I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I'm free! [vervolg 2]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 17:52

Strawpaw keek naar hem. Oké, hij was een rogue en dan? Hij was heel aardig en... En hij was leuk. Maar Strawpaw snapte wel dat hij het niet slecht bedoelde. Waarschijnlijk was hij gewoon bezorgd over haar. "Leo, hij geeft mij gewoon een soort bijles. Mijn echte mentor is mij nog altijd aan het trainen, hoor.", toen klonk ze speels:"Ik durf te wedden dat jij niet wint!", en speels sprong ze naar hem doe en gaf hem een zachte klopje met haar pootje op zijn hoofd.Hij klopte zachtjes terug. Zij begonnen toen allebij te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 19:12

Leonardo deed zijn hoofd naar beneden. "Oké, hij was een rogue en dan? Hij was heel aardig en... En hij was leuk." Sprak Strawpaw. "Een ding Rougue is nooit te vertouwen warom doe je dat dan?" Sprak Leonardo. Hij keek wanhopig naar Strawpaw, "Leo, hij geeft mij gewoon een soort bijles. Mijn echte mentor is mij nog altijd aan het trainen, hoor." sprak ze. Toen klonk ze speels:"Ik durf te wedden dat jij niet wint!", en speels sprong ze naar hem doe en gaf hem een zachte klopje met haar pootje op zijn hoofd. "Ik win Strawpaw wedden." sprak Leonardo als nog een beetje gestrest over dat ze getraint wort door een rougue. Hij keek naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 19:48

Strawpaw zuchtte... Ze had het toch niet verkeerd gedaan? Ze wou niet dat het alleen maar door haar mentor alles gebroken zou zijn. Ze hield echt van hem en... Als hij ook van haar houdt dan zal hij het wel begrijpen. Ze keek naar leonardo. Hij had geen makkelijk verleden. Nu was zij de enige die zo dicht bij hem stond. Zijn broers en zussen waren er niet. En hij was ooit ook een rogue geweest. Maar hij was zo.. Zo anders. Ze wist zeker dat ze hem niet kwijt wou... Betekende ze voor hem evenveel als hij voor haar? "Leo, jij bent toch niet boos hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 21:30

Leonardo keek naar Strawpaw een beetje raar. "Leo, jij bent toch niet boos hé?" Sprak Strawpaw. "IK BEN ECHT NIET BOOS HOOR NEE ALEEN OMDAT JE MET EEN ROUGUE TRAIND?! DAT LIGT ER AAN ZEG DE ROUGUE VAARWEL STRAWPAW IK VIND HET NIET KLOPPEN HOE EEN BLOODCLANNER EEN ROUGUE KAN VETROUWEN HOE KON JE!!!" sprak Leonardo boos. Hij keek boos naar Strawpaw maar ook dat hij tranen in zijn ogen kreeg. "Ik houw van je maar je weet wel dat ik nooit van mijn leven een rougue ben geweest ik ben een kat geweest zonder een groep vroeger had ik er een maar nu niet meer, dat komt door een rougue ja!" Sprak hij met traanen in zijn ogen en hij draaide zich om en keek naar de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 22:11

Strawpaw geloofde haar oren niet. Ze kreeg ook tranen in haar ogen terwijl hij dat zei. Ze daxht dat ze altijd zo gelukkig zouden blijven en zou hij het allemaal dan in een keer verpesten? Ze begon te huilen. Hij ging niet weg, maar bleef. Zou hij de gelukkigste dag van haar leven ineens zo in de stomste dag ooit omtoveren? "Wat als ik een rogue was die in de bloodclan kwam? Zou je mij dan ook haten? Beoordeel jij katten ook altijd aan hun afkomst? Maar weet: wat er ook gebeurt, ik zal ALTIJD VAN JE BLIJVEN HOUDEN!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 22:17

Leonardo keek om naar het gezicht van Strawpaw ze begon te huilen en sprak "Wat als ik een rogue was die in de bloodclan kwam? Zou je mij dan ook haten? Beoordeel jij katten ook altijd aan hun afkomst? Maar weet: wat er ook gebeurt, ik zal ALTIJD VAN JE BLIJVEN HOUDEN!" Leonardo keek haar ook verdrietig aan en gaf haar een knuffel. Leonardo sprak "Ik houw van je Strawpaw van al je grappen en grollen ik hoew van je inerlijk ik houw zoveel van je maar ik wil dat er niemand aan je komt alsjebliefd zeg tegen de rougue dat je zijn training niet meer nodig hebt." Leonardo bleef knuffelen en liet los. "Even sireus ben jij een rougue geweest?" vroeg Leonardo afvragent
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 12:32

Strawpaw lachte naar hem. " Nee, stomme haarbal!", en gaf hem een likje over zijn voorhoofd. Ze wist dat ze hem alles zou kunnen vergeven. Omdat ze nu echt wist dat ze van hem hield. Ze keek weer in zijn donkerblauwe ogen en ze begreep dat ze gewoon niet zou kunnen leven zonder hem. Ze drukte zich tegen hem aan en zo kon ze eeuwig blijven zitten. Wat zouden ze gaan doen? Terug naar bloodclan? Of zo blijven? Ze had de eerste keer in haar leven helemaal geen zin om terug naar bloodclan te gaan. " Wat gaan we nu doen?", vroeg ze aan Leonardo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 13:40

Ze lagen bi8j elkaar Leonardo en Strawpaw. Strawpaw lachte naar hem. " Nee, stomme haarbal!", en gaf hem een likje over zijn voorhoofd. Leonardo was er nog steets niet zo blij om dat ze een Rougue had als mentor, dat kon hij niet eens geloven. Leonardo schudde zijn kop en likte over Strawpaw heen en glimlachte. " Wat gaan we nu doen?", vroeg Strawpaw aan hem. Leonardo zuchte diep en keek naar de grond. "Ik vind het nog steets geen goed gevoel over je Mentor die die rougue is, we blijven hier op een tijd moet je weer is gaan trainen met je mentor even kijken als hij echt bestaad." zei Leonardo. Hij keek met spleetjes ogen in de verte, en vroeg "waar is eigelijk Firebone?" Hij keek naar Strawpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 20:36

Strawpaw zei: "Oké, vind jij het goed dat jij morgen met mij naar die rogue meegaat? Dan kan je ten minste weten wie mij aan het trainen is. Vind jij het goed?", zij gaf hem een likje over zijn neus. "Ja, ik vind het goed, schat.", antwoordde hij zacht. "Maar waar is eigenlijk Firebone?", vroeg hij en hij keek haar aan met zijn donkerblauwe ogen. Zij dach na. "Eeh... In het kamp, misschien?", toen hoorde zij een geluid dat uit de struiken kwam. Zij splitsten allebij hun oren. Wat of wie zou het zijn? Het is heus niet Firebone, geloof ik. Het nelangrijkste was dat Leonardo bij haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:14

Leonardo lag bij haar en keek boos. "Strawpaw!" riep hij boos, "WAROM LAAT JE TRAINEN BIJ EEN ROUGUER VERTEL HET ME IK HAAT EILKE ROUGUER HELEMAAL MIJN VRIEND VAN MIJN OUDE MESTER DAARDOOR ZIJN MIJN BROERS EN ZUSSEN WEG GEGAAN!!" riep hij met traanen in zijn ogen. Leonardo gromde met zijn harde stem. "Het was de rouguers schuld hoe hij was mijn broers en zussen gingen daar door weg ik traande van verdriet en ook ze vonden dat ik het leiderschap niet aan kon dat ook." sprak hij. Hij voelde de zachte vacht van Strawpaw. "IK WIL DIE ROUGUER UIT STUKKEN SCHEUREN DAT ZIJN VEL OP DE GROND LIGT ASJEBLIEFT STRAWPAW NEEM GEEN ROUGUER ALS JE MENTORE PLEES!!" riep leonardo uit met traanen die alle kante op spatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 sep 2012 - 15:47

"Rustig Leo, rustig...", murmelde Strawpaw zacht. "Alles komt in orde. Als jij het nit wil zal ik niet met die roguetainen. Maak je geen zorgen.", ze raakte zijn neus troostend met die van haar aan. "We zullen je zussen en broers vast en zeker vinden. Ik help je er wel bij, jij zult zien dat alles goed komt.", ze gaf yem zacht nig een likje over zijn oor. "Wat er ook gebeurt, ik blijf altijd bij jou, dat beloof ik je.", ze aaide zachtjes met haaar staart over zijn rug. Ze hield zoveel van hem, maar toch wist ze zeker dat Shifu een goede togue was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 sep 2012 - 16:51

Leonardo keek rustig naar Strawpaw naar alles wat ze zij. Maar ze moest weten dat hij zijn wraak moest vreken, en hij wilde niet dat Strawpaw niet met een rouguer trainden. "Zeg hem varwel Strawpaw anders ga ik weg Strawpaw!" zei Leonardo in haar oor. Langzaam keek hij naar achter naar een geluid. "ik wil eerst de rouguer zien." sprak Leonardo niet goed bij zijn hoofd. Hij keek naar de grond van waan zin en vetrouwen, hij was angstig en bang en hij miste iets heel ergs zijn broers en zussen. Warom dacht Loenardo dat warom wilde hij alle rouguers vermorden, hij keek van slag naar Strawpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 12:45

Strawpaw luisterde naar leonardo. Ze begreep heel goed waarom hij het zo moeilijk had. Hij had zijn broers en zussen kwijt, en hij was bang dat hij haar ook kwijt ging raken. "Oké, jij zult hem zien. Ik weet dat het moeilijk voor je is nu. Maar als wij samen blijven, kunnen we alles doorstaan. Als jij niet wilt dat ik met hem train, ga ik het niet doen.", strawpaw zei het op een zachte en rustige manier om hem te kalmeren. Maar toch wist ze dat ze verder met die rogue zou trainen, wat hij ook zei, ze hield van hem, maar ze is niet meer zo klein en begrijpt ze heus wel wie gevaarlijk is en wie niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 19:23

Leonardo zag hoe Strawpaw hem kalmeerde maar het lukte niet en sprak "ik ga naar de Bloodclan en slapen daar jij gaat mee." Leonardo trok Strawpaw mee. Hij keek boos en viel op de grond van alle verleden was gebeurt en alle gedachtes hij zetten zijn poten op zijn hoofd. warom zoveel pijn als ik aan het verleden denk wat heb ik gedaan dacht hij. Alles draaide om hem heen, zijn ogen werden wazig en wat Strawpaw zei horden hij niet. "Strawpaw vergeef me." sprak Leonardo en viel weerloos op de grond. Waar ben ik dacht hij in zijn droom. Wat is er aan de hand warom heb ik zoveel vragen, de vragen van Leonardo draaide om zich heen en alles viel ineen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 20:13

He viel op de grond met zijn pootjes op zijn hoofd gelegt. "Vergeef me, Strawpaw!", mompelde hij met trillend stem. Toen dacht Strawpaw dat hij in een onrustige slaap is gevallen. Maar over een paar seconden keek hij met droevige, vol tranen ogen naar Strawpaw. "Mijn lieve lieve Leo, ik was niet eens boos op je! Je moet je niet zoveel zorgen maken ove je verleden. Je moet rust hebben, wil je dat ee voor een paar daagjes weg uit de bloodclan gaan? Alleen jij en ik!", toen drukte ze zich tegen hem aan. "Ik ben bij je, en ik zal altijd bij je blijven, wat er ook gebeurd. Dat zweer ik je. Welke muur dan ook tussen ons staat, ik zal altijd bij je zijn.", toen hoorde ze hem fluisteren. "Oh Strawpaw, ik hou zoveel van je..." ze bleef hem met haar staart strelen en stilletjes viel hij in slaap...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 sep 2012 - 8:44

Leonardo was uit geput maar hij kon niet veel om zijn verleden weer te zien hij vond het erg en had last van alles om hem heen. "Mijn lieve lieve Leo, ik was niet eens boos op je! Je moet je niet zoveel zorgen maken ove je verleden. Je moet rust hebben, wil je dat ee voor een paar daagjes weg uit de bloodclan gaan? Alleen jij en ik!", toen drukte ze zich tegen hem aan. "Ik ben bij je, en ik zal altijd bij je blijven, wat er ook gebeurd. Dat zweer ik je. Welke muur dan ook tussen ons staat, ik zal altijd bij je zijn." sprak Strawpaw. "Strawpaw" flusterde hij, je kan er niks aan doen en ja twee dagen even weg met zen tweeen lijkt me wel goed." Hij keek haar even aan en sprak "Oh Strawpaw, ik hou zoveel van je..." Strawpaw streelde Leonardo met haar staart en van zelf viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 sep 2012 - 16:35

Strawpaw dacht na terwijl ze naar de slapende Leonardo keek. Met z'n tweeën even weg zijn, leek haar ook wel een goede idee. Ze zou wel even met Shifu spreken om de training een paar dagen te overslaan. Ondertussen wist ze wel dat Shifu de Rogue was waarover Leonardo praatte. Ze zou het niet aan Leo zeggen, ze zou hem laten geloven dat ze gestopt is met trainen. Ze zou wel trainen met twee tegelijk: Darkened, haar eigen mentor, en Shifu, haar "mentor". Maar ja, ze dacht wel even om zo snel mogelijk te vertrekken. Ja. Morgen. Ze zou wachter tot dat leo wakker werd, en dan zou ze hem vertellen dat ze met trainen stopt, en dat ze zullen vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 sep 2012 - 18:16

Leonardo keek met open ogen naar Strawpaw en vroeg "waneer ga ik je mentor ontmoetten?" Leonardo keek haar aan. Toen hij op stond, Leonardo keek haar aan en dacht ik ga aleen om vraak te nemen dacht hij terwel Strawpaw sliep. Leonardo sloop weg en keek even achter om hij deed zijn doek aan om zijn ogen waar twee gaten in zaten, dat was zijn clupje had zo iets aan maar niet om de ogen maar op andere plekken. Leonardo sloop het kamp uit naar de Rouguers, en renden door terwel Strawpaw het niet wist. Leonardo liep door de ijskoude wind en ging door het gras rennen. Zijn vacht was nat en koud maar dat kon hem niks schelen hij moest zijn vraak nemen, zijn vraak zal zoet zijn als hij zijn vraak had genomen dan kan hij weer terug het riol in met zijn zusjes en broertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimema 1 okt 2012 - 15:12

Firebone rekte zich uit. Het was al een tijdje geleden dat ze met Leonardo en Strawpaw had gepraat. Heel het kamp gondsde over hun liefde. Die was niet geheim gebleven. Firebone heeft vaak onder een laaghangende tak zitten kijken naar de twee jonge katten. Ze waren werkelijk schattig. Spijtig dacht ze terug aan haar relatie die was kapot gegaan door Saxon. Hij werd Deputy en dat wou Firebone worden. Sindsdien was ze bot tegen iedereen. Ze kon het ook niet verdraagen dat ze haar beste vrienden bespiede. Op dat moment zag ze Leonardo lopen. "Hallo vriend hoe gaat ie?! Je ziet er zo bloeddorstig uit.", gromde ze. "Waar is Strawpaw?!" Ze zag dat Leonardo een lust had maar was het een strijdlust een loyaalelust of een lust om wraak te nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitimema 1 okt 2012 - 17:25

Strawpaw zag Firebone. Zij en Leonardo waren niet al te waak in BC. Ze zag ook wel dat Firebone hen soms besluipte. Maar dat vond Strawpaw niet erg. Waarschijnlijk Leo ook niet, als hij het zag. Waarschijnlijk zag hij het wel, maar dan vonden ze allebij het niet erg. Ook niet dat er soms wat praatjes rondhiengen over haar en Leonardo. Dat vond ze juist een beetje leuk. Ze was helemaal niet van plan om hun relatie geheim te houden. Hoe sneller, hoe beter, dacht ze. Leonardo was op weg naar haar, ze wilden same.n eten, maar ze zag Firebone die naast leonardo stopte. "Hallo vriend, je ziet er bloeddorstig uit.", gromde ze. Ze en Leo verwisselden van een veelbetekende blik. "Waar is Strawpaw?" -"He Fire, ik ben hier," riep ze en ze zwaaide met haar staart. "Wat is er met je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'm free! [vervolg 2]   I'm free! [vervolg 2] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm free! [vervolg 2]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: