We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Dat klopt... Jullie hebben gelijk (ik geef me over, maar dat gebeurt niet nog een keer! )
Emm... Oh ja, Laura kan niet meer zo vaak online komen, vanwege privé redenen... Dus als angelpaw er voorlopig niet op komt weten jullie waarom...
Nou en? Als er een tweede nestje komt is dat vast wel kleiner... (hoop ik :D)
Ach ja, alsof pratende katten die in het bos in Clans wonen niet vreemd is...
NAAM: Daylightkit BEKENSTE ACC: Wolfeye KARAKTER: Daylightkit is iemand die van dag houd, en graag buiten wil zijn in de open lucht. Hij is een muizenjager, en houd van leren en spelletjes. OP zijn weg om volwassen te word gedraagd hij zich prima mee, en wil niets meer dan gelukkig zijn. UITERLIJK: http://www.innocentenglish.com/cute-pictures/wp/wp-content/uploads/2008/05/very-cute-kitten.jpg Oftewel: een kleine lapjekat met grijs/blauwe ogen :3 FUN TALK: Bla...DI BLA.BLA BLA BL ABL!
Er is best veel afgesproken voor vriendschappen, maar is het niet leuk dat een aantal kittens uit het nestje elkaar echt níét mogen? Het hoeven er niet veel te zijn, maar als het een leuk idee is wil ik er wel graag bijhoren