| Een verhaal om mee te doen!!! | |
|
|
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! ma 18 nov 2013 - 17:00 | |
| -Glip topic in- Probeer je post altijd wat langer te maken, hier is niets aan. Bijvoorbeeld: De katten liepen naast elkaar. "Het is volgens mij al een beetje schemerig aan het worden," zei Pakku. De poes ging zitten en keek naar Climbclaw. "Waar slaap je eigenlijk?" Plots hoorde hij een krak, en keek om. "En hoor jij ook wat?" -Glip topic uit- |
|
| |
Puck 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! ma 18 nov 2013 - 17:08 | |
| |
|
| |
iris 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! ma 9 dec 2013 - 20:40 | |
| sugarpaw kwam de struiken uitgerend. uit haar haast om naar het kamp terug te komen botste ze tegen de twee katjes op. 'sorry...' miauwde sugarpaw. ze schaamde zich... hoe kon ze die twee niet geroken hebben? |
|
| |
Noa 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! wo 11 dec 2013 - 12:41 | |
| " Maakt niet uit." zei Climbclaw een beetje geschrokken. |
|
| |
Puck 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! wo 11 dec 2013 - 17:50 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! wo 11 dec 2013 - 20:39 | |
| @Puck, tipje! Probeer je posts iets langer te maken dan dit. Voeg meer dingen toe, bijvoorbeeld wie het zegt, wat er in haar gedachten om gaat, de omgeving, en nog meer. Wees creatief |
|
| |
iris 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! do 12 dec 2013 - 12:20 | |
| sugarpaw zuchtte. ook zij was geschrokken. ik heb een beetje haast. ik moet op tijd in het kamp terug zijn, maar ik heb vreselijke honger! mauwde ze. het bos rook heerlijk, maar ze kon geen prooi ruiken. |
|
| |
Noa 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! do 12 dec 2013 - 15:41 | |
| "ik heb een beetje haast. ik moet op tijd in het kamp terug zijn, maar ik heb vreselijke honger!" mauwde ze. " Rustig maar." Climbclaw wees met haar snuit naar een muis. " Eet die maar, daarna kan je naar het kamp." |
|
| |
iris 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! za 14 dec 2013 - 8:23 | |
| oh, bedankt! zei sugarpaw opgewonden. ze zakte in de sluiphouding. ze wachtte even en besprong de muis. die rende weg, maar sugarpaw sloeg op tijd haar nagel erin. ze at hem gulzig op. ik moet maar weer gaan zei ze. en ze liep weg |
|
| |
Noa 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! zo 15 dec 2013 - 18:44 | |
| @sugerpaw wil je er voor zorgen dat wat je personage zegt dikgedrukt is?
|
|
| |
Denise/Quinty 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! ma 16 dec 2013 - 21:27 | |
| Newpaw liep rond en keek niet uit waar ze heen ging en bevond zich al gouw bij de andere katten. Ze stopte bij een struik, verstopte zich en keek naar de andere katten die bezig waren. "Ik denk dat ik iets te ver ben gelopen vrees ik... dacht ze. Ze moest uitkijken want de andere katten leken best groot.
((ik hoop dat ik dit goed doe..)) |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! di 17 dec 2013 - 16:32 | |
| ~ Tips Het is inderdaad fijn om wat je zegt dikgedrukt of in een andere kleur te zetten, maar het is niet verplicht! //Newpaw Dingen die je kat denkt hoef je niet met aanhalingstekens neer te zetten ;D
Voor de rest erg goeie posts, sommige mogen wat langer maar wel erg goed! Carry on :3 |
|
| |
Meomi 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! za 1 maa 2014 - 17:51 | |
| Timberleaf stak haar neus in de lucht. Wat rook ze toch? Er was ergens iets aan de hand. Ze sloop de geur achterna. "Verschillende katten" murmelde ze in zichzelf. Ze zag Newpaw in de struiken zitten. Clangenoot! dacht ze. Ze liep zachtjes naar Newpaw toe, om haar niet te laten schrikken. "Wat doe je?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze zag opeens de andere katten zitten, en dook in dezelfde struik als Newpaw. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!! | |
| |
|
| |
|