Your first training [Mr. Mistoffelees]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kearn
Member
Your first training [Mr. Mistoffelees] DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Kearn
BerichtOnderwerp: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 21:37

Zonnestralen vulden het bloodclankamp. De grijze kater opende zijn ogen en keek rond in het kamp. Hij keek naar de zon, toen viel het hem in dat hij vandaag had afgesproken met zijn apprentice voor de eerste training. Ergens had Kearn er wel zin in om ook voor zijn eerste keer een poes te trainen. De kater ging rechtop zitten en likte door zijn doffe vacht. Al snel begon zijn vacht een beetje te blinken. De bloodclankat schudde zich nog eens uit en ging daarna rechtop staan en liep naar de ingang van het kamp. Daar zou hij wachtten op zijn leerling. Met rustige passen liep Kearn richting de ingang van het kamp en ging daar rustig neer zitten wachtend op Mr. Mistoffelees

[Mr. Mistoffelees]

Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Mistoffelees
Member
43

CAT'S PROFILE
Mr. Mistoffelees
BerichtOnderwerp: Re: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 8:48

Een kleine zwart/witte kater leek zijn pootjes niet stil te kunnen houden. Hij sprong uit ongeduld en ververling maar wat rond zijn vader en zijn broertje en zusje heen. Om de zoveel tijd keek hij met een ongeduldige blik naar buiten, waarom schiet die zon nou niet een beetje op? Hij had met zijn mentor afgesproken bij de ingang van het kamp, bij zonsopgang. Opeens besefte hij dat hij er niet uitzag, hij probeerde stil te zitten en gaf zijn halflange vachtje een snelle lik. Zo... Nu zag ie er tenminste fatsoenlijk uit. Hij keek weer naar buiten en zag dat de zon nu langzaam naar boven droop. Waarom zo langzaam! Hij wou alles leren en het liefst vandaag nog, hij zou zoveel mogelijk tijd nodig hebben om dat te doen. Hij was benieuwd wat hij allemaal zal leren, jagen? Maar dat kon hij al een beetje, hij moest immers toch iets doen om aan eten te komen. Vechten? Moorden? Allebei zou hij willen, zou ie dat in 1 dag kunnen leren? Vast wel. Hij keek weer naar de zon, nog een klein stukje en dan mag ik gaan, dacht hij bij zichzelf. Hij keek hoe de grote bol de laatste afstand in een afschuwelijk laag tempo afliep. Toen sprong hij op. Nog steeds op zijn pootjes springend van hyperheid rende hij naar zijn vader. " Pap! Ik ga trainen! Tot vanavond!" Riep hij snel naar hem. Hij wachtte niet op antwoord maar sprintte weg. Waarom was hun slaapplek zo ver weg van de ingang? Hij rende zo hard hij kon erheen, straks kwam hij nog te laat! Daar kwam hij eindelijk in zicht, en bijna meteen zag hij de grijs-blauwe kater staan die hem zou gaan trainen. Hij legde de laatste afstand af en ging langzaam zachter lopen. Uiteindelijk stond hij voor de grote kater stil. Hij ging zitten en werd opeens een beetje verlegen, wat moest hij zeggen? Wat kon hij doen? Hij keek verlegen naar beneden en hij durfde niet als eerste iets te zeggen, straks was het fout wat hij deed. Hij kende deze kater amper, hij had geen idee wat hij deed met stomme apprentices maar het feit dat hij in Bloodclan zit zorgt ervoor dat je moet uitkijken. Opeens word hij een beetje bang voor de kater. Hij blijft zitten en zegt niets.
Kearn
Member
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 21:39

De bloodclankater zag hoe de wit-zwarte apprentice op hem af kwam gelopen. Even verscheen er een lachje op zijn mond. Kearn vond het altijd leuk om te zien dat er een kat enthousiast was voor iets, wat het ook was. Als de apprentice bij hem aangekomen was bleef hij stil zitten zonder iets te zeggen. Even vond Kearn het een pijnlijke stilte. Dan besloot hij maar om zelf een gesprek te starten. "Hallo Mr. Mistoffelees. Ik ben zoals je waarschijnlijk al weet Kearn. Ik zal jou trainen tot warrior." even ademde hij diep in en ging toen verder: "Wat zou jij graag allemaal willen doen? Dan kan ik een beetje rekening houden met wat ik je graag zou leren en wat je graag zelf zou willen leren." Kearn vond het ook spannend om een bloodclankatertje te mogen trainen. De grijze kater wou niets verkeerd doen en wou graag goed kunnen opschieten met zijn apprentice, anders was er ook niet veel aan. Daarna richtte hij zijn aandacht terug op de jonge kater.

Sorry voor laatheid...

Mr. Mistoffelees
Member
43

CAT'S PROFILE
Mr. Mistoffelees
BerichtOnderwerp: Re: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 22:06

"Hallo Mr. Mistoffelees. Ik ben zoals je waarschijnlijk al weet Kearn. Ik zal jou trainen tot warrior." begon de blauw/grijze kater. Zijn nieuwe mentor ademde even in en ging verder: "Wat zou jij graag allemaal willen doen? Dan kan ik een beetje rekening houden met wat ik je graag zou leren en wat je graag zelf zou willen leren." De kater klonk vriendelijker dan hij had verwacht en opeens had hij er weer zin in. Hij raapte zijn moed bij elkaar en antwoorde. " Hallo Meneer" Hij keek even naar de kater om te kijken of hij de juiste woorden had gebruikt. " U mag me wel Mistoffelees noemen als u dat makkelijker vind.... En over de training, ik kan net wachten om goed te leren vechten" Hij bekeek zijn nieuwe mentor eens goed, hij zag wel wat maar niet veel littekens, toch leek het een ervaren en sterke kater. Of leek elke volwassen bloodclanner zo? Zijn vader was immers ook groot en sterk. Hij probeerrde alles over de kater te op te halen wat hij wist, hij was een kater, hij heet kearn. Had hij geen partner en kittens? Hij is een Bloodclanner en hij is niet een van de oudsten. Meer wist hij eigenlijk niet te bedenken, kon hij het gewoon vragen? Of mocht dat niet? Hij wist dat hij zonder vragen niets zou leren en alleen daardoor durfde hij het aan: " Heeft U ehh... Al eens een Kat vermoord? En hoe was dat?" Hij wou er alles van weten, ergens kon hij het niet voorstellen: Zomaar het leven van een ander afnemen. Maar aan de andere kant leek het hem leuk om te doen, om lekker gemeen te mogen razen, niets geen regels, niets geen straffen. Nee die stomme Clankatten missen vast heel veel!

Flut xD
Kearn
Member
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:29

"Hallo meneer. U mag mij wel Mistoffelees noemen als u dat gemakklijker vind.... En over de training, ik kan net wachten om goed te leren vechten." De grijze bloodclankater keek de apprentice aan, hij was zo vriendelijk, zonder goed te weten hoe hij moest reageren keek hij de wit-zwarte kater aan. "Heeft U ehh... Al eens een kat vermoord? En hoe was dat?" even grijsde Kearn en antwoorde dan: "Je mag mij Kearn noemen hoor, en ik ben niet de leader van de bloodclan ofzo dus U is ook niet echt nodig hoor. Verder heb ik wel al een kat vermoord. Dat voelt aan zoals je een soort van andere macht hebt." begon de bloodclankater. "Als je wilt kunnen we verder praten terwijl we het territorium gaan verkennen, het zou natuurlijk goed zijn zoals je weet waar de Rogue plaatsen en waar de kittypets wonen enzo." De grijze, kortharige kater keek het langharige katertje aan. Kearn was behoorlijk onder de indruk van de zelfbeheersing en vriendelijkheid van Mr. Mistoffelees. Even wachtte hij op het antwoord van de kater.

Inspi loos...

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Your first training [Mr. Mistoffelees]   Your first training [Mr. Mistoffelees] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: