee met het sappy doen. ;w;
Wolfpaw ~ Wolfpaw is echt één van mijn favoriete karakters op het forum. Ze is zo ontzettend goed uitgewerkt en elk topic met haar is leuk in te doen. Mijn hartje brak toen ze naar BC ging en ik ben heel blij dat ze weer terug is.
Spark ~ Spark is een schatje. Ik vind het heerlijk hoe Jamie hem heeft uitgewerkt en ik ben heel benieuwd hoe hij gaat zijn als Babyteller. Ik vind zijn design ook echt prachtig en zijn band met Coyote en Bane is ook echt super cool.
Brat ~ Ik vind Brat echt een heel eng karakter op een goede manier. Ze is er ook al zo lang en het is super knap hoe lang Brat al actief is in BC. Ook is haar design super nice (en ook leuk om te arten).
Settleddust ~ Grote broer voor m'n ene karakter en potential love interest voor de andere yes please. Ik vind Settled echt een heerlijk karakter, hij is super leuk om topics mee te hebben, gewoon genieten.
Day ~ Ik hou van Day. Wat is hij een lieverd. Ik vind het fantastisch hoe Flo hem bespeeld en sta af en toe te kijken van welke filosofische uitdrukkingen Flo per post weer uit haar mouw klopt. 10/10 A+ character. Day is top.
Falconpaw ~ Falcon is zo leuk en enthousiast. Ik vind het echt een heel leuk kereltje en lees de topics Amber en Falcon altijd vol interesse. Hij is ook echt super leuk om topics mee te hebben. Hopelijk krijgt hij geen baby's want anders maakt mama Amber 'm waarschijnlijk heel snel dood.
Daintywhiff ~ Wat een interessant en gaaf karakter! Echt een karakter waarvan ik de topics volgde om vervolgens mijn hoofd te breken over wat ze nou precies wilde en wat ze ging doen en bereiken. Vind haar echt super.
Nettleroot ~ Nettle is een coole baby, ondanks dat Rabbitpaw haar niet zo mocht. Ik vind het echt heel gaaf hoe Lianne haar opgebouwd heeft met allemaal character arcs en hoop dat ze nog lang in de RPG blijft.
Shatteredice ~ Echt een schatje, wat een lief karakter. Vind haar design ook echt top.
Tallstar ~ Ondanks dat mijn karakters hem echt wel eens kunnen slachten zijn topics met Tallstar altijd weer heel erg leuk. ;-) Kijk altijd met plezier terug op de Slate x Tall en Tinder x Tall topics dat we tot diep in de nacht liepen te posten.
En nog een heleboel karakters want er zijn hier heel erg veel top chars. |
| | | SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? do 11 feb 2021 - 15:17 | |
| Sorry, ik ga geen hele verhaaltjes schrijven vandaag, maar ik wilde eventjes een paar van mijn favoriete karakters benoemen!
Day, Wolfblood, Nettleroot, Cheriey, Crystalstar, Hermitfrost, Arcticwolf, Eveningglow, Amberstorm, Wolfstar en ik vergeet er vast een heleboel, maar deze sprongen er voor mij de laatste tijd even uit <3 |
| | | Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 12 feb 2021 - 11:50 | |
| Bij deze een updated list! Deze characters springen er lately echt voor me uit.
Ik mis er vast een paar maar: Routnose, Settleddust, Day of New Light, Wolfstar, Rabbitcharm, Wren, Brackenkit, Amberkit, Tidekit, Dimpaw, Newtpaw, Arcticwolf, Blueflower & Appleseed ;w; |
| | | Rei ♡ 372 Actief -- voice --
| CAT'S PROFILEAge: Twenty-one moons ⚡Gender: She-cat ♀Rank: Warrior ⚡ |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 12 feb 2021 - 13:36 | |
| Crystalstar, Settleddust, Cheriey, Routnose blijft altijd een favorietje, Stormflight, Nyra, Bluepaw vind ik allemal leuk om te lezen & volgen (A) |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? vr 12 feb 2021 - 22:01 | |
| Rabbitcharm staat altijd wel hoog in het vaandel bij mij, net zoals Orchis natuurlijk. Guess I like rabbits |
| | | m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? za 13 feb 2021 - 19:47 | |
| - Silhouette schreef:
- Rabbitcharm staat altijd wel hoog in het vaandel bij mij, net zoals Orchis natuurlijk. Guess I like rabbits
<3 |
| | | Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? ma 22 maa 2021 - 11:42 | |
| |
| | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 maa 2021 - 11:55 | |
| |
| | | Sannemander 995 Actief All my troubles on a burning pile
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 maa 2021 - 14:22 | |
| goh waar begin ik er zijn zoveel leukerds, bereid je voor op een lijst hoor, maar, atm springen Aegir, Beef, Inkspots, Bluepaw, Settled, Crystalstar, Rabbitcharm, Wolfstar, Routnose, Winterpaw, Fawnleap, Storkpaw, Brat, Arcticwolf, Newtpaw, Seamist, Shine, Day, Wren, Blossom, Dimpaw en Nyra er voor mij heel erg uit! Maar echt ik kan er nog zo veel meer opnoemen ;-; vergeet er waarschijnlijk zo veel aaa- |
| | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 maa 2021 - 17:25 | |
| Vanuit vroeger sprongen voor mij Abysshowl en Acefray er echt uit van James<3 Momenteel ben ik dol op Bluejay (Sanne), Wren (Renske), Arcticwolf (James), Pepperpaw (Babs), Windblade (andere Sanne), Newtpaw (Dodo), Day (Flo), Dimpaw (Lolo), Orchis (Mark), Stagtine (Mimi), Routnose (Kip) en nog zoveel meer.... Ik vond Mistgaze (Kiek) ook altijd goed ontwikkeld en houdt mijn hart altijd vast voor Ravenstrike en Wolfheart.... Er zijn zoveel leuke chars!!! |
| | | 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? di 23 maa 2021 - 20:06 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Wat is je favoriete karakter op het forum? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |