|
|
People will ask.... TaZzZzZz 59
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons of killing people. But I'm not evil...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:12 | |
| AAARGH IK MOET GEWOON JOU CADEAUS POSTEN NU, LAURA D< maar ik had morgen beloofd... ach ja, beter te vroeg dan te laat :3 hou je b-day topic in de gaten .3Maar respect |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:14 | |
| Hehehehehehee jullie zijn zooooo aardig x'D <3
Maar echt, amggggg ik ging zo amg. 'k Ging die bitch en die dude een mep verkopen. |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:15 | |
| - Icy schreef:
- Goedenamiddag people.
Ik loop opgefokt, heb zware boel met een bende crapuulgastjes op school die blijkbaar niets leuker vinden dan te beginnen ruzie te maken met een klein meisje die ruzie heeft met haar klas, alsof ze zelf niets beters te doen hebben. Vind het echt zielig, en vooral dat dat meisje (een goede vriendin) zo neergehaald wordt. Wie zette er een grote mond op tegen die crapuultjes? IKKKKKK.
That bitch is gonna break my fingerrrrrs. ~ Respect <3 |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Respect Laura, een meisje bij ons in de klas is ook nogal klein, een tikkeltje gestoort en ze werd pas gepest. Totdat ik me bek opentrok |
|
| |
Le Danii. 57
| |
| Eindelijk weer gepost. Wat post deze meid toch heerlijk <3 Nog 1 topicje te gaan xD |
|
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:16 | |
| *Zucht* verveelt zich dood xD is er iemand die in een topic wil? |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:17 | |
| |
|
| |
People will ask.... TaZzZzZz 59
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons of killing people. But I'm not evil...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:20 | |
| Zo, de cadeaus zijn geplaatst
GO AND WATCH, LAURA >D I order you to watch X'D |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:21 | |
| Ik ga zow posten Skippy&Destiny, denk ik ^^ |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:24 | |
| - Bone schreef:
- Sorry als je het heel erg vind, whisper...
Im Nightsky... Ik vind het niet heel erg, maar ik heb liever niet dat mensen mijn ideeën gebruiken zonder toestemming en ik zou het ook niet leuk vinden dat er ineens nog een andere kat komt met een "droomClan"Ik wil ooit nog een keetje een account genaamd Layton |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:24 | |
| Nou ja ze wordt niet gepest, maar ze zit in een klas die nogal kinderachtig is en dat zei ze ook en daardoor zit ze altijd alleen omdat ze dus ruzie hebben. En er is daar een meid tussen D., die zo vaak met oudere mensen rondhangt maar het is echt een uitschot bende en zo, en die d'r bendetje kwam bij R. (dat meisje), en dat al paar keer, en vandaag was het de grotere broer van zo'n jongen die gay is uit dat groepje. En R. had volgens hen gezet dat die gay een dikke vette homo was en nog wat van dat gedoe, wat echt niet waar was. En ze waren zo op dr aan het vitten met een groepje enzo en ze bleef maar zeggen dat ze dat niet eens gezegd had en ze gingen zo maar door, en toen begon ze ook te huilen en liep ze een stukje verder weg. Heb ik, de grootste van alle meisjes uit mijn vriendengroep die daar op dat moment stond, mij rechtgesteld heb ik me omgedraaid en ben ik tegen die gastjes begonnen. Dat ze dat niet gezegd had, gevraagd van wie ze dat gehoord hadden, hij antwoorde van zijn broer(die gay), en ik vroeg waarvan ie dat gehoord had, zegt ie van R. zelf kalf. Toen wask écht not amused, begon te discussiëren en dan ga ik altijd met mijn vingers gebaren enzo (hield mijn duim en wijsvinger op elkaar) zei zo'n wijf "Stop met die vingers want ik breek ze." Zei die ene dude weer "ja zo teutig" enalles, toen zei ik "awel doe't". Is ze niet op in gegaan, toen nog wat gekibbelt enzo toen heb ik D. die in dr groepje stond zien staan en riep ik waarom ze met dr bende kwam, of ze mee wou komen om zelf te gaan en die ruzie op te lossen begon ze allemaal van die excusetjes te zeggen enzo. Dan ging die groep weg. Bij die andere klasgenoten wat lopen rond vragen, daarna ging de bel. Toen zag ik D. alleen staan & ben ik op haar afgestapt met rechte rug en met mijn felle bek heb ik gezegd "Luistert, stopt me u stomme bende op R. af te sturen." Zei ze van "ja maar heb ik niet gedaan" enalles en ik onderbrak dr gewoon telkens en bleef hetzelfde zeggen hahahahahha xD En toen heb ik me terug omgedraaid en ben ik voortgelopen toen al de rest van mijn vriendengroep net kwam om zich te bemoeien. x'D
-
YEY KGA KIJKEN 8DDDD |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:25 | |
| Hebben twee clankatten misschien zin in een topicje met een BC poes genaamd yaisa op de territory van de twee warriors? |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:32 | |
| Ik had ook graag wat voor je willen maken Lau, maar ik kan niet tekenen en heb géén idee wat ik anders moet maken.. :'] |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:33 | |
| - Liongaze schreef:
- Ik had ook graag wat voor je willen maken Lau, maar ik kan niet tekenen en heb géén idee wat ik anders moet maken.. :']
Wat dacht je an een mooie foto met tekst erop? =D |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:38 | |
| Ik ga snorkelen peepz Byee!! |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:39 | |
| |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:41 | |
| |
|
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 sep 2012 - 19:43 | |
| En ik maar denken dat Honey geen fammilie zou krijgen xD *Kijkt naar gezocht-topic* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|