We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Linn&Iroo; Ik en zo'n jongen in m'n klas lagen helemaal stuk om ''Hitler heeft sex. Ain zwai drai!'' Dus vandaag begon hij opeens tijdens muziek: 'U mad bro?' Dus ik zo; '..Brofist?' Hij: 'HELL YEAH!' Dus nu ben ik blij =D.
ZE KUNNEN ZEGGEN WAT ZE WILLEN VAN DE OLIFANTTT DIE HEEFT DE ALLERDIKTE BILLE VAN HET HELE LAND EN DE GIRAFFE DE ALLERLANGSTEE NEEE-EEEE-EK EN HET NIJLPAARD DE ALLERGROOTSTE BEK KLEP KLEP
Ik doe nietttts vandaag waar ik geen zin in heb, hahaha xD NO HOMEWORK. :p We stellen het allemaal naar morgen en zondag uit x'D
en amg, ben f*cking lucky vandaag ;o normaal tot 16u, een uurtje langer, maar die van latijn was ziek dus mocht ik op normale uur naar huis + mocht om 9u beginnen want dat was ook een uur latijn daarvoor dus uurtje later. En dan die laatste twee uren LO was gewoon niets doen! :p Niet moeten lopen enzo, yesss.