|
|
Danii 215
| |
| Onderwerp: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:06 | |
| Hi Everyone C: Ik vind het zielig voor deze kleine schat dat ze geen famillie heeft en daarom zoek ik dat hier voor haar. Tantes, ooms, nichten neven, broers, zussen, moeder, vader, alles mag! Zeg gewoon wat je wilt worden, al is het maar vrienden (zelfs vijanden zijn goed xD), maar wees gewoon iets >3 Even wat info over Honey: Honey is een lief poesje, maar ze is een echte spring-in-het-veld. Nooit kan ze blijven stil zitten en ze vraagt je je oren van je lijf. Ze maakt haar clangenoten er dan ook horendol mee. Ze zit in Shadowclan.
De leeftijd van Honey wordt bepaald door de leeftijd van haar broertjes zusjes xD Ik kan haar dus op 2 of 3 manen zetten, geen enkel probleem C:
Geen Famillie meer gezocht C: Enkel nog vrienden!
Famillie: Opa: Blackclaw Vader: Frostmist Moeder: Unknow + Dead Siblings: Dawnpaw (Zus/ouder) Stiefmoeder: Brambleberry Stiefsiblings: Dimkit Ooms: Wolftail (Big-brother feeling) Tantes: Schrewleap / Onbekend / Juniperberry Nichtjes: Shinypaw, Whiskerpaw* (Later: Strugglekit, Daykit, Trushkit & Sootkit of Ashkit)
Vrienden: - Splashpaw - Mockingpaw
Gewoon een gil geven is voldoende, hopelijk tot gauw C: XxX Cesanne My daddy says that I can't learn everything. I said: "Challenge Accepted!"
Laatst aangepast door Honeykit op vr 14 sep 2012 - 18:04; in totaal 10 keer bewerkt |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
»Quinty« 134
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
140
| |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:11 | |
| Ik wil miss wel oudere broer of pleegvader worden met Blackclaw :} |
|
| |
Danii 215
| |
| |
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:13 | |
| Oke & nog steeds, Wrr? Owjah, ik kan geen pm's sturen naar Honeykit Omdat mijn SC kat Frostmist vroeger een beetje player was, en samen met Brambleberry 1 kitten had, leek het me wel leuk om Honey een kitten van een andere poes te maken ^^ Maar dat die dan dood is en Frostmist voor Honey zorgt, dan komt Brambleberry erachter [waarschijnlijk worden ze binnenkort partners] en dan heeft ze gelijk een pleegmoeder+broertje[een beetje inactief] en haar echte vader ^^ Ooh, 1, 2, 3, 4 fire's in eyes And this chaos, it defies imagination
Ooh, 5, 6, 7, minus 9 lives You've arrived at panic station |
|
| |
Danii 215
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
»Quinty« 134
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:41 | |
| Jah Cees, dan is Wolftail een oom van Honey, Blackclaw een opa Ooh, 1, 2, 3, 4 fire's in eyes And this chaos, it defies imagination
Ooh, 5, 6, 7, minus 9 lives You've arrived at panic station
Laatst aangepast door Muze op do 13 sep 2012 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Danii 215
| |
| |
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:44 | |
| |
|
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit do 13 sep 2012 - 19:46 | |
| Ik kan eventueel Shinypaw van de accountmarkt halen gewoon omdat ik haar niet weg kan geven
Misschien kan ze een nichtje of zo worden |
|
| |
| Onderwerp: Re: F&F voor Honeykit | |
| |
|
| |
|