| {GZ} Welcome to the suite life ~ | |
|
|
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 21:07 | |
| Naam bekendste account; James/ Leopardstrike of Kearn Wie; Baily Waarom; was eerst van plan om het niet te doen maar de serie is te tof om het te laten <3 Voorbeeldpost; - Spoiler:
Een bruin, grijze poes lag opgekrult in haar mandje. Door het dakraam heen kwamen de eerste zonnestralen die aangaven dat de ochtend eraan kwam. Baily werd wakker en keek om zich heen. Ze zag hoe haar vrienden nog allemaal rustig lagen te slapen. De kittypet ging rechtop zitten en waste zich, daarna verliet ze haar warme slaapplek en liep naar de keuken van de twolegs, als ze daardoor heen was liep ze richting de deur en sprong lenig door haar kattenluikje. Als ze buiten aangekomen was ging er een laagje mist en was het gras een beetje wak van het douw. Er was ook een zacht briesje die de geur van bos meebracht. De jonge poes was altijd al nieuwschierig geweest naar wat er zich allemaal afspeelde in dat grootte woud. Ooit had ze eens iemand horen vertellen dat daar katten in het wild leefden op alles dat ze vingen enzo. Dan hoorde de kittypet de deur achter zich uit het slot gaan, dat wou zeggen dat haar baasjes wakker waren. Met rustige passen ging ze terug richting de ingang. Als de Twolegs wakker waren zou het vast niet lang meer gaan duren voordat ze te eten zou gaan krijgen. Als ze binnen was hoorde ze hoe haar baasjes alweer onverstaanbaar iets tegen elkaar mompelden. Zonder zich daaraan de ergeren liep ze richting de eetplaats. Daar vulde haar neus al gauw met de geur van brokjes. Als ze bij haar etenbak was ging ze zitten en begon te eten.
Voldaan liep Baily terug naar de woonplaats. De jonge poes wou eens weten ofdat een van haar vrienden ondertussen al waren ontwaakt uit hun slaap. Opweg naar de plek waar ze deze nacht had geslapen kwam ze London tegen. "Hello London" zei de bruin, grijze poes opgewekt en vrolijk. Ze keek London aan en wachtte rustig op haar antwoord.
Ik ben nogal slecht in voorbeeldposten... Foto;- Spoiler:
Laatst aangepast door James op wo 26 sep 2012 - 14:08; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 21:27 | |
| ik zet je op mijn lijstje ~
Come on people D: nobody Moseby? ;-; |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 21:44 | |
| Post gaat voor morgen zijn... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 21:59 | |
| Naam bekendste account; Ehhh...... Spotlight? Wie; Moseby Waarom; Cause you need him >D Voorbeeldpost; I'll bring that later, my dear Foto; http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/031/a/c/my_girls_by_animalsrforever-d38h7z0.jpg <- bruin met gele ogen en altijd een halsband dragend. Als niemand hem wilt spelen alleen xD Anders gaan anderen voor :3 De serie('s) is(/zijn) gewoon awesome (Suite live zelf vind ik leuker dan Suite live on deck xD) maar ik heb al veel acc. :3 vandaar xD |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 13 sep 2012 - 7:28 | |
| |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 13 sep 2012 - 18:35 | |
| Snowy trekt zich terug. Splashpaw, jij mag het plaatje ^^ |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 13 sep 2012 - 20:46 | |
| Ik denk dat ik me ook terugtrek omdat ik geen inspi heb. Sawry! x |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 13 sep 2012 - 22:09 | |
| Sorry, het gaat niet om deze avond een post te maken... Ik denk dat hij dit weekend komt want ik moet morgen paardrijden en ben nu nog maar klaar met huiswerk en ik heb niet echt zin in posten..... |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:27 | |
| -nietopdringerig- wanneer ga je kiezen? |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:30 | |
| |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:30 | |
| |
|
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:42 | |
| Naam bekendste account; Sapphire Wie; London Waarom; Ze is epic! Voorbeeldpost; Hij is van Sapphire, omdat ik altijd even moet inkomen zo zie je het ook beter. De zon stond kwam achter aan de hemel op. De schaduw van de slanke poes liep onderzoekend voor haar uit opzoek naar iets lenvends. Maar de schaduw liep daar al dagen voor niks. Elke ochtend en elke avond liep ze daar of bang achter haar. Dit leek wel haar beste vriend op dit moment. En natuurlijk ook haar bodyguard, maar ze was wel alleen. Niet dat het haar veel boeide."Stom schaduw, je doet niks behalve lopen, je houd me geen gezelschap. Nutteloos ding waarom. Bestaan die dingen eigenlijk." Sapphire draaide zich om en liep een klein steegje in waar vuilnis stond van een de slager. Het vlees was vers, maar het was foutbereid. Een sausje teveel ofzo, zij genoot er van dat de slager zo kieskeurig en rijk was. Het vlees was lekker en je proefte dat de slager het stuk vlees in het olie had laten vallen, voor een kat was dit een delicatesse lekker geoliet en vet. Ze was niet ondervoed, maar honger had ze wel. De schaduw was haar blijven volgen en zat ook te eten. Maar boven de muur gebeurde er wat zoiets als je alleen in je ooghoek kan zien. De schaduw keek op net zoals Sapphire.Hallo, wie ben je en wie wil je wel voorstellen mij de bestuderen!" Verder bewoog ze niet. Foto;http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2011/054/0/7/cat_ii_by_alessa_666-d3a86us.jpghttp://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/115/e/e/i_see_you_by_alessa_666-d3eu7on.jpg |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:57 | |
| Je bent 1 ding vergeten wat in het bovenste ding stond ^^'' Ze praten engels in de RPG, niet nederlands c; |
|
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 19:58 | |
| Oh oke dat lukt me wel denk ik. : ) |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 20:11 | |
| Oepsieee vergeten dat ik een pos tmoet maken :I Faail me ! I'm gonna make it now, i promisseee - Postje for mah crazy Woodeh +godmodding:
Langzaam trippelde de kater door het huis. Een pasje harder en hij was al uitgeput. Hij hoorde ineens voer klinkeren in zijn voerbakje, zijn favoriete geluid. "Food !" Schreeuwde hij uit. Het waren vijf passen verderop en hij versnelde zijn pas. Toen hij bij het eten was was hij helemaal aan het puffen. Hij stopte zijn hoofd in het waterbakje en likte een voor een een slokje er uit. Daarna ging hij gelijk over naar het voerbakje. Hij kreeg brokjes. "Nom nom nom" Na een minuut of twee had hij zijn bakje al leeg, en liep hij voorzichtig naar buiten. De zon scheen en hij klom op het muurtje. Hij ging even zonnen, dat leek hem een goed idee. Al snel kwamen er katten, Bloodclanners en Rogues die hem uitscheldde voor dik. "Shut up ! You're standing on my garden so don't talk that way to me !" Na een tijdje hoorde hij de stem van zijn baasje weer. Hij liep naar haar toe en kreeg een snoepje. Gauw smakte hij het op en liep weer naar buiten. Hij liep naar een mooie dame en probeerde haar te charmeren. "Heay laaaiidyy." Zei hij, maar de kat bleek geen intresse te hebben en liep gelijk weg. Hij mopperde even naar zichzelf. "I wans't even finished yet" Hij haalde zijn schouders op en ging weer liggen. Toen Zack langsliep liep hij gauw naar hem toe. "Zack i need you. Every girl doesn't whant me. Please learn me how you do it" Zei hij drietig. Hmmm, instap posts zijn niet fijn |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ za 15 sep 2012 - 21:23 | |
| Ik heb een voorbeeldpost toegevoegd =) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 19 sep 2012 - 21:54 | |
| sorrysorrysorry :3 maar ik meld me toch af :3 Het engels is leuk maar ik heb net iets te weinig met de serie denk ik :3 |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 20 sep 2012 - 20:32 | |
| |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ do 20 sep 2012 - 20:35 | |
| Eeh Mim, ik denk dat je verkeerd hebt gepost XD |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ vr 21 sep 2012 - 20:21 | |
| Weet je misschien al wanneer je gaat kiezen? Ik ben nogal nieuwschierig... =) |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ | |
| |
|
| |
|