| Move, or just be normal =D | |
|
|
Chris Styles ♥ 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D wo 27 feb 2013 - 18:26 | |
| - Niall schreef:
- Plaatje al bezet, of tenminste kat :3 Sorry.
Doowr? |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D vr 1 maa 2013 - 19:48 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D vr 1 maa 2013 - 19:53 | |
| |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D vr 1 maa 2013 - 20:28 | |
| Sorry, ik was ermee bezig en kwam er toen pas achter dat ik veel aanvraagjes had o.O Ik ben verward nu laatst... sorry... |
|
| |
Stijn. 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D vr 1 maa 2013 - 20:59 | |
| ik help wel. je hebt laatst Snowflakes gedaan dus de volgende zijn... 1.~Dwalin Blz. 24 2.~Cynder Blz. 26 3.~ moet nog komen.
Alsje ;D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D vr 1 maa 2013 - 21:18 | |
| |
|
| |
Black Soul 330
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D za 2 maa 2013 - 0:56 | |
| ( doe je nog aanvraagjes"? sorry was te lui om het hele topic door te kijken of je die nog doet xD )
Mag ik een onderschrift van stonepaw dat het regent en de regen beweegt en dat je stonepaw daar dan kan zien (maar wel beetje vaag doorzichtig ja know) want dat past bij zijn karaktertje. hij is grijs met een roze/zwarte/grijze neus en gele ogen |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D za 2 maa 2013 - 8:54 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D za 2 maa 2013 - 9:41 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D za 2 maa 2013 - 14:32 | |
| Omg O.o Die is zooo awesome Thank you so much <3 |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 14:46 | |
| ^^ |
|
| |
Max 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 14:56 | |
| Zou je bij mijn OS en mijn AVA mn naam kunnen zetten? ( lettertype mag je zelf weten;3) |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 15:07 | |
| Heey, dit is voor een andere site ^^ Dit lijstje niet stelen aub!IK WIL GRAAG EEN AVATAR Accountnaam; Elgin Foto; Staan onderaanx Naam Erop; ja, klein Lettertype; kijk maarx Randje; doorzichtig ^^ Special Effects; Het is een redelijk gemene wolf, dus iets donker (texture ofzo) zal leuk zijn n.n
--------------------
IK WIL GRAAG EEN ONDERSCHRIFT Account; Elgin Foto's; staan onderaan x Naam Erop; jep Lettertype; kijk maar, iets stoers ;d Tekst Erop, Zo ja wat is de tekst; It is better to die on your feet than to live on your knees. Randje; doorzichtigx Special Effects; Het is een redelijk gemene wolf, dus iets donker (texture ofzo) zal leuk zijn n.n
--------------------
IK WIL GRAAG EEN SHEET Account; Elgin Foto's; staan onderaan x Naam Erop; ja graag ;d Lettertype; Kijk maar, iets simpels ;D Tekst Erop, Zo ja wat is de tekst; Randje; doorzichtig Kleur of Transparantie; transparant. De site waarvoor het is heeft een donker rode achtergrond, dus miss moet je wel kijken of het erbij past? > Morgandi.actieforum.com < Special Effects; Het is een redelijk gemene wolf, dus iets donker (texture ofzo) zal leuk zijn n.n
Foto's Het zijn er heel veel, dus zet ik even de site neerx
Dawnthieves.de -> Kati H. -> Puppies -> Puppies 2012 -> Het derde blokje, met 'Sommer / Summer 2012 3 Monate alt / months old' Erboven. Dit is een voorbeeld van de wolf over wie ik het heb, het is dus de zwarte ;D
http://dawnthieves.square7.ch/Pictures/Kati/Wolf/Pups/2012/3m/Wolf_Pup3m12-EderB-11.jpg
|
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 15:10 | |
| - Dwalin:
Voila x - Code:
-
<center><div style="background-image: url(http://i48.tinypic.com/35aot1y.png);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #d4c3a9; width: 429px; border: 1px dotted #FFFFFF;"> <div align="justify" style="margin-top:420px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[color=#000000]<sub>Tekst</sub>[/color]</font></div></div></center>
- Spottedclaw:
|
|
| |
Max 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 15:14 | |
| |
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| |
| |
Max 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 15:17 | |
| Ook voor Pumapaw eentje haha. Zou je bij mijn OS en mijn AVA mn naam kunnen zetten? ( lettertype mag je zelf weten;3) |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Move, or just be normal =D zo 3 maa 2013 - 15:18 | |
| - Scarletwing schreef:
- Niall, je bent een T vergeten in Spottedclaw's signature
Oja thanks ^^ ZAl t ff fiksen :') |
|
| |
Max 20 Actief
| |