|
|
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 19:59 | |
| - Chalice schreef:
- Sunshine Dazzle schreef:
- Echt, ik baal zo dat ik weinig online ben..
Laptop is zo goed als stuk en school nekt me vreselijk ;s Ai, da's minder :C Jaa, ik kan niet wachten tot ik de laptop van mn broer heb. (: Maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren ben ik bang.. Nja, voor vanavond geen huiswerk <3 |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 19:59 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:00 | |
| You are Welcome.
Alleen moet gaan bye :3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:00 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:01 | |
| Doeg!
Alleen heb net ontdekt dat ik Geschiedenis nog moet leren :C |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:07 | |
| |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 23
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:08 | |
| - Nimblekit schreef:
- Dawnlight schreef:
- Nimblekit schreef:
- Oké ^^
Wait a moment C: Oke =3
----
Ik baal wel dat Fame nog maar zo weinig katten heeft mogen doden..
C: - Code:
-
[img]http://i48.tinypic.com/2mds01i.png[/img] I LOVE IT! <3333 |
|
| |
Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:08 | |
| - Sunshine Dazzle schreef:
- Chalice schreef:
Laptop is zo goed als stuk en school nekt me vreselijk ;s Ai, da's minder :C Jaa, ik kan niet wachten tot ik de laptop van mn broer heb. (: Maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren ben ik bang.. Nja, voor vanavond geen huiswerk <3 Yay! me2. NO HOMEWORK 8D |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:10 | |
| Mij maakt het niet echt uit wie ze doodt. Behalve voor Mistypelt. Iedereen (elk RPG niveau) moet wel eens de kans krijgen om katten te doden. Anders leer je het nooit.
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:14 | |
| - Ziva schreef:
- Mij maakt het niet echt uit wie ze doodt. Behalve voor Mistypelt. Iedereen (elk RPG niveau) moet wel eens de kans krijgen om katten te doden. Anders leer je het nooit.
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:16 | |
| - Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
- Mij maakt het niet echt uit wie ze doodt. Behalve voor Mistypelt. Iedereen (elk RPG niveau) moet wel eens de kans krijgen om katten te doden. Anders leer je het nooit.
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D Haha, hoe veel moorden heeft 'ie eigenlijk?(: |
|
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:16 | |
| - Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D Bye-bye sweet Plumekit D= |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:17 | |
| - Chalice schreef:
- Chalice schreef:
Laptop is zo goed als stuk en school nekt me vreselijk ;s Ai, da's minder :C Jaa, ik kan niet wachten tot ik de laptop van mn broer heb. (: Maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren ben ik bang.. Nja, voor vanavond geen huiswerk <3 Yay! me2. NO HOMEWORK 8D *partyforlife* Ik krijg morgen cijfer van mijn wiskunde so. Fingers crost! |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:19 | |
| - Ziva schreef:
- Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D Haha, hoe veel moorden heeft 'ie eigenlijk?(: Eigenlijk.... 0.... >D PS Cees: Frost gaat z'n dochter troosten huwr, en Mockingpaw staat ook klaar |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:21 | |
| - Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
- Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D Haha, hoe veel moorden heeft 'ie eigenlijk?(: Eigenlijk.... 0.... >D
PS Cees: Frost gaat z'n dochter troosten huwr, en Mockingpaw staat ook klaar Well, ik heb wat onbekende (inactieve) accounts waar je eventueel een paar van mag uit kiezen(: |
|
| |
Daan 135
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:22 | |
| - Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
- Frostmist schreef:
- Ziva schreef:
Ik had geluk dat ik Zaria in real kende XD.. Skippy zal gek worden nadat hij Plumekit heeft vermoord, en hij zal gaan smachten naar meer en meer bloed >D Haha, hoe veel moorden heeft 'ie eigenlijk?(: Eigenlijk.... 0.... >D
PS Cees: Frost gaat z'n dochter troosten huwr, en Mockingpaw staat ook klaar Jeeej x'D @Chi, Je gaat het topicje dat we hadden staan zeker ook niet afmaken? x3 (Honey en Plume in het kamp) |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:24 | |
| Wat me opvalt.. Alles zit vandaag mee 8D
GOD IS WHIT ME! |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 sep 2012 - 20:26 | |