|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 16:34 | |
| Ben terug van school, Of ja, al een Half uur eigenlijk XD. Nu huiswerk maken, godsamme heb zoveeeeel op ;( |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 16:40 | |
| Ugh zo beginnen met posten maar.. AvantixDelaney posten AleydisxAlezna Posten Nirvana overgangstopic maken SokkepootxTheron posten (overgang) SerahxSerano posten AmosisxLuna posten AllenxAleydis posten L'aerixTreasure posten L'aerixCicely posten RoadxDemeter posten SaraxTiro posten (nieuw topic) ShylarxSerah nieuw topic openen LokixMariah nieuw topic maken -Ze gaan ook op die volgorde dus eerst BMH dan WF dan WC dan JAF- EDIT: @SANNE, Das bagger, ik weet precies hoe dat voelt. //stare at picture. - Spoiler:
I like loved that boy.. And when I came home from my vacation That girl had put up that picture for 4 minutes or so.. |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 16:56 | |
| Awwwwh Mim that's horrible D: awwwhhh |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 16:56 | |
| My life is totally messed-up >w<
I'm so sick of it :/ |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:00 | |
| Welke kat zou ik pakken;p? Ryewhisker of littlefeet of silentsong of sorrelpelt? |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:01 | |
| - Raisingkit schreef:
- Awwwwh Mim that's horrible D: awwwhhh
I could have been that T_T |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:04 | |
| - Rowankit schreef:
- Raisingkit schreef:
- Awwwwh Mim that's horrible D: awwwhhh
I could have been that T_T Awh, zo voelde ik me dus ook toen mijn BFF met mijn lover had :c @Linn; RYEWISHKER c: ik vind die naam coool c= |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:05 | |
| ***** Kom der net achter dat ik wat van me hw op school vergeten ben >.< |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Godsamme. Ik wou dat we langer zo hadden kunnen blijven zitten het derde, dat ik je kon helpen en de pijn weg kon halen. Want, damn, ik kan er niet tegen om je zo te moeten zien :C |
|
| |
| |
| Weetje wat pas erg is. Dat ik met dat meisje in dr fotoboek op FB sta en een paar foto's verderop zij hem kust.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:11 | |
| - Lostvoice schreef:
- Godsamme. Ik wou dat we langer zo hadden kunnen blijven zitten het derde, dat ik je kon helpen en de pijn weg kon halen. Want, damn, ik kan er niet tegen om je zo te moeten zien :C
Dawhhhhh, ik kan nu niet op msn komen, anders probeerde ik je nu een beetje blijer te maken @ mimi: dawh dat is echt erg voor je!! ;( |
|
| |
tanyaa!!! 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:19 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:20 | |
| >< Ik mag niet naar de meeting.. D: Alleen maar omdat ik moet oppassen en ik het niet mag afzeggen. En omdat ik 'het druk heb'. Like, dafaq. Wat weten hun daar nou over? ;s |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:21 | |
| Ik mag oowk niet naar de meeting huwr Danii ;c |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:26 | |
| Ik wee ni of k mag wil wel c: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:27 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Lostvoice schreef:
- Godsamme. Ik wou dat we langer zo hadden kunnen blijven zitten het derde, dat ik je kon helpen en de pijn weg kon halen. Want, damn, ik kan er niet tegen om je zo te moeten zien :C
Dawhhhhh, ik kan nu niet op msn komen, anders probeerde ik je nu een beetje blijer te maken Dank je, lieve schat <'3 Met mij gaat het wel, redelijk. Het is gewoon alles bij elkaar en het feit dat ik me zo machteloos voel >< Nou ja, moet toch naar ballet, even afreageren en ergens anders op concentreren, als me dat lukt >> |
|
| |
tanyaa!!! 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:33 | |
| Kan iemand een Osje maken voor deze jongen :3? |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 17:45 | |
| @Black.