|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:47 | |
| Zo naar school, had eerste uur vrij ~ :3
Mehh, heb geen zin in gym -.- |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:47 | |
| - Mousefur schreef:
- Zo naar school, had eerste uur vrij ~ :3
Mehh, heb geen zin in gym -.- +1. En dat 2 uur lang ;_; |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:48 | |
| Woop woop vandaag muziek En dan gaan we weer op de keyboards 83 |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:53 | |
| - Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Mehh, heb geen zin in gym -.- +1. En dat 2 uur lang ;_; +1 Eerste twee uur altijd op maandag en vrijdag vrij c; Morgen Prinsjesdag, dus maar 3 uur school C: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:56 | |
| - Cristiano schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Mehh, heb geen zin in gym -.- +1. En dat 2 uur lang ;_; +1 Eerste twee uur altijd op maandag en vrijdag vrij c; Morgen Prinsjesdag, dus maar 3 uur school C: o.O Ik moet op Prinsjesdag gewoon de hele dag naar school, 2e tot 8e ;s Tiehie heb gister brownies gebakken dus vandaag een brownie mee naar school >D |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 8:58 | |
| - Blossompaw schreef:
- Cristiano schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Mehh, heb geen zin in gym -.- +1. En dat 2 uur lang ;_; +1 Eerste twee uur altijd op maandag en vrijdag vrij c; Morgen Prinsjesdag, dus maar 3 uur school C: o.O
Ik moet op Prinsjesdag gewoon de hele dag naar school, 2e tot 8e ;s Haha, alleen in Den Haag is dat zo. Dan kunnen de kinderen naar de koets kijken etc. Op de basisschool heb je de hele dag vrij c: Maar ik ga die dag lekker besteden aan de SO's die ik ga krijgen. Grieks en natuurkunde c: |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:00 | |
| - Cristiano schreef:
- Blossompaw schreef:
- Cristiano schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Mehh, heb geen zin in gym -.- +1. En dat 2 uur lang ;_; +1 Eerste twee uur altijd op maandag en vrijdag vrij c; Morgen Prinsjesdag, dus maar 3 uur school C: o.O
Ik moet op Prinsjesdag gewoon de hele dag naar school, 2e tot 8e ;s Haha, alleen in Den Haag is dat zo. Dan kunnen de kinderen naar de koets kijken etc. Op de basisschool heb je de hele dag vrij c:
Maar ik ga die dag lekker besteden aan de SO's die ik ga krijgen. Grieks en natuurkunde c: Haha, ik heb ook vrij morgen xD Ik zit ook in Den-Haag op school :'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:01 | |
| Nou zeg, ben echt jaloers xD
Mja, ik ga naar school, doeg! c: |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:03 | |
| - Swiftheart schreef:
- Cristiano schreef:
- Blossompaw schreef:
- Cristiano schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Ik moet op Prinsjesdag gewoon de hele dag naar school, 2e tot 8e ;s Haha, alleen in Den Haag is dat zo. Dan kunnen de kinderen naar de koets kijken etc. Op de basisschool heb je de hele dag vrij c:
Maar ik ga die dag lekker besteden aan de SO's die ik ga krijgen. Grieks en natuurkunde c: Haha, ik heb ook vrij morgen xD Ik zit ook in Den-Haag op school :'D Yay c: En misschien heb ik maar twee uur morgen >3 But ik ga vanavond pas posten, ga me nu maar klaarmaken om naar school te gaan xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:05 | |
| - Cristiano schreef:
- Swiftheart schreef:
- Cristiano schreef:
- Blossompaw schreef:
- Cristiano schreef:
- Autumnpaw schreef:
- Mousefur schreef:
Maar ik ga die dag lekker besteden aan de SO's die ik ga krijgen. Grieks en natuurkunde c: Haha, ik heb ook vrij morgen xD Ik zit ook in Den-Haag op school :'D Yay c: En misschien heb ik maar twee uur morgen >3
But ik ga vanavond pas posten, ga me nu maar klaarmaken om naar school te gaan xD Ik heb net nog gepost met Swift x'D Vanavond en morgen heb ik nog genoeg tijd, dus ik maak dan gelijk al mijn topics af :'] |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:16 | |
| Lol ik sta bij de rotonde te wachten op al die kindjes die langzaam fietsen :p |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 9:46 | |
| Ik verveel me, ik voel me ziekig, waarom ben ik hier en waarom wil mijn mentor me het 5de uur spreken xD... Fuuu |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 13:43 | |
| Hello peepz! Haribo is back From School <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 14:46 | |
| Ben ontzettend moe, en niet lekker. Ik wil naar bed maar moet leren ;[ |
|
| |
KEES. 34
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 14:46 | |
| School was echt leuk ;u; Zo'n jongen in m'n klas is net zoals ik pewdiepie verslaafd. En toen noemde hij me cutiepie ;u; Nouja, het slechte nieuws is dat. Iedereen zegt dat ik eigenlijk in een gekkenhuis hoor. Zelfs mijn mentor vind me raar :\
|
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 14:52 | |
| - Kazemaru Ichirouta schreef:
- School was echt leuk ;u;
Zo'n jongen in m'n klas is net zoals ik pewdiepie verslaafd. En toen noemde hij me cutiepie ;u; Nouja, het slechte nieuws is dat. Iedereen zegt dat ik eigenlijk in een gekkenhuis hoor. Zelfs mijn mentor vind me raar :\
Awh Juultje :c *hugz* Awh San :c *hugz too* |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 15:03 | |
| Pff t ergste is nog dat k vndaag les had met die jongen die ik leuk vond. Ik voel me echt rot over wat er is gebeurd. ik wil zo graag dat hij me vasthoud etc. Maar dat kan niet, want hij heeft een vriendin en t gaat weer goed.
Ik loop deze ochtend naar de les, zie ik hem zoenend met z'n vriendin voor t lokaal staan. Dus ik loop echt zo awkward langs ze naar binnen. T-T |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 15:12 | |
| Aahw juul ;3
Aaaaaahwww sanne D: hoe rot ): |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 15:16 | |
| @Sanne; Awh das echt K*T ik weet ongeveer hoe je je voelt alleen had toen mijn BF verkering met mijn lover ^^'' |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 sep 2012 - 15:43 | |
| En ik heb weer huiswerk hoor [: Urg, ik wil gewoon posten.. Ik ga maar beginnen ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|