|
| after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] | |
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] vr 28 sep 2012 - 9:00 | |
| Shifu stond in de koude nacht buiten op de wacht. hij keek even elke kant op en kroop zelf nu ook de struiken in, hij zag al Strawpaw slapen. Shifu ging ook liggen en keek door de struiken, een klein ritsel geluid klonk door de kleine bossjes vederop. Shifu stond op en sprong de bossjes uit, hij rook een katten geur maar nergens was die te bekenen. Shifu keek in alle bosjes maar daar was niemand. mischien even bedacht dacht hij, Shifu sprong de bossjes terug in. Hij ging slapen, eerst ging hij goed liggen op het mos en ging daarna slapen net zo als Strawpaw. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] vr 28 sep 2012 - 18:30 | |
| Strawpaw sliep erg goed. Ze had geen dromen gehad. Ze sliep zo rustig als een kitten. Ze opende slaperig haar oogjes. Ze voelde de natte ochtenddruppels op haar vacht. Ze knipperde een paar keer met haar ogen, om de laatste restjes slaap weg te doen. Ze wist dat Shifu laat ging slapen, dus besliste ze hem met rust te laten. Ondertussen zou ze wel de onbijt voorbereiden. Eerst even een stredje, dacht ze. Ze klom een boom in en bereikte de punt. Daarna deed ze hetzelfde, maar naar beneden. Terwijl ze dat deed, voelde ze dat elke spier van haar lichaam wakker werd. Toen ze beneden was, voelde ze zich heel goed. Zonder moeite ving ze een paar muizen, en een konijn. Voor een stevige ontbijt, besloot ze. Ze scheurde een groot blad van een plant af, en legde het in hun tedelijke tent. Ze legde er een al haar prooi op en gaf shifu een zacht duwtje met haar poot. "Wakker worden,", lachte ze. |
| | | Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 29 sep 2012 - 23:46 | |
| Het ochtent dauw zat tussen de bosjes en viel op Shifu die de helen nacht wakker lag. Shifu sprong de bossjes uit en besloop Strawpaw en zag hoe ze jaagde en haar prooien had en van plan was om hem wakker te maken. Vliegens vluch sprong hij weer de bossjes in en ging liggen en wachten tot Strawpaw kwam. Strawpaw gaf Shifu een zacht duwtje met haar poot. "Wakker worden,", lachte ze. Shifu sprak "ik ben al wakker jongling." Shfiu sprong op en hupte de bossjes uit en keek Strawpaw aan en sprak "Kom je mee naar de Bloodclan onze laaste stop vandaag en dan mag je terug komen waneer je wilt." Shifu lachde toen hij het zei. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] zo 30 sep 2012 - 11:31 | |
| Eigenlijk was Shifu al wakker. Natuurlijk, hoe anders, dacht ze. Ze hadden wat gegeten, en daarna waren ze van plan te vertrekken. "Kom je mee naar de Bloodclan onze laaste stop vandaag en dan mag je terug komen waneer je wilt." Shifu lachde toen hij het zei. Strawpaw lachte terug. "Ik kom mee!", ze trippelde achter Shifu aan en moest eraan denken hoe 'n goede trainer dat hij was. Het leek gaar wel gek om niet meer met hem te trainen. Darom deed ze dat juist wel. "Shifu, wanneer gaan we, als ik in bloodclan ben, afspreken om volgende kaar te trainen?", vroeg ze nieuwsgierig. |
| | | Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] ma 1 okt 2012 - 19:39 | |
| Shifu was op en liep naar buiten. Shifu was klaar om naar de Bloodclan te vertrekken, . "Ik kom mee!", sprak Strawpaw, ze trippelde achter Shifu aan. Shifu was al op weg samen met Strawpaw naar de Bloodclan. Shifu keek naar de grond en dacht je bent beter af bij Leonardo, hij keek naar Strawpaw die met haar licht blauwen ogen ook naar Shifu keek. "Shifu, wanneer gaan we, als ik in bloodclan ben, afspreken om volgende kaar te trainen?", vroeg Strawpaw af. "Mischien spreken we af Strawpaw." Sprak Shifu. Shifu pakte even stok en gooide hem veder en pakte hem weer op en bergte de tak op. Ze waren op weg naar de Bloodclan natuurlijk een lange reis dacht hij. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] ma 1 okt 2012 - 20:04 | |
| "Misschien spreken we af Strawpaw,", sprak Shifu. Strawpaw dacht, o nee, weer voelt hij zich schuldig. "Hehe," miauwde ze. "Hoe bedoel je "misschien" ? Ik heb mijn beslissing genomen, Shifu. Ik hou van Leonardo, en we zullen samen blijven, maar ik dank je heel erg dat jij gedaan hebt wat jij hebt gedaan. Jij hebt een kat gered zonder wie ik niet kan leven, Shifu. Ik blijf bij hem, maar ik blijf ook met je trainen." Ze zei het op een zelfverzekerde toon, omdat ze het zelf zeker wist. Ze zal bij hen allebei blijven. Ze keek naar Shifu wachtend op zijn antwoord. |
| | | Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] di 2 okt 2012 - 17:06 | |
| Shifu ging zitten en zag al van de afstand de Bloodclan. "Hehe," miauwde Strawpaw. "Hoe bedoel je "misschien" ? Ik heb mijn beslissing genomen, Shifu. Ik hou van Leonardo, en we zullen samen blijven, maar ik dank je heel erg dat jij gedaan hebt wat jij hebt gedaan. Jij hebt een kat gered zonder wie ik niet kan leven, Shifu. Ik blijf bij hem, maar ik blijf ook met je trainen." Sprak ze zelfverzekert. Shifu stond even te denken wat ze zouw best veel moetten kunnen mischien een ding niet dacht hij. Shifu keek naar Strawpaw en sprak "wil je echt naar de Bloodclan of wil je voor me nog iets doen?" Hij keek haar aan, Shifu zad aan het denken als ze ja zei dan moest hij een ding wel weten.... dacht hij en hij kwam op een iedee wat Strawpaw voor hem kon doen.
|
| | | Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 4 okt 2012 - 19:53 | |
| St"Wil je echt naar de Bloodclan of wil je voor mij nog iets doen?", vroeg Shifu en hij keek haar aan. Strawpaw werd nieuwsgierig. Zou het met Leonardo te maken hebben? Ze wou het wel weten, dus daarom vroeg ze:"Als ik te lang wegblijf gaan mijn clangenoten mij wel missen, maar een dagje extra kan geen kwaad. Eerst wil ik wet weten wat.", strawpaw dacht na wat zo'n jonge apprentice voor hem kon doen. Iets leuks? Nee, het moest iets zijn dat alleen zij kon doen. Niet hij en niet iemand anders. Ze keek afwachtend naar haar mentor. Oeioei sorry verkeerde acc |
| | | Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] vr 5 okt 2012 - 22:26 | |
| Shifu keek even achterom. "Als ik te lang wegblijf gaan mijn clangenoten mij wel missen, maar een dagje extra kan geen kwaad. Eerst wil ik wet weten wat.", sprak Strawpaw. Shifu keek haar aan. "ik had een leerling voor jouw, hij was avontuurlijk en deed echt alles maar een ding wat hij niet kon op zich zelf letten maar ik weet dat jij mischien les kan krijgen van mijn oude leerling." Sprak Shifu. "maar natuurlijk train ik je en je andere mentor maar probeer hem te vinden en wat te leeren oke?" zei hij veder. Hij keek Strawpaw aan met zijn fel blauwen ogen. Hij keek haar aan en sprak "dit gaat om leven en dood Strawpaw niet dat hij dood gaat maar mischien jij je probeert te over leven in de wildernis om iemand te zoekken." Shifu keek haar sereus aan en gaf een knikje. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 6 okt 2012 - 9:10 | |
| Hij keek haar aan en sprak "dit gaat om leven en dood Strawpaw niet dat hij dood gaat maar mischien jij je probeert te over leven in de wildernis om iemand te zoekken." Shifu keek haar sereus aan en gaf een knikje. Strawpaw snapte er nog steeds niet veel van. Leerling? Dood? Zij? Ze kan toch niet dood, ze probeert toch niet te overleven in de wildernis... Ze moest wel terug naar de bloodclan anders denkt Icy nog dat ze wegliep... "Sorry," sprak ze, "maar ik moet al wel terug naar bc, en ik snap er niet veel van... Hoe zou ik hem kunnen vinden?" |
| | | Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] di 9 okt 2012 - 22:29 | |
| Shifu keek zorgvuldig naar de jong leerling. "Sorry," sprak ze, "maar ik moet al wel terug naar bc, en ik snap er niet veel van... Hoe zou ik hem kunnen vinden?" zei Strawpaw. Shifu keek haar aan en sprak "Ik weet het ook niet Zoek Grovyle vorge naam was Silvertalons, maar Strawpaw je weet dat je niet tegen erge gevaaren kan he? zonder je clan is iedereen zwak behalven die daar hebben geleeft dus ik en leo grovyle en meer." Shifu keek haar aan en ging veder "Het is een moeilijke opdracht je kan aan je vriendje vragen hoe je moet overleven." Shifu ging zitten en keek haar diep in haar ogen aan en sprak "Je weet niet alemaal wat hij heeft gedaan voor taken en aleen om zijn broers en zussen te verdedigen en meer, dus wil je dit doen of word je nooit een krachtige warrior." Shifu wist dat hij een beetje bot moest doen voor om Strawpaw het ook echt te laten doen, hij bleef haar aan kijken tot..... |
| | | Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] di 9 okt 2012 - 22:43 | |
| Strawpaw zuchtte. Ze wist het allemaal wel. Ze wist meer dat hij zich kon bedenken. En hij wist niet dat ze geen geboren BloodClanKat was. Behalve Leonardo wist niemand zoveel van haar. En het deed haar elke keer verschrikkelijk veel pijn om te realiseren dat Leo vroeg of laat weg zou gaan... Waarschijnlijk toch... Wie weet... Ze richtte zich tot Shifu en sprak;"Ik weet veel meer dan jij denkt, Shifu. Ik ben een Clankat, in elk geval ben ik daar geboren. Totdat ik genoeg had van de Warrior Code en voor ik in e bloodclan kwam moest ik ook wat overleven. Alleen. Nu weet niemand van de Clans waar ik ben. En ook van Leo weet ik alles af. Maar oké, ik zal doen wat je zegt. Ik zal Grovyle vinden. Sorry verkeerde acc. |
| | | | Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |