| after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] | |
|
|
Shifu 40
| |
| Onderwerp: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 22 sep 2012 - 17:23 | |
| Shifu werd wakker en lag in de bossjes, hij sprong de bosjes uit. Shifu was al vroeg op en luisterde naar de vogels die fluiten, hij sprong op de bovenste tak. Op een tak en liet een natte druppel over zijn poten naar beneden glijden om het te laten vallen op een blaatje van de boom. Hij keek naar de bossjes als Strawpaw wakker was maar het was nog niet. Hij keek eerst heen en weer als niemand keek, hij ging op twee poten staan en deed een paar vecht bewegeningen en ging weer op vier poten staan. Shifu zag dat niemand wakker was maar wist niet of dat Strawpaw nog slaapte of wakker was, hij klaude op de bomen en het boomschrors was helemaal weg en er lekte nog wat uit. Hij sprong uit de boom en horde geritsel.
zo goed firehart?
Laatst aangepast door Shifu op za 22 sep 2012 - 17:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 22 sep 2012 - 17:28 | |
| Beste Shifu,
Dit is een forum waarop wij op realistische manier katten spelen. Op het praten etc. na. Katten kunnen dus niet op een fluit spelen. Gelieve dit aan te passen en vanaf nu wel realistisch te RPGen.
Mvg. Fireheart |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 22 sep 2012 - 19:56 | |
| Strawpaw werd wakker. Ze had een paar seconden nodig om te bedenken waarom ze nu niet in de apprentices den sliep. Ze knipperde met haar oogjes. Ze hoorde de vogels zingen en ze was blij dat het een nieuwe dag was. Nu kon ze weer iets nieuws leren van Shifu. Ze strekte eerst haar voorpoten, en daarna haar achterpoten en ze stond op. Ze kroop de struik uit en zag Shifu. Ze ging naar hem toe. Ze wou weer iets nieuws leren, wat was het toch leuk om apprentice te zijn! Ze keek naar rechts en ineens zakte ze in een jachthouding. Ze sloop dichterbij en dichterbij en ving het konijn. Ze draafde naar shifu en vroeg: "zin in een onbijt?"
|
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] za 22 sep 2012 - 21:21 | |
| Shifu was aan het opletten en zag gelukkig Strawpaw rennen als hij dat niet zag dan had hij haar een mep verkocht, Shifu vroeg: "zin in een onbijten jongling?" Hij keek met zijn blauwe ogen naar Strawpaw, "voorbereid voor je training?" Sprak hij. Hij keek naar achte en sloop naar een aal, "Zie je dat? dat is het moeilijkste om te vangen dus let goed op." zei hij zacht, met een klein beetje geschut schoot hij achter de aal die aleen Strawpaw zag. Shifu beet hem dood van achter en nam het beestje mee en gaf het aan Strawpaw, "eet en smaak hoe lekker zon beestje smaakt proef." Shifu ging zitten en schoof de aal naar haar toe, "ben je morgen klaar om naar het volgende gebied te reizen en daarna bij de bloodclan aan te komen en blij bij Leonardo komen?" vroeg hij met een glimlach.
|
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] zo 23 sep 2012 - 20:44 | |
| "Ik ben er klaar voor!", lachte Strawpaw. Daar was ze inderdaad klaar voor. Met nieuwe enthousiasme kreeg ze weer zin om weer iets bij te leren. "In dit geval, daar gaan we!", zei Shifu. "Eerst, de spieren wakker meken. Kan jij me inhalen?", en met een glimlach begon hij te racen. Ze stormde achter hem aan. Ze herrinnerde wat Shifu haar geleerd had: probeer je innerlijke rust te vinden. Ze consentreerde zich volledig op lopen. Ze begon grotere passen te maken en algauw ademde ze goed en regelmatig. Na een paar minuten lopen stormde ze Shifu voorbij. |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] zo 23 sep 2012 - 21:00 | |
| Shifu keek naar zijn leerling die hem in halden. Hij zette zig meer in werkinge ne renden achterste voren voor Strawpaw en sprak "Dit was nog een opwarming maar je doet het goed." Hij ging weer omdraaien dat hij weer naar vore keek en nog harder renden. Sifu stopte en wachte zorigvuldig op zijn leerling, "nog een beetje oeffenen en je kan het." Sprak Shifu tegen zijn leerling. Hij keek hoe zijn leerling kwam en glimlachten en sprak "je hebt inerlijkke rust en innerlijke vrede." Hij keek zijn leerling aan en wees naar een vogel die op een tak zad, "probeer die vogel maar te pakken jongling." zei Shifu en hij ging zitten. En keek naar zijn leerling. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] zo 23 sep 2012 - 21:18 | |
| Strawpaw was blij dat Shifu vond dat ze het goed deed. "Probeer die vogel maar te pakken", sprak hij. Ze keet naar de tak. Dak keek ze naar een andere boom. Van deze boom had ze heel goed naar de vogel toe springen en de vogel vangen. Ze snoof de lucht in om de windrichting te bepalen. Het was in orde! Ze begon haar plan uit te voeren. Ze sloop naar het boom. Ze sloop de boom in en berekende te afstand tussen haar en berekende de afstand tussen haar en het diertje. Ze spande haar achterspieren er maakte zich klaar voor de sprong. Ze vloog zo snel als een storm naar het diertje en doodde het snel. Ze sprong tak voor tak af de boom en ging voor Shifu zitten. |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] zo 23 sep 2012 - 21:25 | |
| Shifu was verbaast hoe ze het deed, en Strawpaw kwam voor hem zitten. Shifu knikte dat ze het goed heeft gedaan, hij pakte de vogel en legde die ergens neer en sprak "Ala het avond wort mag je je voedsel op eten wat je hebt gevangen en ook wat ik heb gevangen maar natuurlijk hoefd het niet op." Shifu glimlachten en liep naar een tak die in de grond vast zad en naar nog een, hier kan je balans leeren als je balans hebt dan weet je als je loopt te vechten in een boom dat je daar veel balans voor nodig hebt anders val je ik doe het voor wat je moet doen." Hij sprong op de tak en ging op een poot staan en zijn andere poten naar voren, hij bleef stil staan en sprong eraf. "Nu jij"sprak Shifu met een knikje. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] ma 24 sep 2012 - 15:54 | |
| Strawpaw vond het niet makkelijk. Shifu was echt formidabel! Ze keek toe hoe hij op een poot balanceerde. Niet stom, dacht ze bewondert. Ze bedacht dat hij waarschijnlijk veel innerlijke rust had. Ze keek naar hoe hij dat deed. Ze zou het nooit kunnen! "Nu jij.", sprak hij met een knikje. Ze keek een paar momenten naar de tak, alsof ze niet begreep wat ze moest doen. Toen trippelde ze naar de tak toe toe en ging er eerst met alle vier van haar poten op staan. Ze maakte een zucht en ademde regelmatig. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich op het gefluit van de vogels. Ze deed eerst een poot weg. Daarna de twede... Ze merkte het niet eens toen ze al op een poot stond. Ze ontwaakte uit haar dromen pas wanneer Shifu zei: "Strawpaw! Ik had nog nooit zo'n schitterende apprentice gehad! Goed gedaan!" |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] ma 24 sep 2012 - 19:40 | |
| Shifu vond het goed en vond het een van zijn beste leerlingen. Shifu zei: "Strawpaw! Ik had nog nooit zo'n schitterende apprentice gehad! Goed gedaan!" Shifu keek naar haar met zijn gesprijde ogen. "Maar je weet wel als je met liefde zit dat je moeilijk inerlijke rust kan vinden helemaal niet als iemand praat." Sprak hij met zijn blauwen ogen. Shifu gaf een knikje, "kom leerling je moet gaan eten voor de avond." zei Shifu op twee poten liep hij even en ging weer op vier poten lopen. Hij hielt het eten te voor schijn en sprak "over twee dagen ben je terug in de Bloodclan jongling, blij?" Shifu gaf haar het eten en at een muisje met een hap was een stuk van het muisje eraf. "eet je niet jongling?" sprak hij wijzend met zijn stop naar haar eten.
|
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] ma 24 sep 2012 - 19:55 | |
| "Jawel hoor! En ik ben blij.", mompelde ze tereden met een volle mond. Wil jij er niet wat? Zij vond dat het muisje heerlijk smaakte. Ze genot ervan om op de frisse lucht te eten. Hoe leven kittypets toch? Ze eten alleen maar die vieze brokkels... Ieeuw, dacht ze. Binnenkort is ze weer thuis... Ze was er heel blij mee. Terwijl ze haar muisje opat, genot ze van de warme avondlucht met veel bosgeuren. Ze vond het gewoon zalig, op reis te zijn. Maar ze miste Leonardo ook zeker wel... Binnenkort ziet ze hem toch, ze hoeft zich geen zorgen te maken. |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] di 25 sep 2012 - 17:12 | |
| Shifu keek Strawpaw aan. "Jawel hoor! En ik ben blij.", mompelde Strawpaw. Shifu kreeg een glimlach en sprak "morgen zijn we bij de Bloodclan ga je me missen of niet?" Shifu zag dat ze haar muisje op at. "Strawpaw ik heb eenn heel erg gevoel wat er gaat gebeuren wat later, en een vraag waneer ga ik Leonardo zien?" Zei Shifu en daarna deed hij nog een hab nemen van zijn muisje. Shifu glimlachte en keek Strawpaw, hij slikte snel het muisje door en Shifu keek even vol deurig naar Strawpaw aan en zei "klaar voor je training mischien je laatste als je terug bent in de Bloodclan." Shifu ging op twee poten staan, hij vreeg met zijn achter poot voor de ander en consentreerde en deed zijn poot omhoog en had een regen druppel vast, hij deed de regen druppel naar zijn andere poot, hij deed het daarna heel snel en liet het zakken op een plantje waar op het daarna af drupte. Shifu ging weer op vier poten staan en sprak "nu jij Strawpaw maar dit moet je al je liefde weg zettten om dit te kunnen en ook je verlangen en alles wat je van houd, dus dit is voor je heel moeilijk dus probeer je best jongling." Shifu gaf een knikje regen druppels vielen naar beneden. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] wo 26 sep 2012 - 12:18 | |
| "Maar wacht!", protesteerde strawpaw. "Denk maar niet dan je van me af bent!", lachte ze. "Ik zal nog altijd met jou trainen. Denk jij nu echt dat ik je zal verlaten? Wij kunnen afspreken om nog te trainen, een keer per dag of zo. Ik slaap wel in de Bloodclan, maar de dag heb ik nog altijd vrij. Jij zult leonardo ontmoeten als we teug zijn, geloof ik. Bij onze vongende training zal ik hem meenemen.", ze zag dat Shifu wat blijer werd en ze dacht na: alles was goed maar een ding zat haar dwars: zou leonardo wel goed reageren? Ik vrees dat hij een hekel aan rogues heeft... |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] wo 26 sep 2012 - 19:12 | |
| Shifu keek even naar boven en zag dat het avond werd. "Maar wacht!", protesteerde strawpaw. "Denk maar niet dan je van me af bent!", lachte ze. "Ik zal nog altijd met jou trainen. Denk jij nu echt dat ik je zal verlaten? Wij kunnen afspreken om nog te trainen, een keer per dag of zo. Ik slaap wel in de Bloodclan, maar de dag heb ik nog altijd vrij. Jij zult leonardo ontmoeten als we teug zijn, geloof ik. Bij onze vongende training zal ik hem meenemen." Sprak Strawpaw. Shifu keek blij en glimlachte. "kom leerling ga slapen want morgen zijn we terug bij de Bloodclan jouw tuis samen met Leonardo." Sprak Shifu en deed een stuk van de struik omhoog om in te kunnen slapen. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] wo 26 sep 2012 - 20:27 | |
| Strawpaw ging de struik binnen. Eigenlijk was ze wel heel opgelucht omdat ze deze dag niet meer moest trainen. Maar er was nog iets dat ze tegen Shifu moest zeggen. Want ze zat er al dagen mee. Ze aarzelde even, maar daarna nam ze een beslissing. "Shifu, ik wil iets tegen je vertellen.", Shifu ging zitten en zei:"Vertel maar, jongling.", ze nam wat adem en begon:"Shifu, Leonardo had een moeilijk verleden. Hij had broers en zussen, en een rogue die hen trainde. E was nog een rogue, een vriend van hun trainer en hij had hen overtuigd dat het buiten dat riool veel beter was. Het was denk ik, gewoon zijn mening, maar de broers en zussen van Leonardo hadden hem daardoor verlaten. Sinsdien heeft hij een hekel aan rogues. Hij werd heel ongerust toen hij hoorde dat ik met je trainde. Sinsdien dacht hij steeds meer aan zijn verleden en is hij heel verdrietig. Maar hij is heel blij dat ik bij hem ben. Ik ben nu de enige die altijd bij hem is. We houden verschrikkelijk veel vqn elkaar, maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij wou je zien om zeker te zijn dat ik niet in gevaar was, maar ik denk niet dat hij goed zal reageren. Ik wil met jou blijven trainen maar ik wil ook geen pijn doen aan hem. Wat moet ik doen? |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 27 sep 2012 - 9:01 | |
| Shifu zad buiten op de wacht en hoorde Strawpaw naar buiten komen. "Shifu, ik wil iets tegen je vertellen." sprak Strawpaw. Shifu ging zitten en knikte en zei:"Vertel maar, jongling." Strawpaw nam wat adem en begon:"Shifu, Leonardo had een moeilijk verleden. Hij had broers en zussen, en een rogue die hen trainde. E was nog een rogue, een vriend van hun trainer en hij had hen overtuigd dat het buiten dat riool veel beter was. Het was denk ik, gewoon zijn mening, maar de broers en zussen van Leonardo hadden hem daardoor verlaten. Sinsdien heeft hij een hekel aan rogues. Hij werd heel ongerust toen hij hoorde dat ik met je trainde. Sinsdien dacht hij steeds meer aan zijn verleden en is hij heel verdrietig. Maar hij is heel blij dat ik bij hem ben. Ik ben nu de enige die altijd bij hem is. We houden verschrikkelijk veel vqn elkaar, maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij wou je zien om zeker te zijn dat ik niet in gevaar was, maar ik denk niet dat hij goed zal reageren. Ik wil met jou blijven trainen maar ik wil ook geen pijn doen aan hem. Wat moet ik doen?" Shifu keek haar aan recht in haar ogen. "Ik los het op." Sprak Shifu, hij pakte een stok en legde die neer. "Strawpaw ik was de genen die hem zijn broers en zussen zei dat het beter was voor hun om weg te gaan" Shifu slikte even, "maar ik had het ook tegen Leonardo gezegt, als ik het niet had gezegt dan waren ze nu dood geweest want er was weinig voedsel daar en de zijn broers en zussen en leo die stierven bijna van de hong zo leek het." Shifu keek even naar de grond en ging veder "als ik dat ook nooit had gezecht was hij ook nooit bij je gekomen en meer, en ik ga het oplossen het probleem zo heb jij geen last van mij en kan je veder trainen met je andere mentor en kan je bij Leonardo blijven." zei Shifu. Hij keek STrawpaw aan recht in haar ogen vol traanen en verdriet. "ga slapen jongling morgen ben je weer thuis en heb je geen moeite meer van mij." Sprak Shifu en hij draaide zich om. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 27 sep 2012 - 16:46 | |
| "als ik dat ook nooit had gezecht was hij ook nooit bij je gekomen en meer, en ik ga het oplossen het probleem zo heb jij geen last van mij en kan je veder trainen met je andere mentor en kan je bij Leonardo blijven." zei Shifu. Hij keek STrawpaw aan recht in haar ogen vol traanen en verdriet. "ga slapen jongling morgen ben je weer thuis en heb je geen moeite meer van mij." Sprak Shifu en hij draaide zich om. "Hehe,", piepte Strawpaw, " Zeg maar niks ik wil geen andere mentor. Ik ga met jou blijven trainen weet het zeker! En dankje, dankje dat je dat hebt gezegt! Anders zou Leo niet leven! En ik blijf met je trainen. Ik laat Leo wel geloven dat ik niet meer met je train.", ze zag hoe Shifu zich blij naar haar omdraaide. "Als jij het zeker weet...", straw lachte:" Natuurlijk! Trouwens, ik en Leo gaan een paar dagen wel uit de bloodclan. 2 of zo. Ga jij op mij bij die ene boom wachten waar we elkaar ontmoetten?" |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 27 sep 2012 - 17:58 | |
| Shifu keek de andere kant op en hoorde Strawpaw. "Hehe,", piepte Strawpaw, " Zeg maar niks ik wil geen andere mentor. Ik ga met jou blijven trainen weet het zeker! En dankje, dankje dat je dat hebt gezegt! Anders zou Leo niet leven! En ik blijf met je trainen. Ik laat Leo wel geloven dat ik niet meer met je train." Shifu draaide zich terug om en keek naar Strawpaw. "Als jij het zeker weet..." spark Shifu, strawpaw lachte:" Natuurlijk! Trouwens, ik en Leo gaan een paar dagen wel uit de bloodclan. 2 of zo. Ga jij op mij bij die ene boom wachten waar we elkaar ontmoetten?" Shifu knikte en sprak "ga slapen jongling en ja ik wacht daar wel." Shifu gaf Strawpaw een dieuwtje in de struiken. Hij glimlachte even en keek Strawpaw aan.
|
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 27 sep 2012 - 20:31 | |
| Shifu knikte en sprak "ga slapen jongling en ja ik wacht daar wel." Shifu gaf Strawpaw een dieuwtje in de struiken. Hij glimlachte even en keek Strawpaw aan. Ze keek terug en glimlachte. Ze was blij dat ze dat eindelijk aan Shifu had verteld. Ze keer er al naar uit als zij en Leonardo me z'n tweeën weg gingen voor een paar dagen. Ze trippelde naar het warme mosnestje die Shifu voor haar klaar had gemaakt. Ze ging liggen en voelde zich erg goed. Ze deed haar ogen dicht en dacht aan Leonardo. Ze zou hem volgen zelfs als hij naar een andere punt van de wereld ging... Ze viel in slaap... |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] do 27 sep 2012 - 20:33 | |
| Strawpaw, gelieve geen gebruik te maken van powerplay, hier niet op reageren maar dit in pb-vorm te doen.
- Moonstripe |
|
| |
| Onderwerp: Re: after day we are in the gardens to take a break before we get to the bloodclan. [Strawpaw] | |
| |
|
| |
|