|
|
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky wo 3 okt 2012 - 17:17 | |
| Nou ja, maakt niet uit... Maar ik kreeg net een PM van Fireheart, die meldde dat Alyskit geen goede naam was. Ik ga mijn naam dus nog veranderen, maar wat mijn nieuwe naam is weet ik nog niet. Ik vertel het jullie wanneer ik het weet...
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Cato&Juul (: <3 87
| |
| |
| |
Annemeike 10
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky wo 3 okt 2012 - 19:37 | |
| x Ben ik weer x Wanneer gaan de kits eigenlijk geboren worden? Meteen na de benoeming tot warrior of er later na?? (o waarom moet ik ook alles vragen...XD) |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky wo 3 okt 2012 - 20:01 | |
| Meteen als ze warrior zijn |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky do 4 okt 2012 - 17:46 | |
| Ik ga Sweetkit* heten... Niet dat ik erg sweet ga zijn voor mijn broertjes... Maar toch Sorry dat ik zo veel van namen swith, maar ik heb dit nog nooit gedaan en weet dus ook nog niet erg goed hoe het moet enzo
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky do 4 okt 2012 - 17:49 | |
| - Alyskit schreef:
- Ik ga Sweetkit* heten...
Niet dat ik erg sweet ga zijn voor mijn broertjes... Maar toch Sorry dat ik zo veel van namen swith, maar ik heb dit nog nooit gedaan en weet dus ook nog niet erg goed hoe het moet enzo
je hoeft me niet te negeren Die ava is al in gebruik!!!! |
|
| |
Lyan Payne 8D 14
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| |
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky do 4 okt 2012 - 18:49 | |
| Sorry, ik dacht dat je de naam bedoelde... Nu is mijn ava wel veranderd... Nu maar hopen dat niemand anders deze al heeft |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky do 4 okt 2012 - 18:56 | |
| Ik denk dat ik iets weet voor Thunder...
Ze doet alles met haar familie, niks met anderen (afgezien van zijn mentor, Stormstar en Mousefur) op een gegeven moment wordt hij verliefd op een poes uit een andere Clan. Dan merkt hij dat hij niet alleen om zijn familie moet geven maar ook om anderen, zoiets? |
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 17:03 | |
| Ik wil de kitten wel zijn die wordt vermoord, mag dat de jongste zijn? ^^ IK WIL DE DODE KITTEN ZIJNNAAM: Featherkit BEKENSTE ACC: Euh.. Bloodyeyes KARAKTER: Is een jong verlegen poesje, maar nieuwsxhierig voor alles. Ze gaat een keertje naar buiten uit nieuwschierigheid en wordt vermoordt door Fernpaw UITERLIJK: Grijs, beetje Fluffy FUN TALK:bediebedabedoebedee the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 17:26 | |
| aangenomen |
|
| |
Cuteness:3 53
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 18:30 | |
| Ava Snake is af trouwens :3 |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 18:36 | |
| |
|
| |
romy 17
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 18:54 | |
| |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky za 6 okt 2012 - 19:12 | |
| Nightpels, dit hoor je hier niet te posten. Dat is spammen (dus dingen neerzetten die er niet horen) ff als tipje Je naam is volgens mij niet geldig |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky zo 7 okt 2012 - 18:45 | |
| Sorry Nightpels, maar waarom zeg je ''Hoi'' bij het kiezen/krijgen/je weet wat deze topic doet van kittens die geboren zullen worden??? Ik ben misschien een beetje onduidelijk en vervelend, maar ik snap je doel niet echt van ''Hoi''.
Daykit*
Laatst aangepast door Daykit* op do 15 nov 2012 - 14:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky zo 7 okt 2012 - 20:29 | |
| Heb je het over mij? Want ik heb het hier gemeld... Ik ben alleen aan het wachten, dus ik laat het wel merken als ik echt een andere naam heb - Amazing stamps & other shizzle:
|
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky zo 7 okt 2012 - 20:38 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] kittens AngelXSky | |
| |
|