|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 19:59 | |
| - Ziva schreef:
- Bravepaw schreef:
- FIJN!
Krijg net te horen dat m'n oma naar't ziekenhuis word gebracht omdat ze is gevallen. Net belt me oom op om te zeggen dat ze haar heup heeft gebroken en morgen word geopereerd... Mijn vriendin haar vader heeft kanker. Haar moeder woont in Frankrijk. Maar toch, veel succes. *kuch* mijn oma is nu al 3 jaar ziek, hangt op het randje van de dood ofzo. En trouwens m'n opa is overleden aan kanker en m'n moeder heeft het ook gehad, maar wel overleeft.. Sorry moest der even uit. |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:00 | |
| - Bravepaw schreef:
- Ziva schreef:
- Bravepaw schreef:
- FIJN!
Krijg net te horen dat m'n oma naar't ziekenhuis word gebracht omdat ze is gevallen. Net belt me oom op om te zeggen dat ze haar heup heeft gebroken en morgen word geopereerd... Mijn vriendin haar vader heeft kanker. Haar moeder woont in Frankrijk. Maar toch, veel succes. *kuch* mijn oma is nu al 3 jaar ziek, hangt op het randje van de dood ofzo. En trouwens m'n opa is overleden aan kanker en m'n moeder heeft het ook gehad, maar wel overleeft..
Sorry moest der even uit. Ik weet niet wat je wilt doen O.o Haar vader is nu ergens in de zeventig, zij maar 14, haar ouders zijn gescheiden en ze heeft no-family over. Vandaag bekend dat 'ie kanker heeft, dus als hij sterft word zij een pleegkind. |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:00 | |
| - Bravepaw schreef:
- Ziva schreef:
- Bravepaw schreef:
- FIJN!
Krijg net te horen dat m'n oma naar't ziekenhuis word gebracht omdat ze is gevallen. Net belt me oom op om te zeggen dat ze haar heup heeft gebroken en morgen word geopereerd... Mijn vriendin haar vader heeft kanker. Haar moeder woont in Frankrijk. Maar toch, veel succes. *kuch* mijn oma is nu al 3 jaar ziek, hangt op het randje van de dood ofzo. En trouwens m'n opa is overleden aan kanker en m'n moeder heeft het ook gehad, maar wel overleeft..
Sorry moest der even uit. Zal ik dan ook nog ff? mijn opa heeft 10 jaar tegen kanker gevochten plus ik ben beide mijn opa's in een half jaar kwijtgeraakt |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:01 | |
| -_- Ben al weg, als ik hier niet eens meer wat kan zeggen zonder dat mensen gaan zeggen dat het niet zo erg is... |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:02 | |
| What the hck is wrong ? Wow, lang geleden dat ik spaties tussen leestekens heb geplaatst x'D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:03 | |
| - Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
- Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
- Hehe, Ziva gaat Shinto breken ~
Yupyup(: Pore he :c Nuh, hij komt er wel overeen xD Maar gaat dat nog door? Aangezien je niet meer post. Ik KAN niet posten.. Laptop word gemaakt, en net ging het weer fout met de laptop.. Ik word gek ;_; |
|
| |
x 850
| |
| - Swiftheart schreef:
- Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
- Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
Yupyup(: Pore he :c Nuh, hij komt er wel overeen xD Maar gaat dat nog door? Aangezien je niet meer post. Ik KAN niet posten.. Laptop word gemaakt, en net ging het weer fout met de laptop.. Ik word gek ;_; Mheeh, sorry ;c |
|
| |
The old one 106
| |
| - Bravepaw schreef:
- -_- Ben al weg, als ik hier niet eens meer wat kan zeggen zonder dat mensen gaan zeggen dat het niet zo erg is...
trust me I'm not saying it isn't that bad |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:05 | |
| Derp mensen, ik wou iets zeggen maar houd t nu maar voor me..
Gabs ik kijk zo nog ff of ik kan posten of niet |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:06 | |
| IKWILNIETOVERZIEKTESPRATEN! Sorry ;c |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:06 | |
| als je het binnen nu en 9 uur doet kan ik miss nog reageren ander moet je wachten tot 7 uur morgenavond als het al niet later is |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:07 | |
| Dreampje posten word zo echt moeilijk lol ben zo niet meer in vorm haar haha xD
@Gabs, dat gaat m niet worden |
|
| |
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:07 | |
| Lovetair is een mooie naam =) |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:08 | |
| PLEASE ANYBODY! Want anybody come to the Clans of the mountains????? Pleeeeeeeeaaaaaaaase |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:09 | |
| dan ga ik wel verder beggen voor topics
BAM LOVETEAR IS GWN 16 JAAR volgens mij de oudste op het forum xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:09 | |
| - Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
- Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
- Ziva schreef:
- Swiftheart schreef:
Yupyup(: Pore he :c Nuh, hij komt er wel overeen xD Maar gaat dat nog door? Aangezien je niet meer post. Ik KAN niet posten.. Laptop word gemaakt, en net ging het weer fout met de laptop.. Ik word gek ;_; Mheeh, sorry ;c Geeft niet. De hele laptop schroeft de buurman nu uit elkaar xD |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:10 | |
| Sometimes i just can't understand people xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| FF wat muziek op m'n iPhone zetten <3 |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| OH.MY.GOD. Ik dacht dat ik nog op Ziva online was, en haar leeftijd wouk eens veranderen. Ga ik naar profiel en staat daar 7 moons. I LIKE WHAT THE FCK?? ;___; |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:11 | |
| - Applepaw schreef:
- OH.MY.GOD.
Ik dacht dat ik nog op Ziva online was, en haar leeftijd wouk eens veranderen. Ga ik naar profiel en staat daar 7 moons. I LIKE WHAT THE FCK?? ;___; x'D Ik heb topicje gemaakt bij hoogstenen ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|