We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 20:57
Wolftail schreef:
Wie is Whiskerpaw?
CHI, IK BEN HET, LYAN!! HELLUP, CHI LEIDT AAN GEHEUGEN VERLIES!!! D=
Voice:
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 20:57
Wtf, ze krijgen echt een grote familie x'D Als Cees het niet wilt doen mag ik ff alles op orde stellen? EDIT;; Sorry x'D Ik ben niet voor niks ziek x'D
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 20:58
Wolftail schreef:
Wtf, ze krijgen echt een grote familie x'D Als Cees het niet wilt doen mag ik ff alles op orde stellen? EDIT;; Sorry x'D Ik ben niet voor niks ziek x'D
Awwh, beterschap meiss ♥
Voice:
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 21:02
Breezekit schreef:
.Dawnpaw uit de ShC wilt wel een oudere zus zijn ^^. En ik zeg het je Dawnie gaat illegaal wezen dus ze is niet de braafste xD
Zus van Wolftail & Frostmist? Want dan is ze een jongere zus.
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 21:13
Lolz, volg niet meer xD Wat is het nu allemaal? xD Dus wacht hè, heb nu 1 opa: Blackclaw Vader: Frostmist Oom: Wolftail Tante: Shrew (door Wolf) Nichtjes: Shinypaw/Whiskerpaw* en al de rest van Shrew x Wolf en dan nog een grote zus: Dawn C:
Maybe dat Dawn van dezelfd onbekende poes is? xD
Ben ik mee? xD
My daddy says that I can't learn everything. I said: "Challenge Accepted!"
Maar nog wat, dan is de moeder van Dawnpaw. dezelfde als die van Honeykit, en dan is die dood oke. En dan is de zus, mss ook wel leuk, van Frost&Wolf dood, maar die had toen nog 2 kittens[Shinypaw, Whiskerpaw*] Dan zijn de ouders van hen dus dood maar ze horen wel gewoon bij de familie.
Even though you saved him, he betrayed you, so sad! Weak persons are sly and irresponsible, they always try to put the blame on others ღ
@ Chi, oké ^^ @ Daan, maybe she's just unknow (totdat iemand zich aanmeld) + Ghege, i like it C; @ Lion, Strawpaw zit toch in Bc? Want dan liever niet D;
My daddy says that I can't learn everything. I said: "Challenge Accepted!"