|
|
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:28 | |
| - Showkit schreef:
- cuteh plaatje:
Daar moet je eigenlijk een warriorname bij hebben als "Squirrlekiss" als 't al mocht x'D |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:30 | |
| - Showkit schreef:
- Crowkit schreef:
- Trouwens, leeft Suntail nog? En zo niet: is dat al bekend in de clan?
Ze leeft nog, maar is wel al gewond...
Ik heb trouwnes nog neit echt nagdacht hoe het zit met wie er voor de kittens gaat zorgen als ze dood is ^^"
*faal* maakt niet uit. Crowkit is gonna be sad Wel jammer dat haar nestgenootjes niet echt veel posten... Ik ga trouwens denk ik een nieuw troostpersoontje zoeken, aangezien Tempest al een tijdje niet online is geweest. Of is dat iemand die wel actief is op andere accs? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:32 | |
| Als je wilt heb ik misschien nog Flowerrain die misschien een beetje als pleegmoeder kan dienen als je dat wilt =) |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:33 | |
| @Floriske;; Niet dat ik weet. Maar ik ga Silver weer aanmelden <33 |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:34 | |
| Haha. Ben echt blij met mijn nieuwe bedje (: |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:35 | |
| Kan iemand misschien uitleggen hoe je een gewoon randje kan doen op GIMP? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:35 | |
| - Angelvoice schreef:
- haha dacht ik ook, past wel bij ons topic van nu x'D
-speelde jij nou ook nog niemand van FF op jaf?- me? Nope, daar niet nee C: |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:39 | |
| - Saltkit schreef:
- Haha. Ben echt blij met mijn nieuwe bedje (:
Ik vind jouw setje echt zo mooi Ik ga naar bed (ik had eigenlijk 40 minuten geleden al gemoeten :3), dus welterusten en tot morgen :3 |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:40 | |
| well, me is gonnaah play Minecraft, if it would work... |
|
| |
Jessie ;o 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:42 | |
| Onderzoeksvraag, is Moonstripe een big bad mod? |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:43 | |
| Niet minecraft pls ಠ_ಠ
Mja, ikke is blij met Muze <'3 alleen eventjes vragen om die ene letter te veranderen :'] |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:43 | |
| "All I can do is go forward. Keep fighting and surviving, until I find the answers I need."
Tekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekstTekst TekstTekstTekst
|
it took so waay too long till I found that one right quote x'D |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:48 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:48 | |
| |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:49 | |
| |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:49 | |
| - Crowkit schreef:
- Saltkit schreef:
- Haha. Ben echt blij met mijn nieuwe bedje (:
Ik vind jouw setje echt zo mooi Ik ga naar bed (ik had eigenlijk 40 minuten geleden al gemoeten :3), dus welterusten en tot morgen :3 Heel stiekem, ik zelf ook ook xD Babs made it :3 |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:50 | |
| |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:51 | |
| - Muze schreef:
- Niet minecraft pls ಠ_ಠ
Mja, ikke is blij met Muze <'3 alleen eventjes vragen om die ene letter te veranderen :'] Why no minecraft ;_; It is so genius... Whew 750 posts :3 |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:52 | |
| - Destinyscar schreef:
- Muze schreef:
- Niet minecraft pls ಠ_ಠ
Mja, ikke is blij met Muze <'3 alleen eventjes vragen om die ene letter te veranderen :'] Why no minecraft ;_; It is so genius... Ik heb een persoonlijke hekel aan minecraft x'D En ik ben gedwongen om 't te spelen, gelukkig tripte mijn laptop ervan, dus gaat het niet meer xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 21:53 | |
| - Muze schreef:
- Destinyscar schreef:
- Muze schreef:
- Niet minecraft pls ಠ_ಠ
Mja, ikke is blij met Muze <'3 alleen eventjes vragen om die ene letter te veranderen :'] Why no minecraft ;_; It is so genius... Ik heb een persoonlijke hekel aan minecraft x'D En ik ben gedwongen om 't te spelen, gelukkig tripte mijn laptop ervan, dus gaat het niet meer xD Had jij hem... Gekocht...? ik mag hem niet kopen. Is not fair ): |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|