whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Purepaw
Member
whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Mark
24

CAT'S PROFILE
Purepaw
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 16:20

''Het is al goed Ik mis alleen mijn kittens..''.Purepaw keek verdrietig toe hoe zijn vriendin de kater probeerde te troosten.Nu voelde hij zich nóg schuldiger.''Ga maar naar je vrienden. Jullie hebben nog de tijd om te spelen. Als je warrior word dan moet je alleen maar jagen... of patrouilles doen. zo saai..''Hoorde hij Honeytail tegen Thornpaw zeggen."Oke, Honeytail. Ga jij dan nog maar wat patrouilles doen, dan ga ik terug naar mijn vrienden."Miauwde ze vrolijk terug.Snorrend bleef hij wachten toen hij een hoop kabaal hoorde.''Wat doe je in starclansnaam!?'' Zei een vreemde grijze kater."Zo niet hé!"Gromde Thornpaw en sprong in het gevecht.Purepaw liep met een snelle pas geschrokken naar de plek toe.Daar zag hij Thornpaw,de eerste die echt aardig tegen hem was geweest met een enorme kras op haar wang."Help!"riep Thornpaw"Help!" .Purepaw werd kwaad,heel erg kwaad!Meteen sprong purepaw naar de kater en duwde zijn nagels in de flank van de kat, hij duwde zo hard dat zin poten er bijna pijn van deden."Niemand komt aan hen zonder ook problemen te krijgen met mij!"blies hij.

Kort kort korter dan kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren
Member
Tanyaaa
159

CAT'S PROFILE
Ren
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 19:47

Honeytail voelde intense pijn. Opeens zag hij Thornpaw en Purepaw zich in het gevecht stortten. ''Pas op!'' Schreeuwde hij toen hij zag dat de kat uithaalde naar de apprentice's. Maar het was te laat. De grote grijze klauw kwam met een klap tegen Purepaw die daarna met een smak op de grond viel ''Purepaw!!!'' Schreeuwde Honeytail. Opeens hoorde hij achter zich een gemene lach. Hij draaide zich om en zag vol afschuw hoe de kater Thornpaw tegen de grond drukte. De zwarte warrior voelde opeens een intense woede opkomen. Zijn ogen werden bloedrood. Een ijzige schreeuw ontsnapte zijn blazende bek. Maar die schreeuw werd half overstemt door een donderklap. ''Starclan sta mij bij...'' Fluisterde hij zachtjes terwijl hij zich op de kater stortte. ''Je blijft van hun af!! Monster!''. Honeytail gaf een keiharde klap met zijn poot waardoor de kat een bloedend gezicht had. Hij beet in zijn nekwervel en voelde zenuwen knappen. Een misselijkmakend gekraak was te horen. Honeytail liet los en keek vol afschuw hoe de kater stil op de grond lag. De zwarte warrior keek om zich heen en zag alle katten vol afschuw naar hem kijken. Hij rende weg.. Weg van alles. ''ik heb een kat vermoord!'' Riep hij met tranen in zijn ogen. De kater walgde van zichzelf. Hoe kon hij?! Na een tijdje ging Honeytail bij een beekje zitten. Hij keek naar de schijnende maan en zei: ''Oh Waterleaf... Was je maar hier..''
Thornpaw.
Member
Floor
221

CAT'S PROFILE
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 20:42

."Niemand komt aan hen zonder ook problemen te krijgen met mij!" Thornpaw zuchtte opgelucht toen Purepaw tevoorschijn kwam gesprongen. Maar haar opluchting verdween als sneeuw voor de zon toen de kater naar haar vriend uithaalde. "Purepaw!" hoorde ze Honeytail roepen .Thornpaw keek ontzet toe hoe de kater een klap in zijn gezicht gaf. "Nee!" riep Thornpaw en sprong op de rug van de kater. "Laat Purepaw gerus..." ze kon haar zin niet afmaken want de kater duwde haar al tegen de grond.''Je blijft van hun af!! Monster!''. Gelukkig! Honeytail. Nu zou alles wel goedkomen. Het gewicht verminderde, de kater viel van haar af. Thornpaw kroop naar achter. Maar haar gezicht vertrok toen ze zag wat Honeytzil bezig was. "Honeytail?" vroeg ze angstig. Hij hoorde haar niet en bleef maar in de kat bijten en krabben. Dit was menes. ZE kromp ineen toen ze iets hoorde kraken. Voorzichtig deed ze haar ogen terug open. Wat ze daar zag was vreselijk. De kater lag dood op de grond.De kleine apprentice keek vol walging naar Honeytail. "Dit was ook niet nodig" fluisterde ze verdrietig. Ze rende snel naar Desertpaw. "Desertpaw!" murmelde ze. "Wat is dit hier?, was dat een Windclankat? Als dat zo is..." ze wende haar kop af. "Wat zou er met Honeytail gebeuren?"
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 9:45

Een kat sprong uit de bosjes. Hij was grijs, en nog groot ook.. "Zo niet hé!"Thornpaw sprong er op af, net als desertpaw. Purepaw werd door de kater een geslagen, en viel op de grond. ''Purepaw!!!'' Honeytail blies woedend tegen de aanvaller. ''Starclan sta mij bij...'' Desertpaw sprong mee, en gaf de vreemde kater een klauw tegen zijn neus. Ze landde een meter verder op haar pootjes, en keek geschrokken naar de kat die nog steeds vocht met honeytail. ''Je blijft van hun af!! Monster!'' Met een slag van zijn klauw liet hij zijn tegenstander bloedden. Desertpaw probeerde mee te helpen, maar ze waren zo in het gevecht verwikkeld dat ze er niet tussen kon springen. Opeens klonk er een misselijk makende kraak hoorde. Ze deinsde achteruit. Honeytail had de kat in zijn greep bij de nek. Langzaam zag ze de ogen van de aanvaller terug draaien. dood. "Dit was ook niet nodig" Thornpaw rende geschokt naar desertpaw toe. Honeytail rende verward weg. Hij had iemand gedood. Dat was het ergste wat een clankat kon doen, dat wist desertpaw. "Desertpaw!" Murmelde thornpaw. "Wat is dit hier?, was dat een Windclankat? Als dat zo is..." Ze draaide haar kop verdrietig weg. Desertpaw knikte. ''Het was een rare middag..'' Met grote geschrokken ogen miauwde ze: ''Ik zal dit nooit meer vergeten.'' Wat ze niet wist was dat honeytail ergens berouw had. Ze keek hopeloos naar purepaw. wat moesten ze doen?
Purepaw
Member
Mark
24

CAT'S PROFILE
Purepaw
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 12:15

Purepaw stond op het punt nog een klap uit te delen toen Honeytail de onbekende aanvaller een tik in zijn gezicht gaf en hem een beet in zijn nek gaf die een herdershond zou kunnen vellen. Purepaw's zicht was wazig van de adrenaline die door zijn lijf gierde, maar zicht was niet nodig om te kunnen weten wat er daarna gebeurde. Er is maar één ding dat zo'n misselijkmakend gekraak kan veroorzaken. Hij zag de onbekende kater op de grond ineenzakken en Honeytail wegrennen. Toen hij weer rustig was zag hij Thornpaw en Desertpaw bij elkaar staan aan de rand van het kamp. "Ik zal dit nooit meer vergeten." hoorde hij Desertpaw nog net zeggen. Langzaam liep Purepaw op zijn vrienden af. Desertpaw keek hem radeloos aan. Een lange tijd zei geen van de drie een woord. Toen verbrak Purepaw de stilte. "We kunnen drie dingen doen. Optie een: we bemoeien ons er niet meer mee. Optie 2: we zoeken uit wie die kat was en waar hij vandaan kwam. En optie 3: we gaan Honeytail zoeken."

Ik ben er weer happy wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)   whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw) - Pagina 2 Icon_minitime

whaa! Oh..hello..(thornpaw en purepaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: