The old one 106
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:56 FUCK YOU... ik moet elke avond eerder nokken
Daan 1331 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:57 Oke, als jullie dat zeggen blijf ik wel :3
iro 833 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:57 Onnee daar komt de middelvinger und the i'm gonna kill you praat xD
Daan. 138
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:58 Bravepaw schreef: Oke, als jullie dat zeggen blijf ik wel :3 Braaf~
--
Mooi, nu een post maken @ Serigala. Of te wel, een lekkere huil post <'3
OMDAT. I just need it >> Goddamn, it hurts ;____;
The old one 106
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:59 die is er al... En ik blijf topics maken voor mensen die niet posten =,=''
Daan 1331 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 20:59 Rebelvoice schreef: Bravepaw schreef: Oke, als jullie dat zeggen blijf ik wel :3 Braaf~ -- Mooi, nu een post maken @ Serigala. Of te wel, een lekkere huil post <'3 OMDAT. I just need it >> Goddamn, it hurts ;____; Wie ben jij nogmeer >D
Daan. 138
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:00 Bravepaw schreef: Rebelvoice schreef: Bravepaw schreef: Oke, als jullie dat zeggen blijf ik wel :3 Braaf~ -- Mooi, nu een post maken @ Serigala. Of te wel, een lekkere huil post <'3 OMDAT. I just need it >> Goddamn, it hurts ;____; Wie ben jij nogmeer >D Lostvoice, Lostpath, Saxon, Sam, Mottledpelt.
Who do you need? x'D
Chi (: 609 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:00 Grappig, dat je toch gelijk krijgt en je weet dat dat mega hard steekt bij die andere x'D
» Quinty «3 « 169
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:02 Hehe, Softcream en Mapleleaf krijgen de schrik van hun leven als ze merken dat hun "brave"dochtertjes opzoek zijn naar de Bloodclan >D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:02 Breezekit schreef: Hehe, Softcream en Mapleleaf krijgen de schrik van hun leven als ze merken dat hun "brave"dochtertjes opzoek zijn naar de Bloodclan >D What did I miss? ;o
Bo guidetti >D 143
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:02 Heey guys <3 i have to say one thing; I LOVE YOU ALL! moest er ff uit xD
45
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:03 Brave Dani xD Lovetear: Huh? c': Ik wil hem niet dood, i just say so ~
Daan 1331 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:04 Rebelvoice schreef: Bravepaw schreef: Rebelvoice schreef: Bravepaw schreef: Oke, als jullie dat zeggen blijf ik wel :3 Braaf~ -- Mooi, nu een post maken @ Serigala. Of te wel, een lekkere huil post <'3 OMDAT. I just need it >> Goddamn, it hurts ;____; Wie ben jij nogmeer >D Lostvoice, Lostpath, Saxon, Sam, Mottledpelt. Who do you need? x'D Omdat ik wil weten tegen wie ik praat xD
&Bo, jij topicje aanmaken voor Dreamerpaw, Linepaw naar de Medicine Den brengen :}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:04 HIER IS APPLEPAW OP GEBASSEERT. Oké, het menselijke uiterlijk<33VIDEO
» Quinty «3 « 169
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:04 Applepaw schreef: Breezekit schreef: Hehe, Softcream en Mapleleaf krijgen de schrik van hun leven als ze merken dat hun "brave"dochtertjes opzoek zijn naar de Bloodclan >D What did I miss? ;o Net topicje aangemaakt dat Breeze en Echo opzoek gaan naar de bloodclan c:
(geen idee hoe dat gaat aflopen maarja >D )
The old one 106
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:04 You just want him dead, ADMIT IT xD Pff ik heb echt maar 1 lopend topic ik ga wel nokken voor ik ruzie thuis te pakken heb=,=''
♡ [ D A N I I ] 1391
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:05 Linn, dat is Daan, ik ben Danii xD Om verwarring te voorkomen ^^
45
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:05 Zo ~ Ik heb fijn gepost met mijn endless, hij voelt fijn aan om mee te posten 8D
Bo guidetti >D 143
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:05 Ga ik wel ff doen
ik PM Mim en Linn er wel over ;D Dat ze willen reageren als ik het topicje af heb ^.^
45
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 okt 2012 - 21:06 Skyclaw schreef: Ga ik wel ff doen ik PM Mim en Linn er wel over ;D Dat ze willen reageren als ik het topicje af heb ^.^ ... So what did i miss? c':
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic