|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] ma 1 okt 2012 - 18:34 | |
| "He Fire, ik ben hier," riep Strawpaw en de jonge kat zwaaide met haar staart. "Wat is er met je?" vroeg Strawpaw. "Ah hallo Strawie! Met mij? Ik denk dat een stuk muis in het verkeerde keelgat geschoten is.", bromde ze. "Nee de dag verloopt gewoon niet goed! Ik heb gewoon veel te veel aan mijn hoofd" Ze gromde en keek de jonge katten aan. "Neem me niet kwalijk ik ga jagen", gromde ze. Na een tijdje kwam ze met drie muizen en een eekhoorn aan. Ze liet het dode buffet op de grond vallen "Tast toe!", hijgde ze. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] ma 1 okt 2012 - 19:03 | |
| Strawpaw zuchtte. Ja, geen makkelijke tijd voor Firie, dacht ze. Zou het te maken hebben met haar liefdesverdriet? In elk geval zou elke clankat denken dat ze het allang vergeten heeft... Nu haar leider kittens heeft, en er vliegen praatjes rond dat ze van Saxon zijn, zou ze waarschijnlijk nog meer pijn hebben. Strawpaw schudde met haar hoofdje. Misschien had ze ook ongelijk, dacht ze. Hoe kon ze dat nu weten. Strawpaw was zo diep in gedachten weggezonken dat ze het niet eens merkte toen Firebone met een paar muizen en een eekhoorn eraan kwam. "Ah leuk, Firie! Zo een mollige eekhoorn heb ik nog nooit gezien!", zei Sttawpaw vrolijk. "Tast toe,", hijgde Firebone. Strawpaw ging naast firebone zitten en proefde van een muis. Terwijl ze aten, dwong Straw zichzelf het te vragen: " Firie, even serieus, het is toch geen stuk muis dat je dwars zit hé?" |
| | | Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] di 2 okt 2012 - 20:27 | |
| Firebone keek op van haar eekhoorn toen Strawpaw vroeg: " Firie, even serieus, het is toch geen stuk muis dat je dwars zit hé?" Ze zuchten en likte de restjes eekhoorn af van haar snorharen. "Nee, het is geen stuk muis, ik heb gewoon liefdesverdriet en nu dat stuk vossenstrond van een Saxon kittens heeft voel ik me nog slechter. Wat ga je eigenlijk doen met Leonardo, er vliegen geruchten rond dat jullie op reis gaan?!", miauwde ze. Ze keek in de mooie ogen van Strawpaw. "Kan je al vechten? Je kunt het op mij uittesten dan geeft Icy je misschien hondentanden.", murmelde ze enthousiast. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] di 2 okt 2012 - 21:25 | |
| Strawpaw luisterde naar Firebone's verhaal. Ze had dus gelijk: Firebone had liefdesverdriet dus. Door Saxon. Strawpaw had het nog nooit meegemaakt, maar ze hoopte ook dat ze het nooit zou meemaken met Leonardo... "Ah, zo dus.... Liefdesverdriet... Niet leuk, ik weet het. Maar jij bent een knappe poes en je zal zeker nog iemand vinden.", ze lachte naar firie. "En ja, het klopt, ik en Leo gaan voor een paar daagjes erop uit, om even bij elkaar te zijn. Maar het hele clan hoeft het niet te weten hoor. Als we weg zijn en iemand het aan jou vraagt, zeg dan wel de waarheid. En wat vechten betreft, kan ik dat wel goed.", Strawpaw knipoogde naar Firebone. |
| | | Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] wo 3 okt 2012 - 17:46 | |
| Firebone lachte naar Strawpaw. Ze keek in de mooie blauwe ogen van Strawpaw. "Strawie mag ik mee? Jullie zijn nog maar leerlingen en een warrior kan toch geen kwaad?" Ze snuffelde in de lucht, ze wist niet waarom ze het deed maar de woudgeuren stelde haar gerust. Ze hoopte vurig dat ze mee mocht. Het zou misschien leuk worden. "Als ik niet mee mag is dat niet erg", miauwde ze onhoorbaar. Ze keek hen hoopvol aan. Please dacht ze.
Laatst aangepast door Firebone op ma 8 okt 2012 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] wo 3 okt 2012 - 18:14 | |
| Firebone, gelieve 5 regels te posten. - Moonstripe |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] wo 3 okt 2012 - 18:22 | |
| Strawpaw schuifde even met haar poot over het zand. Ze voelde zich schuldig voor haar vriendin, en ze wist dat Firebone wel sowieso achter hen aan zou gaan. Maar ze had aan leonardo beloofd dat ze alleen gongen, dus ze kon geen ja zeggen. "Sorry Firie, maar ik heb hem beloofd dat we alleen zouden gaan...", ze voelde zich rood worden, maar gelukkig was dat niet zichtbaar door haar vacht. Ze keek naar haar vriendin en wachtte gespannen op een antwoord. Ze zou in ieder geval hen volgen, zo was Firebone van aard. Dat vond ze ook het leuke aan haar. |
| | | 124
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] za 6 okt 2012 - 13:53 | |
| Leonardo zad de twee poezen te begleuren, en luisterde naar hun gesprek. Krr..... clonk een geluid uit de bossjes, KRRRR...KRAK!!! Leonardo keek even om zich en viel de bossjes uit. hij lag in de vieze moder lag maar dat was niet zo erg vond hij. Leonardo stond op en keek naar Strawpaw en Firebone, "moet ik weg gaan?" vroeg hij. Leonardo keek naar de vrouwen poezen hij begon zich af te schudden. De modder ging elke kant op ook op de poezen. Hij keek naar de poezen en begon ze af te likken, hij spugte de moder uit op de grond en bleef ze af likken en vroeg "waar zaten jullie over te kletsen, want ik heb het niet zo goed gehoord door al die takken in mijn oor." Leonardo keek de poezen aan en bleef ze likken. |
| | | Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] za 6 okt 2012 - 23:31 | |
| Strawpaw keek geamuseerd naar Leonardo. Het was prettig om deze zwarde kater onder modder te zien. Ze begon te lachen want ze was blij. "Echt iets voor jou om weer iets uit te spoken," miauwde ze liefdevol tegen haar meest geliefde kat ooit. Ze zou het hem later wel vertellen, als Firebone het niet erg vond. Ze hield eigenlijk van alles dat te maken had met leonardo: zijn karakter, hoe hij altijd dingen uitspookte, zijn zwarte vacht.... Ze hield van HEM. Ze keek naar Firebone en vroeg: "Wat denk je? Wil je het vertellen?", ze zei het omdat ze wist dqt het niet zomaar iets was, het was iets dat je niet aan iedereen kon vertellen. Weer verkeerde acc sorry |
| | | Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] ma 8 okt 2012 - 21:02 | |
| Firebone snorde toen Leonardo uit de bosjes tuimelde en in de modder viel. Ze waste zichzelf even grondig toen de modderdruppels op haar rode vacht belandde. "Je mag het hem vertellen.", miauwde ze. Ze vond het niet erg dat hij het wist. Heel even... altijd.... een schuldig gevoel... Haar ogen opende zich met een schok. Ze had haar ogen een paar tellen dicht gedaan om van de zon te genieten en toen kwam een gedachte in haar op die zo mooi was dat ze er alles voor zou geven. Maar ze zou Strawpaw onheroepelijk ten gronde richten. De woorden bonkten nog in haar hoofd na. Verliefd.... Leonardo.... Love.... Leonardo.... Ze keek de mooie zwarte kat aan. |
| | | Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] ma 8 okt 2012 - 21:55 | |
|
"Je mag het hem vertellen," miauwde Firebone. Gelukkig maar. Ze wou geen geheimen van Leonardo, helemaal niet. Ze vond het erg voor Firebone, haar liefdesverdriet. Strawpaw zuchtte. Ja, dat is leven. "Ze lachte naar Leonardo en miauwde:"Oké, ik zal het je sebiet vertellen.", toen merkte ze dat Firebone met haar ogen dicht en met een glimlachje op haar gezicht daat zo zat. Toen schrok ze ineens angstig wakker en keek naar Leonardo. Strawpaw wisselde even een blik met Leonardo. Ook hij leek er niets van te snappen. Ze gebaarde hem even om in de bosjes te verstoppen wat hij direct begreep. Firebone had het niet gemerkt. "Firie, wat is er?", miauwde Strawpaw.
|
| | | 124
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] ma 8 okt 2012 - 22:06 | |
| Leonardo zad en keek naar de twee poezen en wist niet waar ze het over hadden. "Je mag het hem vertellen.", miauwde Firebone. Leonardo keek verbaast en sprak "wie vertellen wat vertellen wat is er aan de hand?" Hij ging er voor zitten en wachte op het antword. Strawpaw begon daarna: "Oké, ik zal het je sebiet vertellen." Leonardo zuchte en keek met zijn donkere blauwen ogen naar de zon. Ze gebaarde hem even om in de bosjes te verstoppen wat hij direct begreep. Firebone had het niet gemerkt. "Firie, wat is er?", miauwde Strawpaw. Leonardo zag het en dacht nu weg glippen om veder te gaan met de zoek opdracht ik doe het al niet zo goed mijn leiderschap. Leonardo liep langzaam weg.. |
| | | Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] za 13 okt 2012 - 16:55 | |
| Firebone schudde verward haar kop. "Er is niets..", mompelde ze. Toen zag ze dat Leonardo langzaam weg liep. Ze strompelde nog steeds verward achter hem. Op een drafje haalde ze hem in. "Sorry voor de verwarring. Ik begrijp het ook nog steeds niet. Ik ben gewoon een beetje verward.", miauwde ze. Ze schudde haar oren om helder te worden en schuurde daarna haar tong over de oren van Leonardo. "Ik hou van je.", fluisterde ze bijna onverstaanbaar. Ze keek even naar Strawpaw, het gezichtje was uitdrukkingloos. Zou ze het gehoord hebben? Ze haalde haar schouders op en liep naar haar toe. Ze drukte haar natte neus in de zilvergrijze mooiste vacht ooit, de vacht van Strawpaw. Plots scheen de zon op het plekje waar ze zaten. Strawpaw leek op een prachtig mooie ster. Haar eigen vacht stond in brand en ze leek een vurig vlammetje met witte puntjes. Leonardo was een schaduw in de struiken. Ze wou dat ze kon uitroepen: Ik wil deze katten nooit kwijt! Ze liet haar gedachten stroomen. Ze sloot haar ogen en genoot van de zonverlichte plek en haar beste vrienden. Ze was dan wel een kat van de BloodClan maar ze had een hart vol liefde en genot. Een snor rees op uit haar keel. Ze opende haar ogen en keek in de mooie ogen van Leonardo, daarna in de ogen van Strawpaw. |
| | | | Onderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |