|
|
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:15 | |
| @Danii Slaapzzhe C:
@(ik ga je tegenwoordig gewoon lekker zo noemen xD)Ceezebeez: tja, een beetje wel ja XD
|
|
| |
Iris <3 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:17 | |
| - Tazz schreef:
- @Danii
Slaapzzhe C:
@(ik ga je tegenwoordig gewoon lekker zo noemen xD)Ceezebeez: tja, een beetje wel ja XD
Ghege, zo noemde een vriendin van hockey mij ook altijd, maar dan geschreven als: Ceesebees C': |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:18 | |
| - Dhino schreef:
- Tazz schreef:
- @Danii
Slaapzzhe C:
Ghege, zo noemde een vriendin van hockey mij ook altijd, maar dan geschreven als: Ceesebees C': nee maar alles wat eigenlijk met een s moet zijn is leuker met een z, dat klinkt leuker XD Apple (vogeltje voor als je het nog niet wist) is met zijn belletje aan het spelen x'D |
|
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:19 | |
| Now you're not anymore ~ Reno 8D |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:20 | |
| OMG RENO IS FUCKING SEXY 0.0 plz. niemand. kijk niet in het Chatgedeelte |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:21 | |
| Dat is mijn overleden kat <'3 Maar ik ga 'm veranderen, want ik moet er gewoon van huilen zeg maar;x He was only ten months old D: why did he fcking died?! |
|
| |
Quinty, hay 48
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:21 | |
| |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:22 | |
| oh, dat is wel echt erg. Gecondoleerd nog, ik weet niet hoelang ie dood is, maar gecondoleerd. *huggels* Ik mis Buzzer ook elke dag. Hij was 2 jaar geworden. En toen vond ik hem dood voor de voordeur. Ik was zo depressed toen... |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:23 | |
| TO be honest, is het al 3 jaar geleden. Maar.. het lijkt gewoon nog alsof het voor deze zomervakantie pas gebeurd is :c |
|
| |
Iris <3 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:24 | |
| Nou, nu ben ik niet meer de enige Kittycat bij laatste 24 uut online x'D @ Linn, nog veel sterkte ;0
But ik ga slapen people! Tot morgen! |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:25 | |
| Awwh... Buzzer is ook al iets van 3 jaar geleden dood gegaan... Ik mis serieus elk huisdier dat wij ooit hebben gehad. En dat zijn er een hoop. But het meeste Buzzer, Ziva en Noah.
Buzzer: Told Ziva: weggegeven omdat wij een hond kregen Noah: weggelopen
Ik mis ze. Allemaal ;-;
@Ceezebeez: Slaap ze :3 |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:27 | |
| Serah versie van sheet :3 Battles we can win, if we believe our souls Hang in for the light, till dawn Tekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekst
|
|
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:29 | |
| Mooi Mim :3
Ik hou van MCR :_: Too good songs.
Nog 4 accounts en we hebben 2500 accounts :3
Laatst aangepast door Tazz op di 16 okt 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:32 | |
| Tazz: Dat heb ik dus ook D: Sterkte <'3 Mine; Bunny: had 'm vanaf mijn 2de, was een konijn maar had een sterke band met hem. Stierf op 8 jarige leeftijd aan zijn 2de beroerte. Reno: 10 maanden oud, net een week voor de zomervakantie gestorven/in laten slapen doordat hij de ziekte FIP had. [dat zou hem langzaam aan laten sterven met pijn, en we wilden hem dat niet aandoen] Lives: Rotweiller/hond dus, kende hem enkel toen ik nog een babytje was maar mijn ouders vonden hem een super hond, Zo'n hond zouden ze nooit weer krijgen. Hij was gewoon.. perfect[al had hij een hekel aan mensen met rood haar, hehe ~] |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 22:37 | |
| - Reno schreef:
- Tazz: Dat heb ik dus ook D: Sterkte <'3
Mine; Bunny: had 'm vanaf mijn 2de, was een konijn maar had een sterke band met hem. Stierf op 8 jarige leeftijd aan zijn 2de beroerte. Reno: 10 maanden oud, net een week voor de zomervakantie gestorven/in laten slapen doordat hij de ziekte FIP had. [dat zou hem langzaam aan laten sterven met pijn, en we wilden hem dat niet aandoen] Lives: Rotweiller/hond dus, kende hem enkel toen ik nog een babytje was maar mijn ouders vonden hem een super hond, Zo'n hond zouden ze nooit weer krijgen. Hij was gewoon.. perfect[al had hij een hekel aan mensen met rood haar, hehe ~] Thnx. [Dan vond hij mij niet echt leuk, want ik heb rood haar, geverfd dan wel weliswaar, maargoed] Oh, ja. Dan heb ik nog Menno :-: Menno was een hond die we hebben moeten weggeven doordat mijn kleine zusje op komst was. Hij was zo'n heerlijke lompe Golden Retriever en tja. Nu is hij een blindengeleidehond en ik zie hem nooit meer :-: I miss him. And all those other animals. ;_; Ik wil later een kinderboerderij beginnen met alleen maar katten, honden, konijnen enzow.. Allemaal die op hun lijken... -- Maar nu, genoeg dieren herdacht. Wie wil een topic met Tazz? |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 23:03 | |
| Ik hou gwn van het setje SnowxSerah <3 ik weet niet, ineens vind ik SnowxSerah weer leuker dan SerahxNoel x'D |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 23:07 | |
| I loll'd too hard xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 23:16 | |
| - Muze schreef:
I loll'd too hard xD XD lol |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 23:21 | |
| Q, zeg het wanneer je zin hebt in een trainingstopic (: Maar nu ga ik slapen, Doegg! |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 23:26 | |
| Ik zal je wel een seintje geven ^^. Ik heb nu twee topics met Silver, een met Rebel en daar komt er nog een bij xD
Dus atm heb ik het wat drukjes :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|