|
|
Cees 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:22 | |
| - Fluttershy ♥ schreef:
- Ja =D ik stuur het je wel ff ^^
I don't have your msn O.O Give it now! x'D |
|
| |
Cato 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:22 | |
| |
|
| |
Be lazy, call me Aim. 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:23 | |
| Kom er net achter dat de plug-in er niet goed in zat. Zit al de hele tijd op de foto,s te wachten. |
|
| |
Cees 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:25 | |
| - Mothwing schreef:
- Kom er net achter dat de plug-in er niet goed in zat.
Zit al de hele tijd op de foto,s te wachten. slim ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:27 | |
| I know-
(Thank you responded) |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:27 | |
| GVD! Door een zeker iemand stopt een van mijn beste WC vrienden nu wss met WC. Maar geloof me. Als zij gaat, ga ik met haar mee! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:29 | |
| - ~Silverkit schreef:
- GVD!
Door een zeker iemand stopt een van mijn beste WC vrienden nu wss met WC. Maar geloof me. Als zij gaat, ga ik met haar mee! oh? *Weet niks beters, durf toch niks mee te zeggen* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:29 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:30 | |
| - ~Silverkit schreef:
- GVD!
Door een zeker iemand stopt een van mijn beste WC vrienden nu wss met WC. Maar geloof me. Als zij gaat, ga ik met haar mee! Wut? o.o Wat is dit toch allemaal deze dagen.. ;-; |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:30 | |
| - ~Silverkit schreef:
- GVD!
Door een zeker iemand stopt een van mijn beste WC vrienden nu wss met WC. Maar geloof me. Als zij gaat, ga ik met haar mee! I... I... Folooow I folow you |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:32 | |
| - Mousefur schreef:
- ~Silverkit schreef:
- GVD!
Door een zeker iemand stopt een van mijn beste WC vrienden nu wss met WC. Maar geloof me. Als zij gaat, ga ik met haar mee! Wut? o.o
Wat is dit toch allemaal deze dagen.. ;-; Dat is een raadsel. Maar het is duidelijk dat dit wat moeizaam gaat. Ikzelf heb ook erg zin om boos te worden op enkele personen hier. Maar dan krijg ik weer ruzie en een keer was meer dan genoeg. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:33 | |
| I don't know it anymore lads. Iedereen begint plots met te stoppen omdat iemand ruzie heeft? Wat is dat toch met jullie de laatste dagen? Ik herinner me de zomervakantie nog goed, het was gezellig, iedereen kon overeen, en de gesprekken gingen over vanalles, als het maar lekker random en gezellig was. En dan is het school, en plots moet iedereen depressief zijn, en alles verkeerd opnemen, en beginnen jullie tegen mekaar te schelden en mekaar in de haren te vliegen. Dit is niet het WC dat ik ken, dat ik leuk vind, en waar ik mod van wil zijn. Ik zeg niet dat ik stop ofzow, nee, maar ik zeg dat dit niet langer moet doorgaan, of er gaan dingen gebeuren waar we nog lang spijt van hebben en die we niet ongedaan kunnen maken. Voila. Gezegt. ;_;
En ik zal weer eens op msn komen sinds een maand? (a)
Laatst aangepast door Moonstripe op za 22 sep 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:34 | |
| @Aim; Je bent verstandiger dan ik, blijkbaar. <3 ---- Oké, die ruzie maakt me ziek. Ik ga slapen. Dadaaa~ |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:36 | |
| - ~Silverkit schreef:
- @Aim;
Je bent verstandiger dan ik, blijkbaar. <3 ---- Oké, die ruzie maakt me ziek. Ik ga slapen. Dadaaa~ Bedankt! Maar mijn kleine aanvaring met jeweetwel, maakte me bang. Het is dus eerder angst dan wijsheid. |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:38 | |
| |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:38 | |
| - Moonstripe schreef:
- I don't know it anymore lads. Iedereen begint plots met te stoppen omdat iemand ruzie heeft? Wat is dat toch met jullie de laatste dagen? Ik herinner me de zomervakantie nog goed, het was gezellig, iedereen kon overeen, en de gesprekken gingen over vanalles, als het maar lekker random en gezellig was. En dan is het school, en plots moet iedereen depressief zijn, en alles verkeerd opnemen, en beginnen jullie tegen mekaar te schelden en mekaar in de haren te vliegen. Dit is niet het WC dat ik ken, dat ik leuk vind, en waar ik mod van wil zijn. Ik zeg niet dat ik stop ofzow, nee, maar ik zeg dat dit niet langer moet doorgaan, of er gaan dingen gebeuren waar we nog lang spijt van hebben en die we niet ongedaan kunnen maken. Voila. Gezegt.
En ik zal weer eens op msn komen sinds een maand? (a) Jajajajajajaj msn =D Blijkbaar maakt school iedereen depressief ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:39 | |
| @Angelvoice Ik ga kijken.
Zeg, kan iemand hier mij leren om sheets te maken?
@Diamond, mij niet, behalve de economietoest van gisteren. |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:40 | |
| Kent iemand hier misschien de persoon achter Raza? D: |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 22:40 | |
| - Spike schreef:
- Mothwing schreef:
- Kom er net achter dat de plug-in er niet goed in zat.
Zit al de hele tijd op de foto,s te wachten. slim ;D Look at that cute Spike :3 So cute <33 @Aether: Iro |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|