For you'll always be there

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormvoice
StarClan
For you'll always be there DPKsfdL
Monster
67

CAT'S PROFILE
Stormvoice
BerichtOnderwerp: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:28

"Cause You're The One I'll Protect for ever
No one may ever border you!"

Zijn cyan blauwe ogen stonden gericht op de zilveren pelt van Silverpaw. Toen Silverpaw haar broer Frozenkit was gestorven had Stormpaw aan zich zelf en Silverpaw beloofd om haar altijd te beschermen. Hij gaf om Silverpaw, en zij was de enige die hem begreep, en zij haar. Ze waren geen broer of zus. Maar ze hadden toch wel veel gemeen. Hun beide ouders waren er niet meer. Stormpaw's ouders waren vermoord door een aanval op zijn clan. En broertjes of zusjes had Stormpaw nooit gehad. Dus hij was vrij snel er alleen voor te komen staan. Silverpaw's ouder moeder was dood gegaan aan ondervoeding. Dus en vlak daar voor was Frozenkit nog gestorven, en zo waren de twee in contact gekomen. Al die ellende die Silverpaw had moeten doorstaan had Stormpaw dichter bij Silverpaw laten komen. Hij kon er niet tegen wanneer zij pijn moest voelen, en deed er daarom ook alles tegen om dat te voorkomen. Misschien overdreef hij soms in het beschermen van haar, maar het voelde als zijn taak. Ze mocht geen pijn meer hebben, ze had al genoeg pijn moeten voelen.

Iedereen sliep nog om hem heen, ook Silverpaw. Stormpaw keek naar buiten en zag het licht van de zon al een beetje naar binnen schijnen. Iedereen - ook Silverpaw zou straks wel wakker worden. Stormpaw grijnsde. Ontbijt op bed was altijd leuk. Stormpaw hees zich langzaam overeind en rekte zijn lichaam uit. Hij liep zachtjes de den uit en keek over de open plek heen. De kat die de wacht hield groette hem met een knikje, maar maakte er geen probleem van dat hij al zo vroeg op was. Tenslotte zou iedereen zo toch wel wakker worden. Stormpaw liep rustig naar de prooi stapel en zocht twee muizen uit. Beide nam hij in zijn bek en liep daar mee terug naar de apprentices den. Intussen leek iedereen wel wakker zijn geworden. Was hij dan zo lang weg geweest? Stormpaw haalde zijn schouders op. Hij liep de apprentices den binnen en legde de muis voor Silverpaw neer. 'Hier, voor jouw,' sprak hij op een zachte toon. Hij was altijd zacht en lief tegen haar. Tegen over de anderen kon hij nog wel eens nors, en kort af over komen, maar dat was hun probleem. Hij keek terug naar Silverpaw en glimlachte. 'Hoe is het?'

~Silverpaw

Laatst aangepast door 'Stormpaw op vr 12 okt 2012 - 1:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 23:46

"Don't search for me, don't look me, tomorrow when the sun has come up"
"Mam, MAM!" Verwilderd keek ik om me heen. Waar was ik nou weer beland? Dit was zeker het ShadowClan territorium niet. Mijn amberkleurige ogen probeerde alles in zich om te nemen, maar alles om me heen bleef alleen maar zwart. Ik zette een stap naar achteren toe en stootte tegen iets hards en kouds aan. Ik draaide met met een ruk om, een standbeeld van een grote kat stond opeens achter me. Een gilletje kwam uit mijn keel en ik sloeg op de vlucht.
Voor me ontstond een klein lichtje, de uitgang misschien!? Het lichtje gaf me hoop, terwijl ik achter me allemaal enge geluiden hoorde. Achterom kijken zat er niet in, ik moest gewoon voor me blijven kijken en zo snel mogelijk weg zien te komen hier.

Opeens stond ik buiten. In de frisse buitenlucht. Ik had geen idee hoe ik hier terecht kwam, maar ik trilde van top tot teen. Opeens rook ik een bekende geur en draaide me met een ruk om. "Mam!" miauwde ik vrolijk, terwijl ik op de prachtige zilveren tabby poes afrende. Ik dook in d'r vacht en snoof haar bekende geur op. Eindelijk had ik mijn moeder terug.
Ik keek op, recht in de blauwe ogen van mijn moeder. "Mam? Is Frozenkit er ook?" vroeg ik voorzichtig, terwijl een steek van opwinding door me heen ging. Ik was maar een simpele Apprentice en wist dus dat deze dromen geen verband konden houden met StarClan, maar toch vond ik het leuk dat ik mijn moeder kon zien in mijn dromen.
"Oh ja, je broertje komt er zo aan. Hij zal vast honger hebben." De stem van haar moeder was veranderd. Silverpaw keek omhoog, recht in een zwart gezicht met rode ogen en een grote hoektanden *Klik*. Ik slaakte een gil en rende weg, maar ik voelde hoe tanden in mijn staartje hapte. Nog een laatste hoge gil kwam uit mijn keel voordat alles zwart werd.

--

Silverpaw hapte naar adem toen ze wakker schrok uit haar nachtmerrie. Ze trilde van top tot teen en het eerste wat ze deed was controleren om d'r staart er nog aanzat. Gelukkig, 'ie zat er nog. Ze kon zich goed herinneren hoe ze tanden voelde in haar staart. De kattin krulde zichzelf op tot een balletje en voelde tranen over haar gezichtje stromen.
Opeens rook ze een bekende geur en keek op. Met haar oogjes vol met tranen keek ze omhoog naar Stormpaw, haar enige echte vriend binnen ShadowClan. Hij was diegene die ze echt volledig vertrouwde en waar ze alles bij kwijt kon. "Hoe is het?" werd er aan haar gevraagd. Ze gaf geen antwoord, maar stopte haar kopje weer terug in d'r vacht, waar ze oncontroleerbaar begon te snikken.
Stormvoice
StarClan
Monster
67

CAT'S PROFILE
Stormvoice
BerichtOnderwerp: Re: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 1:30

"Cause you're the one I'll protect forever
No one may ever border you"
Stormpaw pakte twee muizen van de prooi stapel en liep daarna vervolgens terug naar de apprentices den. Hij zag verschillende apprentices de den verlaten en naar hun mentor toe gaan. Stormpaw had nog geen mentor, net als Silverpaw. Stormpaw liep rustig de apprentices den naar binnen met de twee muizen in zijn bek. Hij legde de muizen neer en groette Silverpaw met een knikje en schoof een muis naar haar toe. 'Hier, voor jouw,' murmelde hij. Hij zag de tranen in Silverpaws ogen net nog niet. 'Hoe is het?' Vroeg Stormpaw, en daarna pas zag hij de tranen in haar ogen. Silverpaw had haar kopje terug in haar vacht verstopt. Stormpaw deed even niks voor een moment. Stormpaw keek naar zijn beste vriendin en voelde een steek van bezorgdheid. Bij haar was hij alleen maar lief, aardig, zacht, en soms, of meestal, ook wel bezorgd. Silverpaw had veel voor haar kiezen gehad, Stormpaw ook, alleen Silverpaw toch net iets meer. Stormpaw boog zijn kop en drukte zijn snoet tegen haar wang aan. 'Hé... Wat is er?' Vroeg hij sussend. Hij ging tegen haar aan liggen en likte haar oor. 'Alles komt goed... alles komt goed...' murmelde hij troostend. Daar zorg ik wel voor, maakte hij af zijn zin af in zijn kop. Stormpaw pakte het stuk prooi en legde het voor haar neer. 'Hier, eet wat... Daarna kunnen we samen wel even gaan wandelen of zo...' probeerde hij voorzichtig. Hij nam Silverpaw vaak het kamp uit wanneer Silverpaw verdrietig was. Dan gingen ze vaak iets samen doen, van praten tot samen jagen, of stoeien, meestal probeerde hij dan lol te maken om haar op te vrolijken, dat was niet altijd makkelijk, maar hij zag Silverpaw niet graag verdrietig. Hij wist dat ze verlegen was, maar bij hem was ze toch anders. Leuker. Haar zelf dan maar? Stormpaw wist het niet precies.
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:45

"Don't search for me, don't look me, tomorrow when the sun has come up"
De tranen stroomde over haar wangen heen, doorweekte haar zilveren vachtje en lieten strepen rond haar ogen achter. Ze kon er niet tegen. De beelden hadden zo levensecht geleken. Een huivering liep over haar ruggetje heen, ze wilde er niet meer over nadenken, ze wilde nergens meer over nadenken. Dit was een van de redelijk zeldzame momenten dat Silverpaw niets liever wilde dan slapen, slapen en niet meer wakker worden.
Ze snikte nog een keertje en hief toen haar kopje op toen ze haar vriend hoorde spreken. 'Hé... Wat is er?' Ze wilde er niet over spreken. Een nieuwe huilbui kwam aanzetten en ze begroef haar kop weer in d'r vacht, terwijl ze de warmte van Stormpaw tegen zich aanvoelde.
Zoekend naar steun en veiligheid, kroop ze dicht tegen haar vriend aan, waardoor nu ook zijn vacht nat werd van, de nog steeds stromende, tranen. 'Hier, eet wat... Daarna kunnen we samen wel even gaan wandelen of zo...' Silverpaw schudde haar kop. Ze voelde zich te misselijk om te eten. Maar aan de andere kant voelde ze zich ook schuldig dat ze Stormpaw niets vertelde. Ze wílde het wel vertellen, maar er kwam gewoon niets uit d'r keel.

Met diepe teugen haalde de jonge poes adem, om zichzelf een beetje te kalmeren en weer in de hand te krijgen. Langzaamaan stopte ze met trillen en stopte de huilbuien. Met haar pootje veegde ze de resterende tranen weg uit d'r gezicht en keek Stormpaw aan. "S-sorry .." mompelde ze zachtjes. Ze haalde eventjes diep adem en keek haar vriend aan. "M-mama en F-Frozen ... Ze wilde me opeten." Ze huiverde een enkele keer en hapte naar adem, toen ze weer tranen voelde opkomen. Ze begroef haar kop in Stormpaw's vacht en probeerde zich volledig te kalmeren, iets wat redelijk moeilijk ging ...
Stormvoice
StarClan
Monster
67

CAT'S PROFILE
Stormvoice
BerichtOnderwerp: Re: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitimeza 27 okt 2012 - 1:16

"Cause you're the one I'll protect forever
No one may ever border you"
Stormpaw keek toe naar hoe Silverpaw zich probeerde te vermannen. Stormpaw boog zijn kop en likte haar oor. 'Alles komt goed, alles komt goed,' probeerde de jonge kater zijn beste vriendin te troosten. Hij likte nogmaals haar oren en ging liggen om op lengte te zijn van Silverpaw. Silverpaw was een stuk kleiner dan hem, maar toch waren ze van de zelfde leeftijd. Ze waren samen apprentices geworden, en hij was ook van plan om samen met haar warriors te worden. 'Vertel maar rustig wat er is gebeurd... Ik help je,' murmelde hij zacht om haar te helpen. Hij hoopte dat hij hier goed aan deed. Hij kon er niet tegen als Silverpaw verdrietig was. Hij wou haar altijd helpen, ook al kon het niet altijd. Soms zette hij zich iets te veel voor Silverpaw in, waar door het ten koste van hem ging, maar dat maakte hem niks uit zo lang Silverpaw maar niks over kwam, en ook niet ongelukkig hoefde te zijn. "S-sorry .." mompelde Silverpaw zachtjes. Stormpaw keek Silverpaw kalm en een tikkeltje liefde vol aan, gewoon om dat hij zeker veel om deze poes gaf. Stormpaw stond op en ging tegen Silverpaw aan liggen om haar troost te bieden. "M-mama en F-Frozen ... Ze wilde me opeten." Ging Silverpaw veder. Weer een droom over haar moeder en haar broer. Stormpaw voelde een steek van medeleven. 'Rustig maar, ze gaan je niet op eten, ze helpen je juist, samen beschermen ze je van uit Starclan, en ik ben er ook om je te beschermen,' fluisterde hij in haar oor. 'Niks zal je gebeuren,' mompelde Stormpaw. Hij zij het half tegen zich zelf. Haar zou ook niks gebeuren. Stormpaw was er om haar te beschermen. En dat zou hij doen voor altijd, zelfs wanneer hij samen joeg met Starclan. Stormpaw keek naar de twee prooien die lagen op de grond. Hij merkte dat Silverpaw nog lang niet gekalmeerd was. Stormpaw keek naar Silverpaw met bezorgde ogen. 'Rustig maar, zullen we anders een stukje gaan lopen,' vroeg hij Silverpaw. Dat deed hij vaak wanneer Silverpaw zich niet goed voelde. Dat gingen ze een stukje lopen zo dat Silver zich kon kalmeren, en Storm haar weer op kon vrolijken. Hij keek nog een laatste keer naar de twee prooien en merkte in eens dat hij geen honger meer had, hij wou enkel Silverpaw helpen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: For you'll always be there   For you'll always be there Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: