|
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: First Training; Strawpaw do 27 sep 2012 - 7:29 | |
| Een donkerbruingestreepte kater werd gapend wakker. Hij schudde zijn hoofd. Terwijl hij uitademde kwamren er kleine dampwolkjes van kou uit zijn mond. Een paar kleine ochtendlichten schenen het kamp in. Hij stond op, en het was nog erg rustig in het kamp. Hij schudde de dauwdruppels van zijn dunne pels en liep weg. Terwijl hij liep bedacht Darkened wat ze in de training zouden doen. Hij ging in een snellere draf even het kamp rond en hij ging op een rustig plekje zijn pels wassen totdat die glad en glimmend was. Met een snelle pas vertrok hij naar de ingang en ging daar zitten. Hij rolde zijn staart keurig om zijn poten en hij ging wachten tot zijn apprentice kwam.
&Strawfur |
|
| |
Eva 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw do 27 sep 2012 - 17:19 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw do 27 sep 2012 - 20:37 | |
| Lightmoon,
Dit telt als spam, gelieve meer als 5 regels te posten. Reageer hier niet op, maar doe dit dan in pv vorm of andere ..
Mvg,
Moonstripe |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw vr 28 sep 2012 - 20:32 | |
| Strawpaw opende haar oogjes. Ze knipperde slaperig met haar oogjes. Slaperig moest ze even tijd nodig hebben om zich te herrinneren waarom dat ze niet meer in de nusery sliep. Gisteren was ze apprentice geworden, met haar nieuwe naam, Strawpaw. Geen Strawkit meer. Ze schudde met haar hoofd om wakker te worden. Wat leuk! Haar eerste training! Met enorm veel enthousiasme stormde ze naar buiten. Ze keek even om zich heen. Daar stond Darkened al! Ze trippelde er naar toe en lachte enthousiast naar Darkened. Wat zou ze bij haar eerste training doen? |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw za 29 sep 2012 - 9:36 | |
| Darkened zag zijn jonge apprentice al aantrippelen. Hij keek naar de zon. Ze was te laat. Hij zwiepte met zijn staart. "Goede morgen jonge apprentice." begroette hij haar koel. "Je bent te laat. Ik snap dat het gisteren een spannende dag was, maar laat me niet merken dat je veel te laat naar bed gaat." er klonk humor, maar ook een sirieuze toon in zijn stem. Hij stond op en schudde de grond van zijn dunne pels. Hij maakte een gebaar met zijn staart dat ze mee moest komen. "Heb je al gegeten? Zoniet dan gaan we jagen, zowel ook." gromde de jonge kater. Hij liep door tot hij bij een beschut plekje kwam, waar je de prooi zelfs hoorde. Hij knikte naar Strawpaw. "Hoe vang je een muis, ik laat het je maar één keer zien dus let goed op. De training is niet voor de saaie jacht." gromde hij en hij schoot in een perfecte jachthouding. Langzaam besloop de jonge kater een grote mollige vogel en ving hem met gemak. "Probeer maar eens." zei hij en hij knikte naar haar. oeps verkeerde account. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw za 29 sep 2012 - 12:56 | |
| Strawpaw keek met ogen tot speldjes geknepen naar hem. Ze liet een van haar geheimzinnigste glimlachjes zien. Hij denkt dat ik dat niet kan, piekerde ze in haar gedachten. Maar natuurlijk, hij weet niet dat ik met Shifu train. In elk geval, wat jachthoudingen betrefte, kon zij dat goed. "Nu jij,", knikte Darkened. Ze keek met een ophehefte wenkbrauw naar hem en rook de lucht. Ze rook muis; Ze bepaalde even de windrichting en zakte in een perfecte jachthouding: hoofd laag, staart naar benelen. Pootje voor pootje sloop ze dichterbij en doodde de prooi met een beet. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw ma 1 okt 2012 - 7:41 | |
| Darkened zag een blik in haar ogen waar zelfs hij zig niet gemakkelijk bij voelt. De konge apprentice sloop rustig naar de prooi en met een snelle hap doodde ze het beestjes. Hij keek haar vol achterdocht aan en hij besloot een tegenvraag te stellen, want een normale apprentice met haar leeftijd kan zo iets niet gelijk de eerste dag. "Hoe weet je dat, je kan niet na een keer kijken gelijk een perfecte houding hebben." spuugde hij en hij keek haar aan. "Je gaat me toch niet vertellen dat je met een andere clangenoot of zelfs met een buitenstaander traint." de kater bekeek haar eens goed, en hij twijfelde niet aan zijn gedachte. Maar hij besloot een compliment te geven. "Maar wel mooi gevangen. " en hij keek haar met zijn doordringbare ogen aan. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw ma 1 okt 2012 - 16:45 | |
| "Maar wel mooi gevangen,", miawde haar mentor droogjes. Strawpaw kon haar oren niet geloven. Ze werd ketterlijk overspoeld van woede en ze negeerde het complement. "Wat?", snauwde ze. "Durf jij, of welke andere kat dan ook, MIJ te beschuldigen? Is het misschien mijn schuld dat ik als kitten met droge bladeren gespeeld had?", ze zette haar lange klauwen woedend in de grond en ze tekende een grote litteken op de grond. Wat had Darkened toch een doordringende blik. Nee, Shifu was niet zo, hij was lief en rustig; zoals elke mentor volgens haar zou moeten zijn. Maar ze had geleerd nooit op te geven. Ze staarde terug met haar blauwe ogen, waarin blauw vlam te zien was. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw ma 1 okt 2012 - 20:25 | |
| De kater keek haar aan."Wat?!" snauwde zijn apprentice. "Durf jij, of welke kat dan ook mij te beschuldigen." De kater luisterde naar haar. "Ik vroeg alleen maar wat. Ik was gewoon verwonderd dat je dan kon." gromde hij, hij was boos op zijn apprentice die hem een grote mond had gegeven. "We gaan nu vechttrainingen doen." gromde hij en hij liep naar een open weide. Het was er fris met een koel windje. De zon scheen amper en hij speurde de geur van regen. Hij haatte regen, dus hij wilde gauw de training afmaken. "Ruik. Wat ruik je?" beval hij haar. Hij wachtte op haar. Ze was ver achter dus hij bromde. De kater ging zitten en likte zijn pels die opgezet was van woede. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw di 2 okt 2012 - 16:08 | |
| Strawpaw volgde hem zonder zich te haasten. Ze was nog altijd boos om haar mentor, ook al was degene die hij gezegd had puur waarheid. Maar ja, dat zou zo'n poes als zij nooit toegeven. Nene, ik zal hem nog laten zien wat dat ik allemaal kan. "Wat ruik je? ", gromde Darkened. Strawpaw ruikte. Ze rook koud wind, blijkbaar van het noorden. Ze rook regen, bloodclan, en een... Tweebeen! Ze draaide zich naar Darkened om en vatte alles samen: " Ik ruik wind, het komt uit het zuiden. Ik ruik ook regen, muis en tweebenen. De tweebeengeur is oud.", ze ging zitten en wachtte op de volgende beschuldiging. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw di 2 okt 2012 - 16:31 | |
| Darkened hoorde haar samenvatting en snoof diep in. Maar voor dat hij kon na denken wat het was hoorde hij woest geschreeuw. "Rennen." gromde hij. Hij wist dat zijn apprentice boos was, maar het was onverklaarbaar. Hij rende of zijn leven er vanaf hing, achtervolgd door een woeste hond. Snel klom gij in een boom. Hij gromde, siste en blies naar de hond, die drie keer zo groot als hem was en hij was al erg groot oor een kat. Nu voelde hij angst voor zijn apprentice. "Hier komen." riep hij en hij schoof op. Hij zag de twoleg zijn hond aan de riem doen en tegen de kater vloeken. Hij bleef nog even zitten, maar asl snel ging hij zijn apprentice zoeken. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw di 2 okt 2012 - 18:25 | |
| Haar mentor luisterde aandachtig naar haar en het leek hem zelfs te bevallen. Maar voor ze het wist hoorde ze een geschreeuw van een tweebeen en rook ze verse geur van hond. Darkenen stormde weg en strawpaw besefte al snel dat er gevaar was. Ze tacede een boom in door haar lange klauwen in de boomschors te ketten en zich op te trekken. Ze hoorde darkened schreeuwen:"Naar hier komen!", maar ze vond dat onveilig en bleef in haar boom zitten. Toen de tweebeen de hond vastgreep liep Strawpaw Darkened tegenlmoet. "Gebeurt dat vaak?", vroeg ze angstig. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw wo 3 okt 2012 - 7:28 | |
| Darkened zag zijn apprentice angstig naar hem toe trippelen. "Gebeurt dat vaker?" piepte zijnbapprentice angstig. Hij gromde. "Ja, er zijn hier vaak huismensen met hun hond." vertelde hij. Hij keek naar de zon, die al langzaam onder ging. "Laten we terug gaan naar hey kamp, we doen morgen de rest van de training wel ergens anders." miauwde hij en hij draafde vandoor. Terwijl hij liep ging de zon steeds meer onder en hij gaf een teken met zijn staart dat ze sneller moesten. Maar al voordat hij dat zei begon het te plenzen. Hij schoot achter een dikke braastruik en miauwde;Kom hier, hier is het droog!" en hij verborg zig diep in de struik, waar dit keer niemand anders was. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw wo 3 okt 2012 - 18:32 | |
| Strawpaw volgde Darkened terwijl ze de frisse regenlucht inademde. Ze hield van regen, maan, sterren... Terwijl ze diep in haar gedachten wegzonk, zag ze dat Darkened sneller begon te lopen. Regen. Daarkened hield waarschijnlijk niet van dat spul. Nou ja, iedereen anders, dacht ze. Het stoorde haar wel een beetje dat darkened niet zo'n erg vriendelijke kat was, maar hij was ten slotte haar mentor. Ze zou wel wennen. Voor ze het wist begon het te gieten en Darkened schoot als een angstige konijn de struik binnen "Kom hier, hier is het droog!", gromde hij. Er speelde een klein lachje over haar gezicht terwijl ze de struik binnensprong. Ze zag hem histerisch water uit zijn vacht schudden. Ze kon zich niet meer inhouden en giechelde. |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw vr 26 okt 2012 - 19:35 | |
| Darkened schudde het water uit zijn vacht en hij hoorde de de jonge apprentice grinneken. Hij besloot Strawpaws reactie te negeren en hij ging zitten. "Morgen mag je wat met je vrienden spelen, je hebt vrij. Maar overmorgen heb je weer training en dan gaan we vechten. Dat vind je vast wat leuker." miauwde hij zachtaardig. Zijn stem kllonk rustig en zijn blik keken de poes rustig aan. Hij had geen zin in ruzie met zijn apprentice dus hij besloot wat aardiger te doen. Hij stak zijn kop uit de bosjes en voelde dat het droog was. "Kom!" miauwde hij en hij trippelde de bosjes uit. Hij keek naar de ingang en wachtte tot de poes naar buiten kwam. Aan de zon zag hij dat het al laat was. "En nu maar snel naar het kamp. Het is laat. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw vr 26 okt 2012 - 20:12 | |
| "Morgen mag je wat met je vrienden spelen, je hebt vrij. Maar overmorgen heb je weer training en dan gaan we vechten. Dat vind je vast wat leuker." miauwde haar mentor. Ja! Dacht Strawpaw. Overmorgen eindelijk vechten. Het was eigenlijk wel normaal, want ze begon nu pas te trainen. En het was wel leuk dat hij wat aardiger deed. "Kom!" miauwde Darkened. Ze kwam de bosjes uit en trippelde achter hem aan. "En nu maar snel naar het kamp. Het is laat." Samen met hem snelde ze naar het kamp. "Dankje voor de training," miauwde ze aardig.
|
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw vr 26 okt 2012 - 20:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: First Training; Strawpaw | |
| |
|