| {GZ} Welcome to the suite life ~ | |
|
|
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 19:27 | |
| Ja ja ja hier heb je de enige echte Zack Martin C: Maar stoere Zack kan nattuurlijk niet zonder zijn slimme broertje Cody c: En London, Mosby, Baily en Woody c: Nu zoek ik ze dus C: WAT MOET JE KUNNEN; - Ze praten in het engels dus je moet wel engels kunnen schrijven. Alleen wat ze zeggen is engels, de rest Nederlands. - Je moet The Suite Life on Deck kennen - Je moet de karakters kennen. - Actief blijven - ABN Besef wel dat Cody dus hetzelfde eruit ziet als Zack c: dus niet opeens een grey tabby terwijl Zack een Siamees is ^^'' WAT MOET JE DOEN OM ER 1 TE SPELEN; Lijstje invullen lijkt me logisch - Code:
-
[b]Naam bekendste account;[/b] [b]Wie;[/b] [b]Waarom;[/b] [b]Voorbeeldpost;[/b] [b]Foto;[/b] Xxxxx Haribo |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 19:54 | |
| Naam bekendste account; Dunno D8 Wie; Cody C: Waarom; I'ts just so cool C: And it's good for my English C: - Voorbeeldpost;( ik denk wel dat je weet hoe ik post, maar toch C:):
Langzaam sloop de jonge Cody door het huis. Het was pas ochtend en iedereen sliep nog, hij wilde een luchtje scheppen. Vandaar dat hij zo zenuwachtig was. Hij was niet zoals zijn broer, Zack. Hij was natuurlijk goed bij de poezen, en Cody was altijd de "softie", die wel altijd zijn doel had bereikt. Cody grijnsde bij die gedachte. Zack had al jaren geprobeerd om een poes te charmeren en te verleiden tot wat hij dan ook wilde. Maar, een paar dagen geleden, was er een nieuwe poes bij hen komen wonen. Baily heette ze. Het meisje dat oorspronkelijk van het weiland afkomt, tussen de maïsvelden heeft geleefd, en ontzettend veel broers en zussen heeft. Wat vond hij haar toch mooi. Zweet brak uit bij Cody. Wat als hij geen indruk kon maken op haar, maar Zack wel? Dan zou zijn leven geruïneerd worden. "Why do I have to be the smart one..?" mompelde Cody. "And why not the handsome one? It would be so... so Easy.." mompelde hij verder. Zachtjes sprong hij door het kattenluikje heen, en de warme ochtendbries streelde door zijn vacht. Met een klap viel het kattenluikje dicht. Even kromp hij in elkaar en drukte zich op het natte gemaaide gras. Heel langzaam kwam hij weer omhoog, toen hij zeker was dat er niks aan de hand was. Hij schudde even met zijn kop en liep verder. Er zou vandaag een nieuwe kat komen, had Cody gehoord. Woody. De naam vond hij niet klinken, alsof hij vanuit de Alpen kwam of zo. Maar daar kon hij niet op oordelen. In de struiken ritselde iets, en weer dook Cody op de grond. "What if that is M-Moseby? I would.. die then" fluisterde hij. Maar een klein muisje kwam tevoorschijn. Bij Cody vormde geen relaxte houding. Misschien ging zijn broer erachteraan. En ja hoor, een zwarte snuit liet zich zien. Cody ontspande zich. "Zack! What are you doing? You can't hunt like the cats outside, those wild cats!" murmelde hij naar zijn broer, waardoor het muisje wegschoot. "But, is Baily awake?" zei hij erachteraan, waarna hij rustig zijn poot likte, en zijn onzekere blauwe ogen zich op Zack wendde
Foto;- Spoiler:
|
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 19:59 | |
| ik waag een poging, maar mag die voorbeeldpost ook van een ander acc zijn? D: Naam bekendste account; Geen flauw idee, maar Softkit, IJsel, Daylien en Aurora zijn het bekendste. Wie; Baily ;3 Waarom; Mdat het COOWL is xD Voorbeeldpost; Zie mijn vraag.. Foto; Komt nog, ik zit op de iPad dus het is heel onhandig O.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 20:09 | |
| @Tazz; zet je op mijn lijstje ;D @Esmee; sorry, maar het moet van Baily zijn, aangezien je engels moet praten als de katten praten so... maar ik zet je wel op mijn lijstje ;D |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 20:13 | |
| Fijn, dan kun je morgen een post van mij verwachten =) |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 20:17 | |
| Naam bekendste account; Musicpaw Wie; Woooddeeeeeh Waarom; Crazeeeeh <3 Voorbeeldpost; Komt <3 Foto; Komt thehehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 20:22 | |
| ook jou zet ik op mijn onzichtbare lijstje C: |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 20:58 | |
| Naam bekendste account; Flakekit Wie; Londooooon! Yay me <3 Waarom; Cos i luf london <3 Voorbeeldpost; Later Foto; Later |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 21:01 | |
| oke jou zet ik op m'n lijstje ;D |
|
| |
Iris <3 39
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ di 11 sep 2012 - 21:26 | |
| Ghegege, London! >D Naam bekendste account; Eehm, Linepaw? C: Wie; London Waarom; Because she's awesome and you're awesome x'D Voorbeeldpost; - Klik c:
Vrolijk trippelde London door het huis, ze zou straks naar buiten gaan om wat in de zon te gaan liggen, maar het borstelen, de nagels knippen en al die andere dingen gingen voor. Ze wou immers niet zonder verzorgde vacht en nagels buitens huis komen. Stel je voor dat iemand haar dan zag! Toen ze haar baasjes de trap zag afkomen, liep ze er gauw heen. Braafjes ging ze voor hen zitten en keek hen met kittenogen aan. Al snel werd ze dan ook opgetild en naar een groot, zacht ding gedragen, waar haar baasjes vaak op zaten. Daar werd een doos opengedaan en werd de borstel uitgehaald. Na haar uitgebreide verzorging sprong ze van de bank en liep ze richting de achterdeur. Met een simpel hupje door het kattenluikje kwam ze buiten en vrolijk keek ze om zich heen. Toen ze eindelijk op een stoel een plekje had gevonden in de zon, trippelde de poes er vrolijk heen en sprong er behendig op. Waarna ze rustig ging liggen en genoot van de zon. Plots hoorde ze een hard geluid, waar een normale kat van zou schrikken. Maar zij niet. Rustig keek ze op en zag een kater zitten. 'Oh, hi cat that i don't know.' zei ze ongeïntereseerd en ging weer met haar ogen dicht liggen.
Pas na een tijdje deed ze haar ogen weer open en bekeek de kater eens. Hij had scherpe nagels en tanden en zag er vrij vijandelijk uit. Maar toch was het dat niet wat haar opviel, eerder de mooie blinkende halsband die hij om zijn nek had met het glimmende dingetje dat er aan hing. Even staarde ze naar al die glitter en glamour en riep toen vrolijk, 'Oeh! I love glamour!' Meteen liep ze naar de kat toe en bekeek het ding eens van dichtbij. Ze nam het op haar pootje en keek er in, zo bleef ze een hele tijd staan. Starend naar het glinsterend ding.
Wel een beetje flut, i'm sorry D= Foto; Klik c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 7:59 | |
| |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 8:00 | |
| Naam bekendste account; Thornpaw Wie; London =D Waarom; Because the idea is freaking awesome =D Voorbeeldpost; Stuur ik vanmiddag naar Zack Foto; Komt
|
|
| |
30
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 13:49 | |
| |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 13:52 | |
| Ik trek me terug, Engels, daar heb ik even helemaal geen zin in >.<
----------
@Snowy: Sorry dat ik onderbreek, maar ik wilde dat plaatje al gebruiken voor een ander account van mij... |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 13:53 | |
| Sorry dat ik me ook bemoei maar wie het plaatje eerst in gebruik nam mag 'm houden Again, sorry voor mini modding- |
|
| |
Iris <3 39
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 15:47 | |
| Ik trek me toch terug, i'm sorry D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Welcome to the suite life ~ wo 12 sep 2012 - 20:40 | |
| owh.... maak maakt niet uit :c |