We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Derpy hooves, mijn favo char, [vroegerdan] kotm op wc. Oke dat voelt raar.
Voor mensen die dingen gauw raar vinden:
Pikachu Pika zegt Heeyy MattyB Girl zegt hi Pikachu Pika zegt Wat doe je? MattyB Girl zegt vanalles Pikachu Pika zegt zoals MattyB Girl zegt ik ga niet alles opnoemen Pikachu Pika zegt oehh, de vriendelijke mensjes van Wc toch x'D MattyB Girl zegt uhm, ik ben gewoon druk ? Pikachu Pika zegt Nee serieus, gelukkig zijn er nog lieve mensesn daar MattyB Girl zegt dus je beweerd dat ik gemeen ben ? xd Pikachu Pika zegt Geef één bewijs stuk (echt bewijs) dat daar naar toe leid x'3 MattyB Girl zegt
oehh, de vriendelijke mensjes van Wc toch x'D
Pikachu Pika zegt Awel, er staat toch vriendelijk?(: Jij begint niet met scheldwoorden, dus ben je vriendelijk^^ MattyB Girl zegt Het ziet er heel sarcastisch uit Pikachu Pika zegt I know that, didn't ment to be thay(: *that Mwergh, eigg kwam ik zeggen dat ik contact met Wc ging verweideren en dit dus ons laatste gesprek is >:'3 MattyB Girl zegt ... Pikachu Pika zegt Wou, veel woorden denk dat dit gesprek geëindigd is? c: MattyB Girl zegt Veel woorden, tsja, wat moet ik nou zeggen, het enige wat ik vind is omdat je ruzie hebt met mensen je contact met anderen gaat vermijden Pikachu Pika zegt Nope, omdat ik gewoon geen zin heb om msn contacten te hebben die lid zijn van Wc
Ik irriteer me echt aan dat MLP gedoe. Ik heb al een paar keer gezecht dat iedereen zoawat al bestond maar nee hoor. Gewoon schijt hebben, bah. Maar ik klik WC even weg voorer weer een fight over komt of zo~
Niet gemeen bedoeld tegen anderen... Maar ik ben het hier mee eens
Ik ben dan wel een mlp fan, maar ik vind eigenlijk dat mensen ook teveel accounts krijgen... Ik zelf ga ook niet nog een Princess Luna aanmaken *_*
Idd bijna iedereen was r al dat was all Windclan. En Rarity zou er bijkomen in bloodclan in verhaaltje van Lilythorn.
Rainbow Dash heb ik niet aangemaakt, ik kreeg daar opeens een ww van...
мιѕѕ. мєgυяιηє says Laat Iro met rust please, zij heeft niks gedaan .__. Pikachu Pika says Laat jij mij eens met rust jseez мιѕѕ. мєgυяιηє says Dat zou ik graag willen. Maar doe dat dan liever tegen mij, en niet tegen Iro. Zij heetf niks verkeerds gedaan. Pikachu Pika says Och, iedereen is de laatste tijd zo zielig genoeg om een msn gesprek te kopieren omdat ze zo klein minded zijn. мιѕѕ. мєgυяιηє says Nee, Chi. Dat is niet zielig zijn. Mensen erbij betrekiken is zieliger. En iedereen weet al dat jij OrangeBrave bent, dus stop maar. We hebben tegenwoordig IP adressen.
Mensen ik wil even een ding duidelijk maken. OrangeBrave is Ryan en niet Chi. Kan best zijn dat ze hetzelfde IP adres hebben, hij is op dit moment namelijk niet thuis. Hij is een nieuw lid en ik heb hem eindelijk overgehaald om WC te nemen, en dan heten jullie hem zo welkom? Door te denken dat hij iemand is die hij niet is? Misschien heeft Chi iets onhandigs gedaan, maar jullie kunnen ook wel een keer stoppen met haar te haten en daardoor Ryan te haten. Serieus, ik dacht dat jullie normaal deden tegen nieuwe leden, maar het gevolg is dat hij het nu een stuk minder leuk vind dan zou moeten. Thanks a lot, guys ._.
Hou toch eens op met al die ruzies! Wat THE Hell schiet je daar nou mee op! Just stop it! Niemand wordt daar blij van en niemand wil ruzie. Al hoewel ik nu niet meer zeker ben... Als je je depri voelt, ga dan niet op het internet!? Praat het gewoon uit!