Herrrrrrrr 584 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:52 .Silverpaw schreef: Shinyflower schreef: @Q, Never give up, untill ya reach the top ;D ! I know that x'D En het is ook niet vanwege de concurrentie. Het is gewoon dat ik bang ben dat ik niet actief kan blijven xD Ik heb me niet aangemeld om dezelfde reden xd
Disturbingvoice Dark forest
Tha evil Mimstah~ 235
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:53 Derp mensjes ik zoek mensjes voor Angels verhaallijntje nu Babs stopt, please check it out <3
Q is fine for me ~ 520
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:53 Wolftail schreef: .Silverpaw schreef: Shinyflower schreef: @Q, Never give up, untill ya reach the top ;D ! I know that x'D En het is ook niet vanwege de concurrentie. Het is gewoon dat ik bang ben dat ik niet actief kan blijven xD Geef het een kans c; Atleast heb je geprobeerd. Maar, maar, maar, maar D: Ik heb al zo veel accounts.
Silverpaw, Rebelvoice, perhaps die kitten, misschien neem ik nog account van Daan over, Lostpath weer actief krijgen.
Mèèh ;___;
♡ [ D A N I I ] 1391
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:54 Mapleleaf schreef: Damn, me ma denkt dat ik perverted dingen doe op me laptop omdat ik zo creepy aan het grijnzen ben xD Stiekem doe je dat wel. IK KEN JE TE GOED ~ xD
Disturbingvoice Dark forest
Tha evil Mimstah~ 235
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:55
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:56 Swiftheart schreef: Mapleleaf schreef: Damn, me ma denkt dat ik perverted dingen doe op me laptop omdat ik zo creepy aan het grijnzen ben xD Stiekem doe je dat wel. IK KEN JE TE GOED ~ xD Dude, je kent me nog niet half .. x'D
Robin 1768 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:56 ;oo , ben hier net begonnen heb 1 acc en iedereen heeft er hier een stuk of 6 ? Dan ga ik er gelijk ook wat aanmaken :d
Chi 1455 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:56 @Q, Spottedleaf, Softcream, Graystripe, Quest, Wolftail, Strugglekit, Tigerkit (coming) maybe die kitten, dan nog een zooi c: Lukt me perfect ;D Soms is 't gwn wat drukjes x'D Het handige is dat sommige accs minder 'attention' nodig hebben(:
Q is fine for me ~ 520
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:57 @Chii; En wat dacht je van school, vrienden, bijles, huiswerk én werk? x'D Ik heb het druk weet je. Sowieso zit ik bijna 2 of 3 dagen na school bij Synkk thuis te gamen. Ik werk drie avonden. Maandag ballet, woensdag bijles. Way too busy, ya know ;___;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:58 Flamestripe schreef: ;oo , ben hier net begonnen heb 1 acc en iedereen heeft er hier een stuk of 6 ? Dan ga ik er gelijk ook wat aanmaken :d Doe nou maar rustig aan met één account xD
Anders eindig je zoals ik en Quinty :')
Marieke 273 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:58 Flamestripe schreef: ;oo , ben hier net begonnen heb 1 acc en iedereen heeft er hier een stuk of 6 ? Dan ga ik er gelijk ook wat aanmaken :d Dat hoeft neit per sé
Je kunt het beste beginnen met één account en daarna meer pakken (als je dat wil ;3)
Chi 1455 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 20:58 Nja, je hebt gelijk C: Just.. Je kan altijd proberen x'D
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain'' CAT'S PROFILE Age :
95 moons of my dark and cold life. Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:00 Flamestripe schreef: ;oo , ben hier net begonnen heb 1 acc en iedereen heeft er hier een stuk of 6 ? Dan ga ik er gelijk ook wat aanmaken :d Het gaat niet om hoeveel acc je hebt, het gaat om je kwaliteit in rpg
♡ [ D A N I I ] 1391
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:00 Mapleleaf schreef: Swiftheart schreef: Mapleleaf schreef: Damn, me ma denkt dat ik perverted dingen doe op me laptop omdat ik zo creepy aan het grijnzen ben xD Stiekem doe je dat wel. IK KEN JE TE GOED ~ xD Dude, je kent me nog niet half .. x'D Laat mij me slim voelen. I can reach your mind ~
Q is fine for me ~ 520
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:00 I can always try x'D Mèh, oké. Ik zal 'm vannacht gaan uitwerken en shit. Nu eerst die setjes maken en kleding gaan zoeken. Ik heb nodig nieuwe kleding nodig ;____;
Marieke 273 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:01 ik heb popcorn <333 en nu is ie op D:
Annemeike 519
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:02 Showkit schreef: ik heb popcorn <333 en nu is ie op D: Noooo! Gimme your popcorn D:
Chi 1455 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:02 Ik ook joh, mijn kledingkast bevat alleen maar jeans broeken en uber lelijke vesten.. x'D
Marieke 273 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:03 Nightsky schreef: Showkit schreef: ik heb popcorn <333 en nu is ie op D: Noooo! Gimme your popcorn D: Zoals ik al zei: hij is op D:
Chi 1455 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 okt 2012 - 21:07 VIDEO Sexxyness of Locustkit<33
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic